Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Husker ikke hva som skjedde hehe

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Det er den siste som ble lagt ut. Major twist på parsermoni og hemmelige avtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11

Det er den siste som ble lagt ut. Major twist på parsermoni og hemmelige avtaler.

Siste parseremoni var bra! Godt at Monique røyk ut. :) Amalie har jo 9 liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Takk, jeg har sett første episode nå :) 

Kan du si noe om hva jeg har i vente? 

 

Masse drama. Peter blir jo denne sesongens hunk som jentene faller for. Stina er grusom. Jeg synes denne var en av de beste sammen med sesong 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har sett første episode nå :) 

Kan du si noe om hva jeg har i vente? 

 

Det må være noe feil på meg for jeg finner ikke de første episodene. Hvordan finner jeg de på tv3play?

Anonymous poster hash: 638e1...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det må være noe feil på meg for jeg finner ikke de første episodene. Hvordan finner jeg de på tv3play?

Anonymous poster hash: 638e1...f60

 

 

Fant!

 

 

 

Syns forresten det var leit at Jonas måtte reise hjem, jeg likte han, og av en eller annen grunn heier jeg mest på hans gruppe. Sikkert pga Nanna og fordi de har vært mest utsatt. Heier alltid på underdogen.

 

Sasha kan bare dra hjem for meg, jeg misliker henne ikke, men hun har ikke underholdningsverdi for 5 flate øre. Man ser jo henne nesten ikke engang iløpet av en episode.

Anonymous poster hash: 638e1...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett den siste uka? Synes ikke den har vært så kjedelig :) Vært mye taktikk prat og uenigheter. Jeg er uenig i at den norske er bedre enn denne,

 

Jepp. Synes mordergreia var gøy, men ble også litt ensformig på en måte.. Ellers er det jo ingen ordentlig drama eller intriger? Ett par som har hatt sex en gang. Alle kommer greit overens selv om de spiller i forskjellige grupper. I Ph Norge var det hvertfall litt mer drama og forhold osv som er en viktig del av underholdningen på PH.

Anonymous poster hash: b76c0...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Fant!   Syns forresten det var leit at Jonas måtte reise hjem, jeg likte han, og av en eller annen grunn heier jeg mest på hans gruppe. Sikkert pga Nanna og fordi de har vært mest utsatt. Heier alltid på underdogen. Sasha kan bare dra hjem for meg, jeg misliker henne ikke, men hun har ikke underholdningsverdi for 5 flate øre. Man ser jo henne nesten ikke engang iløpet av en episode. Anonymous poster hash: 638e1...f60

Enig angående Sasha. Hun er kjedelig og gjør ingenting ut av seg.

Mads eller Mats er utrolig rar! Tror han ryker ut snart jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere her har skrevet at det er en kort sesong.. Hvor mange episoder er det? :)

Usikker, men vi har nok kommet halvveis ut i sesongen.

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Vi er kommet til uke 7 nå, tror jeg .

 

Sasha kunne ha vært veldig pen hadde det ikke vært for de grusomme bryna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Ser flere her har skrevet at det er en kort sesong.. Hvor mange episoder er det? :)

Det er kun 40 episoder i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Det er kun 40 episoder i år.

 

Hæ? Det var lite til å være PH DK. Det har jo alltid pleid å være mye lengre. Skuffet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Hæ? Det var lite til å være PH DK. Det har jo alltid pleid å være mye lengre. Skuffet :(

Ja, programleder Rikke sa noe om at "det er alltid så mange mennesker inn og ut av PH, men denne sesongen ville de at seerne heller skulle rekke å bli kjent med de som var med.."  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, programleder Rikke sa noe om at "det er alltid så mange mennesker inn og ut av PH, men denne sesongen ville de at seerne heller skulle rekke å bli kjent med de som var med.."  :vetikke:

Det var et rart argument. Vil heller at sesongen skal være lengre. Blir kjedelig når den skal være så kort og det er få som er med. Håper det blir lengre sesong neste år :)

Mads passer perfekt inn i ph Norge. "Jeg er bare her for å kose meg og få nye venner"

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul twist at hun nye ble fredet med Mr.Paradise. Litt lei at det alltid er de samme som er i fare. Phillip, Kasper og Sasha har vel aldri vært utsatt?

Da gutta spurte om hun nye var pen, sier A og S i kor "nei, se på henne da? Hun er pisse irriterende"  Litt sjalu eller? ;) Alle guttene synes hun var pen og søt.

 

Men jente parsermoni igjen? Hvorfor er det kun jentene som er fare til parseremoniene?!



Anonymous poster hash: e6f55...3bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11

Så få som kommenterer her da.

Håper Jonas sjekker inn neste uke som spøkelse og hiver ut Kasper H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er lenge siden, men i miss paradise, Christel, få deg riktig størrelse på bhen :0 den ee jo trukket langt opp i nakken hennes på baksiden!!!! Altså har hun alt for stort tall rundt!!! Hun må jo merke selv at det er helt feil...

Anonymous poster hash: 1e948...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så få som kommenterer her da.

Håper Jonas sjekker inn neste uke som spøkelse og hiver ut Kasper H.

Hva synes dere om sesongen? Jeg har vel sett 11 episoder til nå og jeg klarer ikke engasjere meg. Gav opp sesongen ifjor også. Men har sett sesong 4-8 av ph danmark. Synes det var bedre før.

Anonymous poster hash: b5cc4...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om sesongen? Jeg har vel sett 11 episoder til nå og jeg klarer ikke engasjere meg. Gav opp sesongen ifjor også. Men har sett sesong 4-8 av ph danmark. Synes det var bedre før. Anonymous poster hash: b5cc4...950

Forrige sesong synes jeg var veldig bra.

Denne sesongen har en treig start, men det blir bedre. Siden vi har kommet over halvveis, så kan jeg like godt se resten ferdig

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...