Gå til innhold

OL på TvNorge


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere?
Jeg selv synes det er trist. Jeg var ikke spesielt positiv da TV2 fikk OL sist og jeg ble ikke så imponert over sendingene heller. Men fullt så ille som jeg hadde fryktet ble det jo ikke.
TVNorge er en kanal jeg har enda litt mindre tro på når det gjelder sport enn TV2, så dette skal jo bli spennende.

 

Jeg syns for øvrig det er trist at slike tilstelninger er så dyre å sende, slik at kanalene som ikke er reklamefinansierte aldri blir med i konkurransen.
Den høye kvaliteten NRK har utvist ved sending av OL, VM og slike arrangement har jo vært en av grunnen til at det har vært helt greit å betale lisens.
 

http://www.vg.no/sport/ol-2018/tv-norge-eier-faar-rettighetene-til-ol-fra-2018-til-2024/a/23479620/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idiotisk mtp all reklamen de kommer til å sende. Skulle ønske Nrk kunne fortsette med å sende OL. Tv Norge er verre enn Tv2. Kommer uansett til å se på.

Anonymous poster hash: 81a23...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke imponert over TV2..? Det var faktisk bedre enn hva NRK har pleid å komme opp med. Vi slapp Dag Erik Pedersen. Vi slapp Andreas Stab.. Smith-etlerannet. Vi slapp Line Andersen. Det var fantastisk.

 

TVNorge? Tja, hvem vet, men skal ikke ta sorgene på forskudd i hvert fall.



Anonymous poster hash: 8d453...ffb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...