Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Noz: Hvor gammel er du? :-)

I slutten av 20årene

Gjârd: Har du hatt et annet brukernavn her inne før? Isåfall hva

Fotballflua: Hva var det siste du hadde i munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I slutten av 20årene

Gjârd: Har du hatt et annet brukernavn her inne før? Isåfall hva

Fotballflua: Hva var det siste du hadde i munnen?

Ja har hatt ett annet tidligere. Det var fornavnet mitt ;-)

Men var ikke veldig aktiv da. Så på KG mest som god underholdning. Innså at det var litt teit å ha mitt eget navn som brukernavn :P

Noz: har du vært på KG i mange år?

Kisskissbangbang: Hva er ditt yndlings program på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rossin: Hva er din beste egenskap?

Jeg er god på smalltalk.

Rossin: Hva er de styggeste plaggene damer går i for tida?

Neee, si det? Det er ikke akkurat siste skrik, men sånn seilerjakke med refleksgul hette har jeg aldri helt skjønt greia med.

Jessica: hvem fra KG har du møtt?

Noz: er du blond eller mørk nå?

Kisskiss: når var sist du onanerte?

Gjärd: hva ser du etter i en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kisskissbangbang: Hvis du fikk leve livet ditt på nytt - ville du endret noe, i så fall hva?

Tja. Hadde jeg endt opp der jeg er uansett? For jeg ville ikke endra noe, siden alle valgene jeg har tatt har gitt meg ungene mine.

Men dersom jeg hadde fått de samme ungene uansett hadde jeg endra en hel masse. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne :ler:

Det kommer helt ann på situasjonen.... :plystre:

Neida, men jeg synes det er så altfor ofte at ikke folket overholder den enkle, enkle regelen om å stille spm videre her i tråden og da stopper jo hele tråden opp..... Og desuten så ble jeg utnevnt som sjefs-assistent (eller heter det kanskje assistent-sjef?) av Rossin, men jeg vet ikke om det gjelder fortsatt men...Jaujaaau :Hehe:

KissKiss. Hva er den kjipeste gaven du har fått? og hvem fikk du den av?

Ja, jeg har lagt merke til at Rossin har hatt hendene fulle med å håndheve retningslinjene her, s¨godt han kunne få litt hjelp og avlasting!

Jeg fikk en brukt epilator av en venninne da jeg ble 10 eller 11. Ingen høydare!

Kisskissbangbang: Hva er ditt yndlings program på tv?

Jeg ser veldig sjelden TV, men jeg stiller alltid alarmen sånn at jeg skal få med meg Unge mødre.

Neidaa ... jeg ser sjelden TV, og følger aldri med på noe. Det nærmeste jeg kommer er at jeg griner av Alt for norge. Konsekvent.

Kisskiss: når var sist du onanerte?

Rundt omkring den tiden da minstemann ble unnfanga, tenker jeg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Jeg er god på smalltalk.

Jessica: hvem fra KG har du møtt?

Jeg har ikke møtt en este en her inne :) Kanskje det blir et KG-treff eller noe en dag som frister ;)

Noz: Hvor ofte er du innom KG?

Gjard: Hvilken KG-bruker er du mest nysgjerrig på - og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noz: har du vært på KG i mange år?

3 og et halv år!

Sitatet ble borte, men fra Rossin:

Noz: er du blond eller mørk nå?

Etter å ha ventet en evighet så har jeg faktisk fått tilbake min helt egne farge!

Men har lyst til å farge det fra lyst til dyyyp lilla når jeg får råd!

Noz: Hvor ofte er du innom KG?

Det kommer veldig ann på.. For jeg er innom en tur etter å ha sjekka nettaviser på morgenen, hvis jeg har en tørr forelesning, hvis jeg sitter i kø (tar kollektiv altså) og siden jeg bor alene så er det ofte data jeg tyr til når jeg er hjemme. Så alt fra 1-3 ganger daglig.

Noz: Hva er din favoritt-tvserie

Sånt har jeg ikke tolmodighet til :sjenert:

Rossin: Fortell om noe du gjør på den gammeldagse metoden.. (enten om det er å kjøpe cd`er, eller å vaske klær i bekken :lol: ..eller noe helt annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråkefjas: Kjipeste daten du har vært på noengang, fortell!

Tror ikke jeg har vært på noen særlig kjipe. Skal jeg trekke frem noe så må det være en som muligens var litt kjip for den andre parten. Jeg husker ingenting, men stemninga var litt dårlig da jeg våknet ved siden av en småsur jente og ble fortalt at jeg hadde spydd både i dusjen og i senga hennes. Jeg følte meg nesten litt forpliktet til å være med å vaske og skifte sengetøy. Det er jo forresten rimelig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har vært på noen særlig kjipe. Skal jeg trekke frem noe så må det være en som muligens var litt kjip for den andre parten. Jeg husker ingenting, men stemninga var litt dårlig da jeg våknet ved siden av en småsur jente og ble fortalt at jeg hadde spydd både i dusjen og i senga hennes. Jeg følte meg nesten litt forpliktet til å være med å vaske og skifte sengetøy. Det er jo forresten rimelig kjipt.

:hakeslepp::fnise:

Det ble ikke en.. ny date der altså? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::fnise:

Det ble ikke en.. ny date der altså? :fnise:

Skulle ikke tro det, men joa.

Det var en partysvensk. Slik oppførsel er vel dagligdags der.

Endret av kråkefjas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

28

nordavind: hvordan står det til med selvtilitten din?

Så denne tråden først nå. Det går stadig bedre med selvtilliten :)

Noz: Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badabing: Den ultimate sangen å danse til?

Jeg danser veldig lite lenger. Foretrekker helst å gå ut på rockesteder og ta en pils nå.. :)

Badabing: hvor skal du i sommer?

Jeg er student og måtte derfor jobbe mesteparten av sommeren, men jeg hadde en uke i Kroatia og en uke på hytta. :)

Badabing: hvilke fem KG-folk kunne du tenkt deg å møte?

Oi, vanskelig! Må vel bli deg da. :) Og Brunhilde, cornflake girl, Noz og.. hmm.. De gamle har liksom forsvunnet, så jeg sier Drizzt. Nysgjerrig på henne som jeg alltid er uenig med. :P

Badabing: Fått reist mye i det siste?

Har hatt tre turer (og fire land) i år. :) Var blant annet en måned på det amerikanske kontinentet, og synes som alltid det er temmelig fascinerende. De er på mange måter så like oss, og samtidig så totalt forskjellige.

AUG-UAG: Du sitter på mye interessant kunnskap. Er det gjennom studier, eller er du selvlært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUG-UAG: Du sitter på mye interessant kunnskap. Er det gjennom studier, eller er du selvlært?

Begge deler ;)

Har studert biologi på universitetet til over cand.mag. nivå (ja jeg er så gammel at jeg har en cand.mag. grad :fnise: ) men har ikke en fullført master fordi andre ting i livet kom i veien (først og fremst at jeg måtte jobbe).

Ellers er jeg på evig jakt etter ny kunnskap både innenfor det jeg har studert og veldig mye annet.

Frk.K Har du noen gang bodd i utlandet?

Fotballflue Har du noen kjæledyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Fotballflue Har du noen kjæledyr?

Ikke nå, men jeg har en katt hos mamma og pappa, som jeg ikke fikk lov å ta med meg da jeg flyttet hjemmefra, hehe. Ønsker meg veldig hund da, og tipper det ikke tar så mange år før vi skaffer oss det :)

AUG---UAG: hvor i landet er du fra?

frk.k: hva pleier du å spise til frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frk.K Har du noen gang bodd i utlandet?

Nope.

frk.k: hva pleier du å spise til frokost?

Varierer.. I det siste har det vært skiver med servelat på.

AUG--UAG: Om du kunne reist hvor du ville, hvor og hvorfor?

Fotballflue: Har du planlagt noe som du gleder deg til i fremtiden, hva er det og hvorfor??

Hoppetaujenta: Hvor gammel er du, sånn ca? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke dette årh.....

Spør et spørsmål til en bruker.

Om den brukeren spør deg om noe, så må brukeren også inkludere en annen bruker. Sånn at det ikke blir de 2 samme personene som spør hverandre hele tiden, slik at det blir en chat.

Feks:

Bruker 1: Bruker 2: Hvor bor du?

Bruker 2: Jeg bor i oslo. Bruker 1: hvor bor du? Bruker 3: Hva gjorde du i dag?

Bruker 1: Jeg bor også i Oslo. Bruker 4: Hva er din favoritt drikke?

Skjønner? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør et spørsmål til en bruker.

Om den brukeren spør deg om noe, så må brukeren også inkludere en annen bruker. Sånn at det ikke blir de 2 samme personene som spør hverandre hele tiden, slik at det blir en chat.

Feks:

Bruker 1: Bruker 2: Hvor bor du?

Bruker 2: Jeg bor i oslo. Bruker 1: hvor bor du? Bruker 3: Hva gjorde du i dag?

Bruker 1: Jeg bor også i Oslo. Bruker 4: Hva er din favoritt drikke?

Skjønner? :D

Oh got it. Kult da. Føler meg litt dumt som ille forstod det. Men takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...