Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Peppa

Nyskjerrig jeg nå ;)

Håper alt går bra med frøet i magen! Så deilig å få vite at man har blitt gravid da, det må være den nest beste følelsen, den beste må være rett etter du har født og får se babyen din liggende oppå magen din! :)

Lykke til videre!!! Nye tiden som gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk peppa! Jeg gleder meg kjempe masse til å følge med magen min framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Gratulerer så mye :) Nå ble jeg også veldig nyskjerrig på hvem du er!

Jeg er ca 4 uker lenger enn deg, så jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det er kjemperart å venne seg til tanken på at det vokser en liten spire inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :) Selvfølgelig har du lov til å føle deg gravid, og glede deg over det! Noen vil kanskje si at da blir fallhøyden større, men hvis du så gjerne vil glede deg over nyheten så gleder du deg vel egentlig allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :) Nå ble jeg også veldig nyskjerrig på hvem du er!

Jeg er ca 4 uker lenger enn deg, så jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det er kjemperart å venne seg til tanken på at det vokser en liten spire inni magen :)

Tusen takk KATTAstrofe! Du har termin i november du da? Så gøy, kanskje vi kan følge hverandre? Har du fortalt det til noen enda eller?

Gratulerer med baby i magen. :hoppe:

Takk Mirabella. Stort dette her! :)

Gratulerer så masse med en liten spire i magen :)

Tusen takk shatika! Hyggelig at du var innom!

*er fortsatt nyskjerrig altså....*

;)

..thihi...;)

Nysgjerrig jeg også............................... :sjenert:

Gi meg ett par uker da..

Gratulerer så masse!  :hoppe:  :blomst:

Takk!! :klem:

Gud bedre, jeg er nysgjerrig...  :sur:

Bare ett par uker til... Vi har felles kjente;) Her inne altså..

Jeg er også nysgjerrig fortsatt! :hoppe:

:ler:

Gratulerer  :)  Selvfølgelig har du lov til å føle deg gravid, og glede deg over det! Noen vil kanskje si at da blir fallhøyden større, men hvis du så gjerne vil glede deg over nyheten så gleder du deg vel egentlig allerede?

Takk Tinùviel! Jeg går med en sånn liten lykkefølelse langt nede i magen. Men ettersom vi selvfølgelig ikke vil si det til noen enda, så er det nesten så jeg tror at vi bare lurer oss selv.. Egentlig helt merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner den følelsen. :) Jeg tok bilde av graviditetstesten så jeg hadde et "bevis" for meg selv når jeg ble for sikker på at jeg hadde drømt det hele, eller diktet det opp. Passa på å fortelle det til noen ytterst få veldig tidlig, de stolte jeg på at ville trøste meg hvis det gikk galt og jeg trengte trøst. Det ble litt mer "ekte" da jeg så reaksjonene deres også, og snakket med dem om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt bilde.. Av begge testene.. :ler: Jeg har veldig lyst til å fortelle mamma og pappa det. De kommer jo uansett til å få vite det hvis det ikke skal gå bra.. Men vi har bestemt oss for å drøye det i noen uker. Må bare venne oss til tanken.. I morgen skal jeg ringe legen. Haster det med å få time tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitat fra barnimagen.no: "dag er det mandag 9. april.

Du går nå i 5. svangerskapsuke og har 249 dager (36 uker) til termin fredag 14. desember 2007."

Thihi....

Klarer ikke å kaste den positive testen jeg. Det lyser fortsatt to streker.. Har ligget på badet fra lørdag.. Men i dag fikk vi besøk av svoger og svigerinnen min. Jeg bare la den inn i skapet jeg.. Aner ikke hva jeg skal med den men.. :ler:

Fortsatt en uvirkelig følelse. Innimellom "glemmer" jeg det. Gleden er derfor stor, når det plutselig detter ned i hodet mitt igjen..

Men snakk om å være humørsyk! Stakkars mannen min. I går tok det helt av. Var så sint jeg at jeg ikke kan huske at jeg har vært slik før. Jeg ba han holde kjeft, hyla og skreik. Låste meg inn på badet og syntes såå synt på meg selv... Grunnen til at jeg ble så sint var at han hadde blitt syk. Satt på do hele natta og kunne derfor ikke bli med på besøk til søstra mi.. Ikke rart jeg ble "litt" irritert da nei.. :sjenert: Rart at kroppen skal reagere sånn.. Ellers så kjenner jeg ingenting. Har ikke ømme pupper og "snart-kommer-mensen-følelsen er også borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så spesielt er at jeg ble tante for første gang for en mnd siden. Tenk å kunne fortelle mamma og pappa at de skal bli besteforeldre til to i løpet av året da! Det blir såå stort. Så stas at den lille prinsessa til søstera mi og barnet vårt blir så jevngamle. Stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det som står på "min side" på barnimagen i dag.. Thihi..

Du er nå 4 uker og 5 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 21. mars, 2007

Hjertet begynner å slå: 15. april, 2007

Embryoet beveger seg: 9. mai, 2007

Antatt termindato: 14. desember, 2007

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange spørsmål som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal få svar på. Noen av dem er det kanskje kun jeg som kan svare på.. Jeg har en krevende jobb. Jeg har en lederstilling innenfor en hektisk bransje. Det innebærer mye stress, presentasjoner og reising. Føler selv at jeg har mye ansvar. Jeg forventer mye av meg selv og ofrer meg veldig i forhold til jobb. Jeg har lovt meg selv at den dagen jeg evt. skulle bli gravid, så skulle jeg ta hensyn til det! Og det har jeg virkelig tenkt å gjøre. Men jeg ser at det vil være vanskelig å vite hvor grensen går. Hva er for mye og hva er ok.. Legen kan vel ikke gi meg svar på dette? Når er stress egentlig mest skadelig for fosteret? Er det helt i starten, helt på slutten eller gjelder det hele svangerskapet? Jeg kan jo ikke sykemelde meg nå. Jeg er frisk som en fisk. Aldri følt meg bedre. Men samtidig vet jeg at jeg hele tiden kommer til å balansere på en tynn grense.. Jeg vil bare det beste for fosteret og meg selv. Men hvordan vet jeg hva som er best? Jeg vil ikke overdramatisere heller.

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...