Gå til innhold

Ekkelt med hemoroide ved analsex? Hvordan bli kvitt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente i slutten av tenårene.

Jeg har en liten klump (ca størrelsen av en halv ert) ved anus. Tror det er en ganske gammel hemoroide. Jeg har hatt den i ca et år. Jeg har to spørsmål:

Den er sånn ganske fast, men ikke følsom på noen måte. Er det noen måte å bli kvitt den uten å opere den vekk?

Jeg har nemlig fått en kjæreste jeg veldig gjerne vil prøve analsex med, men synes det er så grusomt flaut at jeg har denne klumpen... Jeg er ganske sikker på at han ikke har lagt merke til den enda. Den er veldig lite synlig. Men hvis vi skal ha analsex, så er det vel nesten helt sikkert at han ser den og synes den er ekkel, tenker jeg. Hva tenker dere? Burde jeg isåfall si ifra om hva det er før vi har analsex?

Takk for alle svar



Anonymous poster hash: 80a91...27e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale deg å dra til legen å få tak i nå hemoridekrem visst du ikke har prøvd dette fra før.

Jeg håper også du ikke har analsex fordi typen din vil det. Det kan være veldig smertefullt de førstegangene.

Visst han vil ta deg i samme hull som du driter hir han sikkert en god fan om du har en liten "hump" i baken. Ikke for å være frekk eller noe men ærlig talt

Anonymous poster hash: ba6d1...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere hemeroider og har analsex. Merker ikke noe til de. Jeg fortalte kjæresten min om det på forhånd, han bryr seg ikke så lenge det ikke gjør det vondt for meg.

Anonymous poster hash: c1cd7...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ei jente i slutten av tenårene.Jeg har en liten klump (ca størrelsen av en halv ert) ved anus. Tror det er en ganske gammel hemoroide. Jeg har hatt den i ca et år. Jeg har to spørsmål: Den er sånn ganske fast, men ikke følsom på noen måte. Er det noen måte å bli kvitt den uten å opere den vekk? Jeg har nemlig fått en kjæreste jeg veldig gjerne vil prøve analsex med, men synes det er så grusomt flaut at jeg har denne klumpen... Jeg er ganske sikker på at han ikke har lagt merke til den enda. Den er veldig lite synlig. Men hvis vi skal ha analsex, så er det vel nesten helt sikkert at han ser den og synes den er ekkel, tenker jeg. Hva tenker dere? Burde jeg isåfall si ifra om hva det er før vi har analsex? Takk for alle svar Anonymous poster hash: 80a91...27e

Hemoroidekremer fungerer ikke på faste klumper. Da må du skjære den vekk.

Anonymous poster hash: 56c33...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...