Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Huff, hørtes skikkelig kjipt ut med den halsbetennelsen :( Krysser fingrene for at antibiotikaen virker kjapt (som at du tåler den!!) :klemmer:

Bra at S ser ut til å trives i bhg, jeg er også helt overbevist om at barna faktisk har veldig godt av den sosialiseringen med andre barn :Nikke:

Og så deilig å ha fått flyttet over alt til det nye huset, men dere må kanskje kjøpe masse mer møbler dere nå, for å fylle opp i all plassen dere har i nyhuset?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, hørtes skikkelig kjipt ut med den halsbetennelsen :( Krysser fingrene for at antibiotikaen virker kjapt (som at du tåler den!!) :klemmer:

Bra at S ser ut til å trives i bhg, jeg er også helt overbevist om at barna faktisk har veldig godt av den sosialiseringen med andre barn :Nikke:

Og så deilig å ha fått flyttet over alt til det nye huset, men dere må kanskje kjøpe masse mer møbler dere nå, for å fylle opp i all plassen dere har i nyhuset?? :fnise:

Den er megakjip. Og har bare blitt verre og verre, så var hos legen igjen i dag. Han klødde seg i hodet og kunne ikke fatte at den ikke var blitt tatt av antibiotikaen som forøvrig var en av de mest bredspektra de har.. Såååe, nå er jeg på en jeg VET jeg ikke tåler + allergitabletter :fnise: Satser på at det gjør susen for herregud jeg sliter med å svelge noe som helst..

Veldig glad og lettet for at hun trives. Og er så gøy å se utviklingen hennes. Tror også som du at de har veldig godt av det så lenge de har trygge og stabile foreldre fra før av. Er hvertfall en liten teori jeg har, om at hvis de er trygge på foreldre så har de bare godt av sosialisering og alt annet som foregår i barnehagen. :)

Jaaa, vi må ha en del møbler :fnise: Tok oss jo 2 år å få det som vi ville i leiligheten med møbler som passet den, så nå er det på´an igjen :fnise: Men er heldigvis veldig gøy å begynne på nytt selv om lommeboken kanskje ikke jubler :ler:

Håper formen føles bedre og at du føler deg klar for jobbstart :Nikke::klem:

Den er om mulig enda verre så satser på at ny medisin tar knekken på denne skjiiiten.

S har begynt med en ny nattgreie; ligge å rooooooope/jamre med jevne mellomrom og gir seg ikke før vi kommer inn. Går ut igjen, kryper opp i sengen, finner en god stilling oooooooog repeter. Masse. I natt startet hun kl 04 og holdt det gående til litt over 05. Sovnet igjen en gang etter da også startet hun igjen 0645. Da var jeg så trøtt at jeg bare tok henne over i vår seng og håpet at hun ville ligge der og kose litt. Hun tillot det faktisk i en time :hjerte: Så tror jeg skal prøve å slenge meg på sofaen snart i tilfelle hun skal begynne kl 04 eller før i natt og.

I morgen overtar de nye folka leiligheten. Skal bli godt å være ferdig med den sånn at vi kan konsentrere oss om huset når mannen kommer hjem igjen fra turen sin.

Og i kveld kommer mamma en tur på pizza mens vi i morgen skal ha (ÆSJ!!! :kvalm: ) ribbe...

God helg :klem:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig nattrutine hun har fått da :grine: jeg hadde nok gått bananas! Håper hun slutter med det like fort som hun startet.

Håper virkelig formen din er bedre og at det har vært en fin første dag i ny jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med halsbetennelse! Er noen år siden jeg hadde en skikkelig en og husker det som ganske j......!

Jeg gikk også for lenge uten behandling og halsen hovnet opp så jeg ikke klarte spise eller puste.

Whoops.. Håper du er blitt bedre og at antibiotika tok knerten på den!

Kjipt med sånn nattrutine. Vi har det litt på samme måten.. Masse gråt og klaging på natten, vi må opp støtt og stadig - og hun ender i vår seng hver eneste natt.

Ikke den beste kvalitetssøvnen om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Takk Favole og Fionel :klem:

Håper dere har hatt en fin jul dere også :)

Her har det vært både omgangssyke og forkjølelse. Egentlig vært syke konstant mer eller mindre siden hun begynte i barnehagen 3.november.. Går vel over snart det og :)

Feiret jul med mine besteforeldre og mor og stefar. Veldig koselig :)

I går spiste vi supergod mat med mamma og stefar igjen før vi la oss rundt kl 23.

Rakk akkurat å sovne før naboene brukte 40 min på å sende opp rakkettene sine. Haha. Det sykeste jeg har hørt. Snupp sov seg mer eller mindre gjennom hele greia, takk og lov.

Sov til 0630 nesten også i dag så kan ikke klage.

Vært STRESS med både og søvn og mat her i halvannen mnd nå så kjenner vi håper at det faktisk har snudd nå. Hun har spist som en helt i dag, og i et par dager egentlig, så satser på at det bare var alle tennene som har plaget henne veldig eller noe sånt. :)

Jobb går veldig fint og jeg stortrives. :) Er så sinnsykt deilig å jobbe igjen og folka er herlige. Håper virkelig jeg får fast når vikariatet mitt går ut i slutten av mai :)

Ellers er det ikke så mye å melde herfra. Ting kommer mer og mer på plass i huset og vi stortrives her. I morgen skal vi ha barnevakt for første gang og, gleder oss selv om det sikkert blir litt rart og :) Men kjenner det skal bli himmelsk med en natt uforstyrret søvn :)

Godt nytt år alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn å kjøpe så mye fyrverkeri at det tar 40 min å bli ferdig :ler: Godt at S sov seg gjennom det iallfall!

Veldig fint å lese at du trives i jobben, kan bare tenke meg til hvor godt det er :Nikke: Krysser alt for fast jobb! Håper dere hadde det fint mens lillemor hadde barnevakt, jeg lengter etter det selv akkurat nå :ler.

Godt nytt år kjære deg, måtte 2015 bli awesome! :nigo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du både trives i den nye jobben og i det nye huset :) Krysser fingrene for at jobben blir fast etter hvert!

Hvordan gikk det med barnevakt-kvelden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det på samme måten.. Har vært måneder med sykdom (av og på konstant siden barnehagestart). Mye uro om nettene og spisingen er litt av/på, det vil si hun spiser men hun er veldig selektiv.

Satser på at det er tenner og sykdom som gjør det :)

Det er typisk at man endelig er ferdig innredet i sin gamle bolig, og så må man starte på nytt igjen. Tidkrevende og dyr affære, men joda litt gøy også :)

Hvor mange rom skal innredes i det nye huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Wow, vi snakker laber innsats i dagboken om dagen.

Skyldes mye sykdom, nattevåk og jobbing.

Er ENDA syk.. Hatt to runder med omgangssyken (fy fæææææn), utallige forkjølelser, influensa, halsbetennelser og noen antibiotikakurer. Jeg.er.lei!! Både S og jeg har vært syke konstant siden 5.11.14. Ikke kødd det de sier om det første året i barnehagen :P

Enn å kjøpe så mye fyrverkeri at det tar 40 min å bli ferdig :ler: Godt at S sov seg gjennom det iallfall!

Veldig fint å lese at du trives i jobben, kan bare tenke meg til hvor godt det er :Nikke: Krysser alt for fast jobb! Håper dere hadde det fint mens lillemor hadde barnevakt, jeg lengter etter det selv akkurat nå :ler.

Godt nytt år kjære deg, måtte 2015 bli awesome! :nigo.

Jeg veeet, vi holdt jo på å bli gale der vi lå og håpte det var over. Ble forventningsfulle i noen sekunder før det braket løs igjen :fnise: Takk og lov for det ja :)

Stortrives, heldigvis. Nå håper jeg bare at jeg får lov å fortsette som fast etter at vikariatet mitt utgår.

Barnevakt var MAGISK, selv om vi satt og snakket om henne og savnet henne kjempemasse. :hjerte: Var SÅ godt å se henne igjen, for ikke å snakke om reaksjonen når hun så oss. Smeeeelt :hjertesmil:

Så koselig å høre at du både trives i den nye jobben og i det nye huset :) Krysser fingrene for at jobben blir fast etter hvert!

Hvordan gikk det med barnevakt-kvelden??

Veldig glad vi trives så godt alle sammen :) Jaaa, kryss alt dere kan :ler:

Barnevakt gikk supert. Hun sov mer eller mindre i 12 timer (gjør det hjemme og aaaa :fnise:), spiste godt og storkoste seg. Var veldig deilig å se en film, spise god mat og sove en natt uten å vite at man måtte være på vakt :)

Vi har det på samme måten.. Har vært måneder med sykdom (av og på konstant siden barnehagestart). Mye uro om nettene og spisingen er litt av/på, det vil si hun spiser men hun er veldig selektiv.

Satser på at det er tenner og sykdom som gjør det :)

Det er typisk at man endelig er ferdig innredet i sin gamle bolig, og så må man starte på nytt igjen. Tidkrevende og dyr affære, men joda litt gøy også :)

Hvor mange rom skal innredes i det nye huset?

"Godt" å lese at flere har samme problemet, for på hs høres det liksom ut som at dette er veldig uvanlig over så lang tid og på denne alderen. Det ble jo ENDA verre etter at hun fikk omgangssyken for et par uker siden og, men krysser fingrene for at det har snudd nå. Hun har hvertfall spist som en helt og sovet i 10-11 timer uten en lyd noen netter nå. Mer av det takk :)

Er egentlig 9 rom vi må innrede. Så tar sin tid og koster litt :P

Vi har hvertfall fått på plass spisestue, kjøpt lamper til spisestuen (leveres 4.2), kjøpt ny tv i stua, sovesofa til tvrommet/gjesterommet og litt sånn. Nå gjenstår en lenestol, sjenk, kanskje ny sofa, resten av S sitt rom, nye garderobeløsninger på soverommet vårt, få levert "puff" til soverommet, innrede gangen, finne gulvlamper/lampeløsning til stuen (møøøøøørkt på kvelden her :fnise: ) og litt sånne ting :)

-----

Nå skal vi straks en tur på IKEA mens S er hos mamma. Burde vel egentlig holdt sofaen i dag, men vil en liiiiten tur ut for å ikke bli gal. Skulle egentlig på jentekveld i dag, men kjenner at det ikke kommer til å gå. Vil virkelig bli frisk snart, er så LEI. Kjenner virkelig på kroppen at det har vært mye sykdom og lite søvn. Satser på at det snur snart :)

Ha en fin helg alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge legen min må man regne med opp til 12 infeksjoner første året i barnehage, bare å glede seg :lur:

Selv om formen er laber må man nesten ut å lufte seg litt innimellom for å beholde vettet! Sånn noenlunde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med livstegn fra deg :klem: Skjønner godt at du måtte ut en tur på lørdag, ja, man blir sprø av å bare være inne, altså... Fikk dere tak i alt dere skulle ha på ikea, da? Synes nesten alltid det er sånn at de ikke har inne alle de tingene man skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge legen min må man regne med opp til 12 infeksjoner første året i barnehage, bare å glede seg

Selv om formen er laber må man nesten ut å lufte seg litt innimellom for å beholde vettet! Sånn noenlunde

Da er vi over halvveis allerede på antall så :P

Sant det :)

Så koselig med livstegn fra deg Skjønner godt at du måtte ut en tur på lørdag, ja, man blir sprø av å bare være inne, altså... Fikk dere tak i alt dere skulle ha på ikea, da? Synes nesten alltid det er sånn at de ikke har inne alle de tingene man skal ha...

Nåh, søte du :klem:

Ja, man blir virkelig det. Spesielt siden jeg i grunn bare går og legger meg etter å ha gjort litt på kvelden etter at S har sovna, så hverdagen går egentlig mer eller mindre bare med til å være på jobb, være mamma, gjøre husarbeid og sove :P

Nja, vi fikk en del. Men var egentlig bare fordi vi ikke hadde med hengeren. Så mannen skal hente de store tingene i morgen :) Nå er rommet til S ganske bra. Ble så koselig der inne, og hun digger å leke der :hjerte:

Men sant at de veldig ofte er tomme for det man skal ha. Krysser fingrene for at de har de tingene inne i morgen som vi vil ha :)

Mye sykdom her og

Å vil ha Ikea her!

Det er noe dritt altsåååå..

Ser den, veldig kjekt :)

------

OMG, må bare le av meg selv. Ligger i sofaen og ser serie (lenge siden sist egentlig) og herreguuuud jeg griner. Kan bli spennende når jeg skal se serieavslutningen i morgen :fnise:

Siste dag på jobb i morgen før det er helg, deilig :) Fått en del flere arbeidsoppgaver så dagene går egentlig veldig fort, liker´e :)

Mannen reiser bort på søndag og blir borte til tirsdag sent kveld/onsdag formiddag. Spent på hvordan det kommer til å gå :) Sist var jo S helt katastrofe på soving pluss at vi begge var skikkelig syke OG jeg skulle begynne i jobben. Men satser på at det går en del bedre denne gangen :)

Hun er så utrolig herlig den jenta. Digger virkelig alderen hun er i nå. Så moro :) Også er hun så skøyer. Kommentert det en del i barnehagen også at hun elsker å showe og at de ler masse av henne.

I kveld var hun helt awesome. Spiste godt, kosa (!!!!!) og sovna nesten på meg ( :sjokkert: ) og var bare skjønn før hun sovnet kl 19 :hjerte:

Mammahjertet er hårete, rosa og fluffy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi liker rosa fluffy tilstander :nigo: Unner dere det SÅ! Og hun høres bare såå herlig ut :hjerte:

Håper det går greit å være alene de dagene :) God helg til dere alle tre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er superherlig ..... og syk :fnise: Jeg gir offisielt opp :P

Nå skal vi legge oss begge to her :) Ha en fin kveld fine damer :klem: (eller samer som tlf ville skrive :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...