Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Åååånei, Ben Z og Chris. Fikk vondt i hjertet!!

 

Jeg har likt Shawn veldig veldig godt, nesten vært litt forelsket i han. Haha. Tror det er fordi han ser ut som en blond versjon av kjæresten min. Men har ikke syntes like godt om han i de to siste episodene. Håper han blir neste ungkaren!

Også er Jared såååå søt. Han er ikke en skikkelig kjekkas, men han virker jo helt fantastisk. Tror Kaitlyn vil få det skikkelig bra hvis hun velger han :)



Anonymous poster hash: f9f96...b4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at Shawn har falt litt de siste episodene. Han fremstår som usikker og needy og det er ikke attraktivt. Håper faktisk ikke at han blir ungkaren lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dem er Ben? Han med kjevene?

Vet ikke helt hva du mener med kjevene? Men han jobber som personlig trener. Hvis du googler så kan du jo se bilde av han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du mener med kjevene? Men han jobber som personlig trener. Hvis du googler så kan du jo se bilde av han:)

Googlet. Han likte jeg også! Nei, han med barn som røyk på den daten mener jeg når jeg sier "han med kjevene". Han har jo helt vanvittig breie kjever! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke Kaitlyn er helt klar. Og dette minner om Jaide i Chris sin sesong, hvis du går rundt og tenker på en hemmelighet, så blir det bare verre og verre.

Synes hun burde sagt det samme uka, og sett hvem som eventuelt går. Dersom noen velger å gå hadde de nok gjort det uansett uke,og da er det bedre å fokusere på guttene som er igjen.

Liker ikke Shawn heller. Nå fremstår han aalt for needy. Hadde noen fått så mye bekreftelse hadde de svevd på det i flere uker.

Dessuten løy/overdrev han angående bekreftelsen. Først sa han at hun hadde sagt "your the one" og det ble senere modifisert til "i think your the one now" eller noe slikt.

Det er stor forskjell på at dette føles helt riktig nå, og at du er den jeg kommer til å velge.

Edit: la til tekst

Endret av Pottah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte meg litt bort og gikk på insta for å sjekke noe og kikket såvidt på kommentarfeltet og der var det så klart noen som måtte røpe hvem hun velger til slutt 😡😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte akkurat å se 9 nå!

 

Er det noen av dere som husker hvem de gjenværende mennene stemte for den første kvelden av showet da de skulle velge mellom Kaitlyn og Britt? 

 

Har ikke episode 1 her og er redd for å google. De er vel bare 5-6 stykker igjen, så hadde vært interessant å vite om alle stemte på Kaitlyn eller om det var noen som egentlig ønsket Britt som ungkarskvinnen:)



Anonymous poster hash: 2e0ac...02a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte akkurat å se 9 nå!

Er det noen av dere som husker hvem de gjenværende mennene stemte for den første kvelden av showet da de skulle velge mellom Kaitlyn og Britt?

Har ikke episode 1 her og er redd for å google. De er vel bare 5-6 stykker igjen, så hadde vært interessant å vite om alle stemte på Kaitlyn eller om det var noen som egentlig ønsket Britt som ungkarskvinnen:)

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a

Vet i hvert fall at Shawn stemte på henne. Husker ikke om de andre gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet i hvert fall at Shawn stemte på henne. Husker ikke om de andre gjorde det.

Nick var jo ikke med fra begynnelsen. Så han er der jo for henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns i grunn Kaitlyn kan velge Nick til slutt. De passer nok best sammen..
Jeg syns Shawn virker fryktelig barnslig sånn han holder på med Nick. Det at han oppsøker han på hotellrommet osv. Så jævla drama.. :roll:
Jeg syns det var rart Kaitlyn ikke fortalte de andre guttene hun hadde hatt sex med Nick. Hadde jeg funnet ut av det i ettertid, og sett at hun bare hadde fortalt det til Shawn, så hadde jeg ikke følt meg særlig spesiell. Her tenker jeg på Ben blant annet, og Jared og Joe. Selv om Jared og Joe ble sendt hjem, så var det jo litt urettferdig hun fortalte det til Shawn og ikke dem.

Jeg håper egentlig Ben H blir den neste ungkaren nå :-) Han virker moden og ordentlig, og dramafri.

Er så utrooolig lei av at rosesermonien skal være midt i episoden, og at det alltid ender med sånn gedigent drama :roll: Jeg føler ikke man blir kjent med guttene på noe vis, fordi alle samtaler dreier seg om drama og Nick.. Bortsett fra Ben H da. De snakket heldigvis ikke om det på daten.

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best Ben!! <3



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper, selvom jeg vet bedre, at Ben Z blir neste ungkaren! Han er kjekk som fy, og han virker som en urolig flott fyr! *crush*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns i grunn Kaitlyn kan velge Nick til slutt. De passer nok best sammen..

Jeg syns Shawn virker fryktelig barnslig sånn han holder på med Nick. Det at han oppsøker han på hotellrommet osv. Så jævla drama.. :roll:

Jeg syns det var rart Kaitlyn ikke fortalte de andre guttene hun hadde hatt sex med Nick. Hadde jeg funnet ut av det i ettertid, og sett at hun bare hadde fortalt det til Shawn, så hadde jeg ikke følt meg særlig spesiell. Her tenker jeg på Ben blant annet, og Jared og Joe. Selv om Jared og Joe ble sendt hjem, så var det jo litt urettferdig hun fortalte det til Shawn og ikke dem.

Jeg håper egentlig Ben H blir den neste ungkaren nå :-) Han virker moden og ordentlig, og dramafri.

Er så utrooolig lei av at rosesermonien skal være midt i episoden, og at det alltid ender med sånn gedigent drama :roll: Jeg føler ikke man blir kjent med guttene på noe vis, fordi alle samtaler dreier seg om drama og Nick.. Bortsett fra Ben H da. De snakket heldigvis ikke om det på daten.

Husker du hvem Ben stemte på av Kaitlyn og Britt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du hvem Ben stemte på av Kaitlyn og Britt ? :)

Nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du hvem Ben stemte på av Kaitlyn og Britt ? :)

Er ganske sikker på at det var Kaitlyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig ingen av de som har vært med bør bli ungkaren. Føler ikke at vi har blitt kjent med noen av de, så for meg er det egentlig likegyldig hvem d blir. Like greit om de velger en helt ny fyr. Jeg trodde K kom til å fortelle alle guttene at hun og Nick hadde sex. Det er skikkelig feigt gjort å bare fortelle til Shawn. Og det at han blir og måten han oppfører seg på gjør at jeg mister all respekt for han altså.

Jeg synes også at K og Nick passer best sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det kommer til å bli en ganske fiendtlig "men tell all" når de har fått vite hva som skjedde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer til å bli en ganske fiendtlig "men tell all" når de har fått vite hva som skjedde..

Enig! Gleder meg til den episoden.. Jeg føler hele sesongen bare har vært drama fra dag 1. Har ikke blitt særlig godt kjent med mennene nei :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Kaitlyn bør velge Nick, de virker å ha den beste kjemien. Og synes kanskje Ben bør spares til noen bedre. Det søteste øyblikket var da hun spurt og han svarte på om han var jomfru.

 

Mye drama med (på grunn av) Nick, men og mye drama med Shawn. Må jo forstå at andre forhold kommer like langt (om ikke lengre).

Likte ham godt først, men nå er det mye nag'ing og synes heller ikke han er så fryktelig kjekk lengre.

 

Teit av Joe å bli så kald og sur da han ble avvist, må jo forstå at noen må sendes hjem. Hadde vel kanskje innsett enklere at andre forhold var kommet lengre enn hans hvis Kaitlyn hadde fortalt ham om natten med Nick.



Anonymous poster hash: 2e0ac...02a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke på sesongen med Andy som Nick var med på. Hvorfor er det så mange som ikke liker han egentlig? Har inntrykk av det. Hvordan var han i den andre sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...