Gå til innhold

stressa mor brygger på nok en bekymring


Kvakk

Anbefalte innlegg

takk! for gratulasjoner!

ting jeg vil ha lista har vokst..

- babybjørn vippestol (brukt ok) kjøpt to stk, en med og en uten leke, totalpris 550,-

- lekegrind (brukt ok)

- babynest (kjøpe nytt) ...dama har stengt til mars, :\

- moseskurv med gyngestativ (kjøpe nytt), delvis ok, bestilt underdel, mangler kurv, må måle og se om den passer i kofferten og laken som passer!

- sovevogn hjemme, til 2 etg!

- ny babycall (brukt sikkert ok, men)

- smokker, massevis av smokker

- koseteppe, mykt og godt

- madrass, mulig 55*155

- tripp trapp (vi har alt den newborn-delen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme igjen! Fra sykehuset.

Jepp, begynner med innleggelser i uke 22, det er ikke akkurat gøy, den er for liten til å komme ut. :(

Så nå må jeg slappe av og gjøre intet. De mente å se på tv/skjerm/telefon også måtte begrenses.

Så får vi se da.

220/160 er ikke gøy, og belønnes med kjip seng ogmassevis av sjekk, og piller.

Sjeldent vært så glad for min egen seng og kose med min lille gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, du får ta det med ro og gjøre det beste ut av situasjonen. x)

Håper formen raskt blir bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, nå skal jeg bestille meg litt strikkepinner i irriterende små størrelser, har jo tid nok.. må bare finne igjen gavekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøstespising!

da alt av koffein er ute av bildet, min daglige cola for å overleve inkludert...

IS! tress, de hadde ikke den spesial med melkesjokolade og brownies, var den virkelig bare sesong... :(

karamellsaus, sjokoladesaus OG banan!

mmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 + 2.. eller 3.. alt ettersom hvem man snakker med, sikkert 23 blank noe sted og :)

med og uten genser...

post-60096-0-77705500-1422562618_thumb.j

post-60096-0-31031800-1422562626_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ!

bekymra, har ikke kjent noe på evigheter, og vet jo det er tidlig osv, men dog...

så sitter her med doppleren og lurer, hva gjør jeg da, om jeg bruker den men ikke finner noe?

eh, ja.

prøver litt mer med varm drikke, kald drikke funka ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tullegutt! har allerede en.. tror faktisk han tror han heter tullegutt.

-

eh. uhm. det er ikke SÅ lenge siden jeg var ute, sånn, en pause igår, men iforigårs var jeg da ute, og før det igjen og...

jakka var plutselig blitt nesten umulig å lukke igjen.

DEN VAR IKKE DET FOR TO DAGER SIDEN.

og selv med prosjekt puppeslutt for lillegutt, som nå snart har vart tre uker, og har gått veldig greit egentlig, mest trist for meg tror jeg.

jakka stramma jaggu over puppa og... her skjer det ting!

jeg og lillegutt har hatt forkjølelse nummer 4 på rad ellerno, og begynner å komme oss litt, men alltid når vi to begynner å bli litt bedre, så blir jo mannen slått ned, så da blir det seende helt jævlig ut her, jeg skal jo fortsatt ta det med ro og sånn, og bruker min tilmålte energi på sønn, og ikke på husting, men det er så vanskelig å la vær, men, det er bedre med rotete kjøkken enn å risikere en unge født i uke 25, eller noe med 2 tall i seg.

nå skal jeg google oppskrift for kaldtidshevede boller, er så hyll på boller. BOLLER. B O L L E R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lei nå, lei av snørr, høyt blodtrykk, og at ukene går så sakte, og idag ble jeg sykemeldt ut februar, fortsatt lenge til neste sjekk på sykehuset, men jordmor på torsdag, eller fredag, husker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg og, for å være ærlig skal jeg være lykkelig om jeg fortsatt er gravid i slutten av februar. da er det nesten 30 uker, og alle håp har økt litt.

fortsatt høyt, og helgen ble tilbrakt på legevakta, også i senga med j***lige smerter mens jeg venta på antibiotikaen skulle fungere. noe den gjorde.. tilslutt.

har økt inntaket av væske, prøver å drikke to liter vann om dagen, har sånn camelback jeg bruker kun til vann, så to av 750 ml kun vann og masse (tynn) saft, og litt trøstebrus.. ikke med koffein.

merker faktisk godt at det hjelper med mer å drikke, hevelsene har gått litt ned og hodepinen osv. Blodtrykket har derimot gått opp. 10 dager til sykehuset, to timer på samme dag, en for å snakke om fødselen sist og den som kommer, hva som skjedde og kan skje og en for sjekk av den lille, om han vokser og om han får næring osv, det skal bli godt, for da er det bare 10 dager igjen av forbanna febuar.

Kanskje høyere dose medisiner og, jeg vil jo ikke doble dosen sånn, helt på egenhånd, men det er innimellom fristende altså.

-

ellers, hadde en fin morsdag, når jeg orka å stå opp. først fikk jeg smil, bounty og japp, også bakte den stakkars mannen kake!

Endret av Kvakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, jo, også har jeg ikke fortalt det til min far ennå... uhm. det blir bare vanskeligere og vanskeligere jo mer mage som kommer.

han er fjern, men ikke HELT blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...