Gå til innhold

er det mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei har slanket meg 18 kg på litt over ett år. Hvor jeg i uke dagene er ganske streng , og holder meg til lite kalorier. Skeier ut i helgene. Veide meg sist for en uke siden. Har den siste uken blitt litt vel mye utskeielser, og i dag viste vekta en økning på 3.2 kg..ER DETTE MULIG??? Vet jeg har skeiet ut hver dag i en uke, men allikavell:-(

Anonymous poster hash: be4ff...fad

Anonymous poster hash: b31d9...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare stram inn dietten igjen og slutt å skeie ut på ukedager. Da kommer du tilbake i samme sporet som før. Dette er ingen krise :)



Anonymous poster hash: 26796...886
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stram inn dietten igjen og slutt å skeie ut på ukedager. Da kommer du tilbake i samme sporet som før. Dette er ingen krise :)Anonymous poster hash: 26796...886

Har litt helseangst, og dette ble for meg et tanke kjør.om at det kan være noe annet galt , som er grunn til vektøkning. Ikke lett å ha det slikt:-(

Anonymous poster hash: 92fe1...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig lett å gå opp i vekt igjen etter å ha gått ned såpass mye.

Du må kanskje holde den dietten hele tiden om du skal forbli der.



Anonymous poster hash: 450bf...c02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt helseangst, og dette ble for meg et tanke kjør.om at det kan være noe annet galt , som er grunn til vektøkning. Ikke lett å ha det slikt:-(

Anonymous poster hash: 92fe1...242

Ikke noe å bekymre seg for. Som sagt, bare hold dietten fra nå av :)

Anonymous poster hash: 26796...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke mulig å ha en reell vektøkning på 3.2 kg på en uke. Husk at vekta kan variere fra dag til dag, og kommer an på om man har mat/avføring i tarmene, om kroppen kanskje holder på ekstra vann (om du har spist mer salt enn ellers, eller du skal ha/har mensen) osv. Neste gang du veier deg vil jeg tro vekta er lavere igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke mulig å ha en reell vektøkning på 3.2 kg på en uke. Husk at vekta kan variere fra dag til dag, og kommer an på om man har mat/avføring i tarmene, om kroppen kanskje holder på ekstra vann (om du har spist mer salt enn ellers, eller du skal ha/har mensen) osv. Neste gang du veier deg vil jeg tro vekta er lavere igjen.

Hei takk for svar. Har nok blitt en del mere salt enn ellers.men blitt mye søtsaker også. Veide meg sist fredag og da hadde jeg en uke før veiing, , spist sunt og ikke for mange kalorier. Skal ikke ha mensen før om 1.5 uke:-)

Hilsen ts.

Anonymous poster hash: 92fe1...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...