Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 + 3 i dag :) Ikke noe særlig uggen nå for tida, men kjenner magesyra siver opp i halsen
når jeg venter for lenge med å spise om morgenen (skjedde både i går og i dag morges) :P
Løsningen ble ett tørt knekkebrød før jeg fortsatte med å lage frokost :)

Ellers så er brystene ømme i varierende grad :P Og så holdt det på å strekke seg litt nedi magen
i morges :) Sa til mamma en gang at det strakk sånn i korsryggen og magen når jeg
hadde stått mye, og hun svarte at det bare var en som bygget bolig :) Så nå kaller jeg strekningene
for snekkerarbeid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i dag :laugh: Halvveis til de viktige 12 ukene nå :)

I morges brakk jeg meg litt, siden osten jeg skulle ha på knekkebrødet luktet løk :(
Men skal ikke klage, den store kvalmen har jo ikke kommet enda :)

I går satte "snekkern" i med utvidning mens jeg spiste middag, så jeg greide bare
å spise halve porsjonen med tandoori :/ Prøvde å fullføre den etter noen minutter, men
da smakte det jo bare ekkelt, selv om jeg varmet det opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synd at tandoori går i søpla, men jeg vil heller ha dårlig matlyst enn ulvehunger. Har nemlig litt sideflesk som spiren kan tære på :P

Håper kvalmen ikke utvikler seg noe.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig enig med deg der, Nautika :) Har jo litt å gå på :P Hadde faktisk gått ned 0,3 kg forrige uke :O
Må bli flinkere til å spise, men er lite som frister eller høres godt ut :P

Takk til begge <3 Håper det holder seg sånn det er nå, for nå er det mest at jeg er lett
uggen, men mest hvis jeg lukter noe ekkelt :P Så luktesansen er faktisk verre enn kvalmen akkurat
:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporhundnese er jeg utstyrt med også. Ukjent for meg, hadde ikke det sist. Nesten slitsomt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Måtte bytte plass på toget i stad, fordi han som satte seg vedsiden av meg hadde røyka :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, så koselig at dere alle er innom :)

Jeg har utviklet en radius på ca. 5 meter hvor jeg syns det absolutt stinker hvis noen røyker :fnise:

Og mat er ikke noe særlig for tida :P Tørre knekkebrød, som jeg vanligvis kan spise som snacks,
er nå stygt, så har gått over til ritz-kjeks som anti-uggen middel :)
Middag går saaaakte ned, for at det ikke skal få meg til å brekke meg, som igjen fører til
at den blir kald og ekkel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så koselig at dere alle er innom :)

Jeg har utviklet en radius på ca. 5 meter hvor jeg syns det absolutt stinker hvis noen røyker :fnise:

Og mat er ikke noe særlig for tida :P Tørre knekkebrød, som jeg vanligvis kan spise som snacks,

er nå stygt, så har gått over til ritz-kjeks som anti-uggen middel :)

Middag går saaaakte ned, for at det ikke skal få meg til å brekke meg, som igjen fører til

at den blir kald og ekkel :fnise:

Gøy å følge med på deg Lilleninja :)

Vet akkurat hva du snakker om, til og med tørre knekkebrød er ekkelt nå :klo: Det skifter litt hva som funker når jeg er skikkelig kvalm. Knekkebrød var bra noen dager, helt til jeg en dag fikk avsmak :roll: Nå er det sånn fullkorn cornflakes det går i :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, i dag var ritz-kjeks godt, men det kan jo bli helt forferdelig i morra :fnise:
Hvorfor har ingen fortalt meg om fullkorn cornflakes? :O Merke? :O

Hvordan er formen din nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydeligvis ettermiddagene jeg skal være uggen og småkvalm på :P

I dag har jeg vært sliten og bleik :P

6+3 ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo :danse:

Ja, må nok blir flinkere der ja :)
Fikk jammen litt farge i kinna igjen når jeg hadde spist (tvunget i meg) litt middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet varer visst ikke lengst..
Skulle på møte i dag, for å snakke om å overta sjefens stilling når hun går ut i permisjon.
Fortalte henne i går at jeg er gravid, fordi jeg ville være ærlig og spille med åpne kort..
Det var jo tross alt snakk om å ta over i ganske lang tid, mens hun var borte..

Men i dag fikk jeg altså melding om at møtet var avlyst, fordi hun ikke så vitsen i det,
og på tlf sa hun at hun måtte tenke langsiktig..

Jippi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...