Gå til innhold

For oss rundt 100!


LilleMy84

Anbefalte innlegg

Starter en tråd for oss som veier rundt 100 kg og vil neeeeeeeed!!

Her kan vi poste litt mattips,trimtips og hjelpe hverandre gjennom kiloene!

Selv kan jeg fint trenge litt råd,tips og motivasjon innimellom!

La meg presentere meg :-) :

-101 kg. Begynte slankinga/livsstilsendringen 23.juni og har gått ned 3 kg. Er 165 cm lav ;) lita og go'! Hehe

- målet er 20 kg på 20 uker! Altså 85 kg innen 31.desember!:)

- er 27 år og bor i Sandefjord!

-er medlem av vektklubb.no (VG) og har også begynt på 30 days.

Jeg veier meg hver mandag!

Skriver også opp målene mine her som de er nuh!

Vekt: 101 kg

Midjemål: 90 cm

Overarm: 43 cm

Hofte: 115 cm

Lår: 73 cm

Bryst: 92 cm

Disse måler jeg en gang i mnd!

Hver 16 :)

Heng dere på!! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden kan vel jeg prøve meg i også.. :) Jeg begynte på 125.5kg og veier nå 107.7, så jeg har gått ned nesten 18kg så langt. Er 27 år, 173cm .. har et godt stykke igjen. :) Jeg har ikke noe dato på når jeg skal være ferdig, jeg tar det med ro. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kan vel jeg prøve meg i også.. :) Jeg begynte på 125.5kg og veier nå 107.7, så jeg har gått ned nesten 18kg så langt. Er 27 år, 173cm .. har et godt stykke igjen. :) Jeg har ikke noe dato på når jeg skal være ferdig, jeg tar det med ro. :)

18 kg er jo suuupert!! *misunnelig*

Hvordan har du klart dette og hva er det som sa at "NÅ er det på tide!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lei rett og slett. Men det skal sies at jeg hadde prøvd av og på i maaange år før jeg kom til det punktet. Det gikk vel opp for meg at det er en jobb som må gjøres - det blir ikke enkelt, og jeg må gjøre det selv. Så begynte jeg smått... Gikk turer HVER DAG de første to mnd, etter det har jeg trent 5-6 ganger i uken (mest sykling, fjelltur, styrketrening). Spiser det samme som før, men begrenser porsjonene. Har kuttet ut godteri og sånt, spiser bare bittelitt av og til. Så enkelt og så vanskelig er det, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på! :)Det å ha noen å støtte seg på, som man også kan støtte tror jeg er et veldig godt verktøy å ha med seg.

Meg: Straks 23 år, 165 høy og svimlende 115,1 kg.Startet på 116,1, så har gått ned en kg sålangt.

Jeg tar meg også den tiden jeg trenger, det viktigste er at jeg klarer det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg skal ikke henge meg på denne tråden siden jeg kanskje er noen kilo for lett, men synes den er et fint tilltak! Selv startet jeg på 111 kilo før jul, og veier nå 89. Jeg er 175 cm høy. Men jeg heier på dere alle sammen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på! :)Det å ha noen å støtte seg på, som man også kan støtte tror jeg er et veldig godt verktøy å ha med seg.

Meg: Straks 23 år, 165 høy og svimlende 115,1 kg.Startet på 116,1, så har gått ned en kg sålangt.

Jeg tar meg også den tiden jeg trenger, det viktigste er at jeg klarer det :jepp:

Så bra!:)

Jeg veide selv 115 kg for 3 år siden!

Så gikk jeg ned til 95 og da ble jeg gravid og kiloene kom krypende på igjen!

Men jo,det viktigste er at man klarer det!:)

Jeg har bare veeeldig dårlig tålmodighet og må presse meg litt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på! :)Det å ha noen å støtte seg på, som man også kan støtte tror jeg er et veldig godt verktøy å ha med seg.

Meg: Straks 23 år, 165 høy og svimlende 115,1 kg.Startet på 116,1, så har gått ned en kg sålangt.

Jeg tar meg også den tiden jeg trenger, det viktigste er at jeg klarer det :jepp:

Kroppen har godt av at man bruker tid. Både med tanke på å holde seg nede senere, og huden osv. Det er en flott innstilling. :) Gratulerer med ett kg, det må bli ett før det kan bli flere! :D

Jeg skal ikke henge meg på denne tråden siden jeg kanskje er noen kilo for lett, men synes den er et fint tilltak! Selv startet jeg på 111 kilo før jul, og veier nå 89. Jeg er 175 cm høy. Men jeg heier på dere alle sammen :duskedame:

Wow, du har gjort en kjempejobb! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke henge meg på denne tråden siden jeg kanskje er noen kilo for lett, men synes den er et fint tilltak! Selv startet jeg på 111 kilo før jul, og veier nå 89. Jeg er 175 cm høy. Men jeg heier på dere alle sammen :duskedame:

W O W!

Gleder meg til jeg ser 8-tallet!

Setter veldig pris på litt hei'ing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også.

Tror jeg veier rundt 107 kilo (har ikke vekt). Sist jeg gikk på vekten var i januar, da stoppen den på 112 kilo. Har siden da trent jevnlig, trener 5-6 ganger i uka. 4 kondisjonsøkter og 2 styrkeøkter.

Har målt meg med målebånd blant annet rundt magen, og har mistet rundt 20 cm.

Har planer om å veie meg igjen om en måneds tid.

Målet mitt er å bli normalvektig, få en kropp som jeg trives i. Min største utfordring er kostholdet, det vil si at jeg spiser for mye snop. Kostholdet utenom det er greie.

Anonym poster: 491beea57771270d395d5fb4bc8a7937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med her. Er ei 27 år gammel jente som veier 99 kg og 1.62 høy. Vil ned 20-30 kg og tar meg god tid.

Begynte å trene på treningstudio 29. juni og målet er å trene 4 ganger i uken. De andre dagene er målet å gå en lang tur i rask tempo.

Ikke tatt noe mål enda, men det skal tas. Veiedagen min er mandager.

Anonym poster: 83cd020ff27d26e9b09ee6b37bc6f2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg vil også være med her :)

For 2.5 år siden veide jeg 118.5. Så gikk jeg ned 20 kg, brukte lang tid på det, og så ble jeg gravid. Hadde ikke tenkt å kutte trening og sånn under graviditeten, men måtte Olga bekkenløsning. Vet ikke hva jeg veide da jeg fødte, men nå veier jeg 113.5. Målet er i første omgang å komme under 100 før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at så mange vil være med, da blir det :duskedame:

Har alle en fast veiedag? Jeg har iallefall på mandager, da holder jeg meg i skinnet i helgen også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at så mange vil være med, da blir det :duskedame:

!

Har alle en fast veiedag? Jeg har iallefall på mandager, da holder jeg meg i skinnet i helgen også :lur:

Her er det også veien hver mandag! Og måling av cm den 16 i hver mnd:)

Gleder meg til å komme i gang med så mange:)

Er godt å vite at man ikke er alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her også :) For 3 uker siden ca veide jeg 98.8 kg. Nå veier jeg 96.5. Det går nedover :) Har som mål og nå 80 kg i første omgang, og håper på å klare det til jul! :) Min veiedag er tirsdager, men for å holde følge med dere andre som har mandager kan jeg også ha da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir med her også :) For 3 uker siden ca veide jeg 98.8 kg. Nå veier jeg 96.5. Det går nedover :) Har som mål og nå 80 kg i første omgang, og håper på å klare det til jul! :) Min veiedag er tirsdager, men for å holde følge med dere andre som har mandager kan jeg også ha da :)

Så moro!:)

Hva gjør du får å gå med?

Vi skal jo gå ned ca like mye på like kort tid!

Trener du,eller er det bare kosthold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ca 1200-1400 kalorier for dagen. Syns det er greit for jeg holder meg mett. Noen dager blir det kanskje litt mer litt mindre :) Jeg har ferie nå og da har jeg hatt veldig god tid til å trene. Går til butikken, løper opp trapper viss jeg kommer til noen, sånne små tiltak hele tiden. Jogger og en runde på 40 minutter hver dag. jogger ikke i 40 minutter i strekk, men kanskje 5-6 og så en liten gå pause, før jeg begynner jogge igjen :) Har litt styrke trening noen dager også med litt øvelser for baksiden av lårene og rumpe.

Unner meg litt små ting som sjokolade kanskje litt i helgen viss jeg får veldig lyst på. Lettere å holde over lenger tid da :) Blir spennende å se om vi klarer det til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns 1200-1400 høres veldig lite ut. Husk at kroppen har en basalforbrenning, det er det du trenger bare for å eksistere i 24t. Det er ikke sunt å spise for lite, da vil du kunne oppleve at kroppen tviholder på vekten du har også. :)

Jeg må bare skryte, jeg var først på treningssenteret og trente 4x15min (mølle, ellipse, sykkel, roing), og så gikk jeg hjem via fjellet jeg bor ved. Det ble til sammen 2t10min og 1016kcal :D :trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns 1200-1400 høres veldig lite ut. Husk at kroppen har en basalforbrenning, det er det du trenger bare for å eksistere i 24t. Det er ikke sunt å spise for lite, da vil du kunne oppleve at kroppen tviholder på vekten du har også. :)

Jeg må bare skryte, jeg var først på treningssenteret og trente 4x15min (mølle, ellipse, sykkel, roing), og så gikk jeg hjem via fjellet jeg bor ved. Det ble til sammen 2t10min og 1016kcal :D :trene:

OioiOI!! :-O

Det er jo MEGABRA!!

Jeg føler jeg har vært litt på latsiden idag :-/

Har vært ute i hele dag og kost meg i sola med sønnen min.. Rett og slett! Hadde til og med sommerens første bad idag!

Imorgen skal vi til dyreparken så da skal jeg gå masse! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...