Gå til innhold

Motivasjonstråd Kayla Itsines BBG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har denne og vil være med og motivere hverandre?



Anonymous poster hash: eef4e...153
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den ikke, men har vurdert det. Forsøker bare å finne ut litt mer hva det inneholder... Vet du det? Er det trening hver dag, eller hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og brukte den i sommer, men nå bruker jeg det kun når jeg er på steder uten treningssenter. Vil gjerne se hvordan det fungerer for andre, så jeg følger tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in! Er på uke 6 nå, og synes det går bra. Tung, men effektiv og morsom trening!

Begynner å merke resultater - har gått ned 2,5 kg siden jeg startet, så det er motivasjon i seg selv.

Hvor langt har du kommet, TS?

Og hey, det var mitt første innlegg her! ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den ikke, men har vurdert det. Forsøker bare å finne ut litt mer hva det inneholder... Vet du det? Er det trening hver dag, eller hvordan fungerer det?

Det er vel nesten trening hver dag ja, overkommelig trening :) 3 økter med økt puls og styrke, samt 3 økter med kardi, type gå 4 km på 40 minutter. Er iallefall slik de første ukene. :)

Anonymous poster hash: eef4e...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in! Er på uke 6 nå, og synes det går bra. Tung, men effektiv og morsom trening!

Begynner å merke resultater - har gått ned 2,5 kg siden jeg startet, så det er motivasjon i seg selv.

Hvor langt har du kommet, TS?

Og hey, det var mitt første innlegg her! ;)

Så bra!! Det er jo god motivasjon i seg selv for meg :)

Jeg starter opp på søndag tenker jeg, kjøpte både trening og kostholdsguiden. :) merker du at du har blitt noe sterkere?

Anonymous poster hash: eef4e...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koster det penger eller går det an å laste ned gratis? :)

Send meg gjerne pm, synes det så interessant ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Det er jo god motivasjon i seg selv for meg :)

Jeg starter opp på søndag tenker jeg, kjøpte både trening og kostholdsguiden. :) merker du at du har blitt noe sterkere?

Anonymous poster hash: eef4e...153

Jeg har også kostholdsguiden. Følger den ikke så nøyaktig, men prøver å få i meg nok av de ulike matvaregruppene. Føler meg sterkere, spesielt på pushups; de klarte jeg knapt 5 av før! Så det er gøy å se fremgang. Synes jeg kan se antydninger til magemuskler også, hurra! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kostholdsguiden. Følger den ikke så nøyaktig, men prøver å få i meg nok av de ulike matvaregruppene. Føler meg sterkere, spesielt på pushups; de klarte jeg knapt 5 av før! Så det er gøy å se fremgang. Synes jeg kan se antydninger til magemuskler også, hurra! :biggrin:

Gleder meg til å begynne :)

Anonymous poster hash: eef4e...153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man må betale for det?

I så fall, hvor er det best å kjøpe?

Ja, det er e-bøker som kjøpes og lastes ned fra nettsiden hennes. Her kan du også få en gratis prøveuke, sånn at du kan se om det passer for deg. Koster litt da, men rimeligere om du kjøper både treningsguiden og kostholdsguiden som pakke; ligger på rundt 900 norske kroner for pakken.

Gruer meg litt til treningen i morgen, legs & cardio. Den ser tøff ut.... :omg:

Endret av Hatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige post ble postet før jeg ble ferdig.

Men jeg fikk den tilsendt av en venninne som sa hun hadde lastet den ned via torrent.
Skal starte på mandag jeg også, så jeg følger med her. Har som mål å gå ned 10kg , eller 10cm inn rundt midjen til 20 juni. Bryllup 27 juni :sjokkert: Men all fettprosent ned er pluss pluss.



Anonymous poster hash: ae22a...3b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige post ble postet før jeg ble ferdig.

Men jeg fikk den tilsendt av en venninne som sa hun hadde lastet den ned via torrent.

Skal starte på mandag jeg også, så jeg følger med her. Har som mål å gå ned 10kg , eller 10cm inn rundt midjen til 20 juni. Bryllup 27 juni :sjokkert: Men all fettprosent ned er pluss pluss.

Anonymous poster hash: ae22a...3b8

Du vil ikke sende til meg også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på denne! Jeg fulgte guiden i 8 uker før jeg dro på ferie i fjor, og etter det ble den litt glemt bort hehe! Men jeg tenker å starte opp igjen på mandag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, dere som starter opp i morgen eller på mandag! Var omtrent døden nær etter gårsdagens trening, men fy flate, så godt etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen spørsmål:

Trener dere programmet på et treningssenter? Jeg er medlem av et, men vet ikke om jeg føler meg helt vel på å flytte benkene sammen osv.. ;p De benkene bruker jo folk til manualtrening.. synes det er litt ekkelt å dra benkene sammen og stille meg til å begynne å hoppe på de.. hehe

De dagene du skal trene HIIT cardio; Det er jo bare intervaler på 10-15 min. Det er jo litt stress å dra på treningssenteret for å så løpe et kvarterts tid for å dra hjem igjen.

Gjør dere dette? :P

Min treningsrutine er til vanlig ca 30-40 med høy intensitet + styrketrening med manualer osv etterpå. Hun sier jo strengt at man ikke skal ha høy carditrening samme dag som man gjør den "restistance circuit" treningen.

Synes treningsregimet ser flott ut og ønsker å starte :) Men vil bare ha svar på det jeg lurer på over her først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nesten trening hver dag ja, overkommelig trening :) 3 økter med økt puls og styrke, samt 3 økter med kardi, type gå 4 km på 40 minutter. Er iallefall slik de første ukene. :)

Anonymous poster hash: eef4e...153

ja, det høres jo overkommelig ut :) kansje jeg skulle kaste meg over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med! :)

Har treningsprogram og kostholdsplan jeg også. Trener egentlig mest styrketrening (benk, knebøy, markløft osv.) men lurte på å starte fra mandag for å få litt fortgang på vektnedgang for så å gjenoppta vanlig styrketrening etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spørsmål:

Trener dere programmet på et treningssenter? Jeg er medlem av et, men vet ikke om jeg føler meg helt vel på å flytte benkene sammen osv.. ;p De benkene bruker jo folk til manualtrening.. synes det er litt ekkelt å dra benkene sammen og stille meg til å begynne å hoppe på de.. hehe

De dagene du skal trene HIIT cardio; Det er jo bare intervaler på 10-15 min. Det er jo litt stress å dra på treningssenteret for å så løpe et kvarterts tid for å dra hjem igjen.

Gjør dere dette? :P

Min treningsrutine er til vanlig ca 30-40 med høy intensitet + styrketrening med manualer osv etterpå. Hun sier jo strengt at man ikke skal ha høy carditrening samme dag som man gjør den "restistance circuit" treningen.

Synes treningsregimet ser flott ut og ønsker å starte :) Men vil bare ha svar på det jeg lurer på over her først

Jeg pleide av og til å gjøre det på treningssenteret, og da imrpoviserte jeg med step up benkene, satte 2 oppå hverandre :-)

Når det kommer til HIIT, så gjorde jeg også det på treningssenteret.. Varmet opp i ca 10 minutter, og 15 minutter intervaller + gå ned... Da brukte jeg ca. en liten halvtime:-) og hvis man skal tøye ut etterpå så tar det enda litt mer tid hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...