Gå til innhold

Oslo Treff sommer 2012


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg ble akkurat invitert på skalldyrsaften med vennegjengen, så selv om det er kjipt av meg velger jeg nok det fremfor treff. Sorry for at jeg trekker meg så sent! Får heller ha det til gode, for forumtreff er gøy :)

Kos dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får heller ha det til gode, for forumtreff er gøy :)

Er glad du ikke kommer. Det gjør mitt eget fravær litt lettere å leve med! Vi sees senere!

(hvorfor i helvete funker ikke shift+enter btw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Come on, Isen og Nozzi - we're going :)

uuuææææhhh!

gjør vi?

av en eller annen grunn, så synes jeg plutselig slike treff høres så nifst ut :klo:

Jeg ble akkurat invitert på skalldyrsaften med vennegjengen, så selv om det er kjipt av meg velger jeg nok det fremfor treff. Sorry for at jeg trekker meg så sent! Får heller ha det til gode, for forumtreff er gøy :)

Kos dere!!!

noooooooo ! :/

(forstår valget for så vet da men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det er jo trist om det skal bli så få da, eller om det eventuelt blir avlyst pga dårlig oppmøte.

Jeg har en avtale den dagen, men jeg skal spørre om jeg kan flytte den til 27. eller seinere på kvelden den 26, men jeg kan ikke love noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha meg middag den dagen åkke som jeg, om vi blir to eller tre...

Vi har vært både 10 stk. og 7 stk. før... Jeg ser frem til flere påmeldte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Tror de flerste som har svart i denne tråden har vært på KG-treff tidligere og vet hvor hyggelig det kan være. her er det bare å melde seg på gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Tror det blir koselig, men ekstra gøy om mange stiller opp da. Spesielt litt aktive brukere her, for de er jeg så nysgjerrig på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops! Det var idag skalldyrsaftenen var, ikke neste torsdag likevel. Så jeg kan :)

Men skal bort på ferie på fredagen, så må ta forbehold om at formen strekker til. Håper at den gjør det.

Men jeg er litt forvirret - hvem er det hittil som sier at de kommer, enten sikkert eller kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier kanskje. Har egentlig en avtale da, men skal høre om jeg kan flytte den 1 dag, eller kanskje få til begge deler på samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kommer helt sikkert ikke!

neivell, hvorfor bare lar du ikke være å skrive her da?

vil du at vi skal prøve å overtale deg? - " Joooooo vææær så snill og bli med kråkefjas! vi er jo så nyskjerrige på deg!" .....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk sjekke turnusen min imorgen! Skal jeg ikke jobbe så kommer jeg :-)

Må uansett inn til Oslo før den 29, så håper det går seg til :)

Endret av Nyyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at dere kanskje kommer,.Yme og Nyyx!

Og Noz, tror det var fordi han tidligere i tråden har skrevet om å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neivell, hvorfor bare lar du ikke være å skrive her da?

vil du at vi skal prøve å overtale deg? - " Joooooo vææær så snill og bli med kråkefjas! vi er jo så nyskjerrige på deg!" .....?

Aaaaakkuratt. Tante rød på besøk eller? Jeg var bare behjelpelig og svarte på dette siden jeg tidlgere har sagt jeg kommer:

Men jeg er litt forvirret - hvem er det hittil som sier at de kommer, enten sikkert eller kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

åjaaa- my bad... jeg har ikke fått med meg at du har sagt at du kommer, men bare at du kanskje gjør det- at du på en måte har prøvd å få andre til å overtale deg til at du skal komme.

Men da fikk jeg nok bare feil inntrykk av det hele :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjaaa- my bad... jeg har ikke fått med meg at du har sagt at du kommer, men bare at du kanskje gjør det- at du på en måte har prøvd å få andre til å overtale deg til at du skal komme.

Men da fikk jeg nok bare feil inntrykk av det hele :)

ååå noz. kanke du overtale meg. si du har såååååååååååååååååååå lyst å treffe meg. pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men på sett og vis har du rett da. Bare på feil grunnlag. Jeg hinta etter litt bekreftelse på at jeg var velkommen siden 90% her inne skyr meg som pesten og jeg ikke ville trashe festen deres. Men nå er det helt uaktuelt uansett fordi jeg er milevis unna den dagen. Sånn er det med den saken.

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Men på sett og vis har du rett da. Bare på feil grunnlag. Jeg hinta etter litt bekreftelse på at jeg var velkommen siden 90% her inne skyr meg som pesten og jeg ikke ville trashe festen deres. Men nå er det helt uaktuelt uansett fordi jeg er milevis unna den dagen. Sånn er det med den saken.

da kan vel jeg også innrømme at jeg synes det hadde vært litt stas om du hadde blitt med :tunge1:

Jeg skyr deg absolutt ikke som pesten. Og desuten så tror jeg ikke at du er helt slik i virkeligheten som du fremstår her til tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...