Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er jo et symptom, men lurr veldig på hvordan det blir å begynne på jobb etter ferien.

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det kan bli et lite udelikat tema ja..... Det finner du nok fort ut av. Hehe. Men kanskje det går an å legge det opp til at du unngår den delen av jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det kan bli et lite udelikat tema ja..... Det finner du nok fort ut av. Hehe. Men kanskje det går an å legge det opp til at du unngår den delen av jobben?

Kan jo prøve, men vanskelig når man ikke vil fortelle kollegaene enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan by på

Utfordringer når man ikkw skal fortelle. Man kan lissom ikke sykemelde seg heller for det! Du får tenke minst mulig på det og prøve å bite tenna sammen og lukke nesen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir det for gale så får jeg firtelle arbeidsgiver.. Og ordne noe sammen med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er en mulighet. Dessuten vil kanskje arbeidsgiver dette pris på åpenheten slik at hun vet hva hun har i vente fremover. I hvertfall gjorde min det! Men der er situasjonen litt annerledes da. Jeg ville si fra tilfelle det gikk feil denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en mulighet. Dessuten vil kanskje arbeidsgiver dette pris på åpenheten slik at hun vet hva hun har i vente fremover. I hvertfall gjorde min det! Men der er situasjonen litt annerledes da. Jeg ville si fra tilfelle det gikk feil denne gangen også.

Jeg får tenke på det denne siste ferieuken!:)

Har foresten fått gått en tur i dag, har vert så trøtt men i dag hadde jeg overskudd! Viktig å prøve å bevege seg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) det er litt opp og ned med disse symptomene så man får utnytte det når man kan.

Nå er det kroken på døra her :-) natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktet den offentlige jordmortjenesten her idag for time, men jordmødrene er visst sykemeldt... Kunne prøve igjen om 2 mnd da! Da blir det privat jordmor her i gården....

Ønsker som sagt å bli følgt opp av jordmor å ikke lege, så det er ikke aktuelt å få til lege de første gangene i håp om at de skal bli friskmeldt..

Har uansett hørt mye rart om de offentlige jordmødrene her i kommunen, så kanskje like greit:)

Våknet som vanlig i 5-6 tiden med kvalme, men gir seg litt utover morgenen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med en privat jordmor, hun var helt fantastisk så gleder meg til å bli følgt opp av henne!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gratulerer med jordmor. Det er et stort pluss at jordmoren er hyggelig og forståelsesfull. Håper hun kan følge deg hele veien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også!

Var på tur i dag også:D

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi så lurt ! Så ut som en bra bok.

:-) jeg tørr ikke helt det enda men sant som du sier de søker ikke opp så mye på nett som oss nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps jeg er også sulten hele tiden. Våkner km natta og er sulten. Har tilogmed stått opp og spist !! Spiser også går det noen timer knapt nok,'og man er sulten igjen. Men fyser ikke på noe spesielt enda. Du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...