Gå til innhold

Stygge kjønnslepper, kan ikke gå i vanlige klær pga det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mente du de ytre kjønnsleppene, TS? Alle har en liten sprekk foran, selv om den sikkert varierer i atørrelse. Eller mente du indre kjønnslepper som stikker utenfor de ytre?

Tror uansett ikke det synes så mye som du tror selv. De indre former seg jo etter klærne...

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg mener de ytre kjønnsleppene ja. Man ser at det er en sprekk der, og at leppene er rundt. Det er ikke fint. Som om man legger et 3 tall 180 grader mot høyre. Sånn ser fitteleppene mine ut, hvis noen skjønner.



Anonymous poster hash: f19db...11e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt klesstil. Jeg har skikkelig bollemus, men går jo ikke med trang tights uten topp over, så ingen ser det. Det ses i kjoler som er trange foran, men det går jeg ikke med. Jeg kan sette sammen minst tretti pene feminine antrekk fra garderoben min der du teknisk sett kunne hatt en penis uten at noen så det, så du overdriver veldig. Kjøp bedre klær.



Anonymous poster hash: 39f79...4a0
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Jeg mener de ytre kjønnsleppene ja. Man ser at det er en sprekk der, og at leppene er rundt. Det er ikke fint. Som om man legger et 3 tall 180 grader mot høyre. Sånn ser fitteleppene mine ut, hvis noen skjønner. Anonymous poster hash: f19db...11e

Men det er jo helt vanlig..,Slik ser mine ut også. Alle barn har jo den sprekken, og selvsagt beholder man den som voksen. Hva vil du ha, en fettlapp foran uten sprekk?

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Smoothgroove, det er en slags ting du legger i trusa, foran kjønnet :)

Da viser ikke sprekken gjennom klærne. Har hjulpet meg masse :) Kjøpte min i USA, men mulig man får bestilt på nett, ihvertfall på ebay!

5557666843.jpg

Anonymous poster hash: 08059...0b4

Anonymous poster hash: f19db...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksten kom ikke med på innlegget over.

Lurer på hvordan dette funker. Er det behagelig å ha på? Det er ikke sånn at det kan dette ut fra trusa? Ser for meg hvor kleint det hadde vært om den plutselig hadde falt på gulvet ved meg. Hvordan festes det? Er det noe lim på, sånn ala truseinnlegg?



Anonymous poster hash: f19db...11e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Snakk om å være hysteriske. Jeg både bader og soler meg i bikini som viser "bollemusen" min. Det får være grenser for å være selvopptatt og tro at folk flest glaner deg i skrittet.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Teksten kom ikke med på innlegget over.

Lurer på hvordan dette funker. Er det behagelig å ha på? Det er ikke sånn at det kan dette ut fra trusa? Ser for meg hvor kleint det hadde vært om den plutselig hadde falt på gulvet ved meg. Hvordan festes det? Er det noe lim på, sånn ala truseinnlegg?

Anonymous poster hash: f19db...11e

Kan ikke tenke meg at det er noe bra for underlivshygienen at du bruker verken truseinnlegg eller den greia der fast.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at det er mange som har det slik.



Anonymous poster hash: f19db...11e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Snakk om å være hysteriske. Jeg både bader og soler meg i bikini som viser "bollemusen" min. Det får være grenser for å være selvopptatt og tro at folk flest glaner deg i skrittet.!!

Jo, de glor. Fikk plutselig en melding fra en mann om at jeg hadde en fin sprekk i musa da jeg gikk med vanlige sommercapri bukser.!

Men TS, alle har som sagt sprekk i musa, så bare å gå med det du vil :) Ikke bry deg om det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Noen som har prøvd denne smooth groove tingen?

Det er så mange fine treningstightser jeg kunne tenkt meg å bruke når jeg trener, eller bare går tur eller noe. Men jeg kan ikke fordi leppene vises så godt da. Hadde kanskje passet fint med smooth groove da?



Anonymous poster hash: f19db...11e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke. Kjønnsleppene er jo ikke harde og stikker ikke langt utenfor kroppen, selv lange kjønnslepper "krøller" seg sammen. Selv ikke med tynne bomullsbukser skjønner jeg hvordan du mener detver mulig å se kjønnsleppene dine, aller minst med olabukser som gjerne er tykke.

Anonymous poster hash: 3bdfb...0b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jørild

Noen som har prøvd denne smooth groove tingen?

Det er så mange fine treningstightser jeg kunne tenkt meg å bruke når jeg trener, eller bare går tur eller noe. Men jeg kan ikke fordi leppene vises så godt da. Hadde kanskje passet fint med smooth groove da?

Anonymous poster hash: f19db...11e

Det hadde vært verre om du ikke hadde kjønnslepper og sprekk! Endret av Jørild
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke. Kjønnsleppene er jo ikke harde og stikker ikke langt utenfor kroppen, selv lange kjønnslepper "krøller" seg sammen. Selv ikke med tynne bomullsbukser skjønner jeg hvordan du mener detver mulig å se kjønnsleppene dine, aller minst med olabukser som gjerne er tykke. Anonymous poster hash: 3bdfb...0b0

Dersom buksa sitter for høyt opp og er trang, synes det godt.

Er helt normalt at man må gå med "bollemus" en liten stund i nye jeans også (bruk lang topp/tunika i starten da), før de fort vider seg ut og det dermed ikke synes. Når trenden er at de skal sitte tight.

Så synes det er rart de med vanlig store lepper ikke har opplevd dette, men kanskje de heller ikke bruker så trange bukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier at leppene synes høres det jo ut som du har buksa oppi skrittet, mellom kjønnsleppene? Er ikke det litt ubehagelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier at leppene synes høres det jo ut som du har buksa oppi skrittet, mellom kjønnsleppene? Er ikke det litt ubehagelig?

Enig. Ikke rart det er mange tråder om underlivssopp her inne...

Anonymous poster hash: b9d08...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...