Gå til innhold

Terminator Genisys


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

Noen som skal se den.

 

Jeg er litt fan av Terminator, men etter å ha lest om filmen ble jeg litt skeptisk.

 

Synd de ikke fortsatte å lage en trilogi av salvation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal se den ja, først og fremst pga Arnold :)



Anonymous poster hash: 04e0e...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den enda, men jeg kommer nok til å gjøre det. Først og fremst pga Arnold. Men jeg er forberedt på å bli en anelse skuffet, siden det er nødt til å bli krøll når man skal skrive et meningsfylt manus om tidsreiser langs flere forskjellige akser og fortsatt få det til å høres meningsfylt ut.

På den annen side, kanskje de har fått det til. Det GÅR jo an.

Men jeg syns virkelig at dersom man ville lage kompliserte historier med en sånn tematikk, så kunne man like gjerne tatt Sarah Connor Chronicles frem igjen. Hele persongalleriet er jo tilgjengelig fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne overrasket meg virkelig positivt. Både måten de har gjenskapt scener fra den første filmen, og den nye vrien på historien. En av de bedre jeg har sett på 3D-effekter også, har stort sett blitt skuffet når jeg har sett en film i 3D. Og Arnold er jo bare god, da :)



Anonymous poster hash: 04e0e...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg likte de to første terminator filmene. Men jeg tviler på at jeg kommer til  å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de to første terminator filmene. Men jeg tviler på at jeg kommer til  å se den.

 

Jeg så eneren i reprise i går som oppvarming, var spennende å se de samme scenene i ny variant i dag. 

Anonymous poster hash: 04e0e...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket de to første Terminator-filmene, men greier ikke helt å forstå hva denne filmen er for noe. Er det en slags remake eller en ny vri på historien eller hva? Kommer nok garantert til å se den.

Anonymous poster hash: 87da7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket de to første Terminator-filmene, men greier ikke helt å forstå hva denne filmen er for noe. Er det en slags remake eller en ny vri på historien eller hva? Kommer nok garantert til å se den.

Anonymous poster hash: 87da7...a4f

 

Noen scener er remake, men det utvikler seg en alternativ virkelighet til den vi kjenner fra den første filmen. Tenk litt i retning av da Marty McFly kom til 1955 for andre gang :)

Anonymous poster hash: 04e0e...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...