Gå til innhold

Jurassic World


Sirah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den slår helt klart 3ern iallefall! Lever greit opp til 2ern og. 

 

Likte den godt, særlig siden det var en hel masse referanser til den første. Jeg elsker referanser.

Bra skuespillere, bra effekter, litt humor, en del spenning, men mest av alt var det god nostalgi for meg som er barn av 90-tallet :)

 

Men den første er fremdeles best! Ikke bare fordi jeg har sett den 257 ganger, men fordi jeg syntes Jurassic World tok litt av med folkemengde og med den Godzilla vs "sett inn annet monster"-aktige scenen på slutten. Men jeg lo godt da. 

 

Terningkast 5.

Og da har jeg nok lagt på en prikk bare fordi jeg er superfan av Jurassic Park. Det er nok max en 4 for normale folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får 5 for meg også, og jeg husker ikke så mye av de andre. 

Syntes det var så spennende, at jeg hadde gåsehud.. og det skal litt til :) men jeg gråt mye da. syntes veldig synd i dinosaurene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den veldig godt og måtte også gråte litt..emosjonell, til og med av dinosaurer :)

og han Chris Pratt - fy søren for en flott mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se andre ble emosjonelle og, da var det ikke bare meg :rodme:
Syns den var veldig bra, selv om den første er og forbli best.
Fikk helt ekstreme chills da musikken til John Williams begynte :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var veldig bra, jeg :) Elsket de små raptorene!!

 

Hjelp oss å avlyse massedrap og tortur av hunder i Kina den 21. juni. Vi trenger din signatur; dette tar tyve sekunder og er helt gratis. Signer her http://www.stopdogmeat.com



Anonymous poster hash: 5e545...406
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbelt så bra som nr. 2 og 3. Men langt i fra så god som Jurassic Park.

 

8/10



Anonymous poster hash: 84d4a...d0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Terningkast 5. Jeg lo så tårene trillet og var helt tilbake i 1993 igjen!

Jeg kan ikke huske siste jeg hadde det så moro på kino.. Jo, forresten! Da jeg så Jurrasic Park i 93!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den kjempegodt, men det ble litt i dummeste laget da han minste gutten sa "vi trenger flere tenner". Altså, hæ? Men jeg digget filmen, og Chris Pratt er jo bare herlig! :D



Anonymous poster hash: 154eb...e12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syntes den var elendig? Den følger jo det standardiserte plottet som har blitt brukt i åresvis... Nesten slutt på gode filmer nå...

Anonymous poster hash: 3eb07...8ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syntes den var elendig? Den følger jo det standardiserte plottet som har blitt brukt i åresvis... Nesten slutt på gode filmer nå...

Anonymous poster hash: 3eb07...8ab

Jeg tror nok det er hovedsakelig vi som liker filmserien som satte pris på denne filmen. Jeg skal i alle fall ikke påstå at den hadde høy kvalitet objektivt sett.

Anonymous poster hash: 154eb...e12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeelsker Jurassic Park...Men denne...
Jeg ble litt skuffa av den :/
Synes det var litt lite dinoer i den :fnise:

Ååh nå fikk jeg lyst å se 1-3 igjen, selvom jeg gjorde det for en uke siden :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg eeeeelsker Jurassic Park...Men denne...

Jeg ble litt skuffa av den :/

Synes det var litt lite dinoer i den :fnise:

Ååh nå fikk jeg lyst å se 1-3 igjen, selvom jeg gjorde det for en uke siden :D

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg likte den kjempegodt, men det ble litt i dummeste laget da han minste gutten sa "vi trenger flere tenner". Altså, hæ? Men jeg digget filmen, og Chris Pratt er jo bare herlig! :D

Anonymous poster hash: 154eb...e12

 

 

Jeg likte det litt jeg, da så jeg og kompisen min på hverandre og bare "nå kommer den gode gamle T.Rexen!!!". 

 

Slutten var nok også litt humoristisk vinklet, den var laget for gamle fans og monsterfilmfans generelt, med masse klisjeer. 

 

Chris Pratt var bra, men jeg savnet Dr. Alan Grant altså!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte filmen, men må innrømme at jeg savnet litt de fra den gamle gjengen. Det hadde vært gøy å se Grant og Malcolm igjen. Jeg skulle også ønske at vi fikk vite litt mer om bakgrunnen til den nye parken. Følte at vi ble kastet inn i handlingen uten å vite noe om hvordan de fikk fanget dinoene og bygd parken på nytt. Kanskje det er bare jeg som er litt sær  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne filmer må man bare ta for det de er, for det er ikke kvalitetsfilmer.... Men fy søren så gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jurassic Park uten Jeff Goldblum er som bløtkake uten ansjos.

Endret av MinnisMus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte filmen, men må innrømme at jeg savnet litt de fra den gamle gjengen. Det hadde vært gøy å se Grant og Malcolm igjen. Jeg skulle også ønske at vi fikk vite litt mer om bakgrunnen til den nye parken. Følte at vi ble kastet inn i handlingen uten å vite noe om hvordan de fikk fanget dinoene og bygd parken på nytt. Kanskje det er bare jeg som er litt sær  :fnise:

Haha, nei jeg er enig. Manglet også litt mer bakgrunn hos karakterene, skilsmissen til foreldrene ble jo bare nevnt kjapt en gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg likte den kjempegodt, men det ble litt i dummeste laget da han minste gutten sa "vi trenger flere tenner". Altså, hæ? Men jeg digget filmen, og Chris Pratt er jo bare herlig! :D

Anonymous poster hash: 154eb...e12

 

Ungen har et snev av autisme og teller ekstremt fort, i tillegg til å ha total dinosaurdilla. Så han talte tennene på raptor og i.rex, og konkluderte med at man trengte flere for å slå den. Totalt logisk :D 

 

Likte filmen veldig godt jeg, eneste jeg føler mangler litt var bakgrunnen for at parken kunne åpne. Og mot slutten ble det litt spesielt, for burde ikke t.rex være like stor trussel for folka som de andre..? Vel, vel. Likte den totalt hvertfall, frysninger ved oversiktsbilder og John Williams, tårer for mine kjære lillefoter og Chris Pratt er jo et kapittel for seg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes den var veldig bra, jeg :) Elsket de små raptorene!!

 

Hjelp oss å avlyse massedrap og tortur av hunder i Kina den 21. juni. Vi trenger din signatur; dette tar tyve sekunder og er helt gratis. Signer her http://www.stopdogmeat.com

Anonymous poster hash: 5e545...406

 

Har gjort det. Skal sende det videre så flere kan signere :) 

 

Likte jurassic world veldig godt. Gode skuespillere var det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...