Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11

Hun har født :)

 

Ok :) Så glad på hennes vegne.

 

Jeg håper det kommer en ny sesong selv om de ikke er Teen Moms lengere. Liker jentene fra Teen Mom 1 best,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok :) Så glad på hennes vegne.

 

Jeg håper det kommer en ny sesong selv om de ikke er Teen Moms lengere. Liker jentene fra Teen Mom 1 best,

Jeg også!! Liker best å følge med på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Mora til Farrah hos Dr.Drew :sjokkert: Hopper ut på scenen som duskedame. Wtf? Kleint.

Slutt å fremstill Farrah som offer! Hun er ikke det!!

Anonymous poster hash: 92c09...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de lager en ny sesong, så håper jeg ikke de tar med Farrah. Joda, det blir drama, men orker henne ikke. Hun er ufordragelig drittunge.

 

Håper cat og Tayler holder sammen for alltid :)

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg henger som sagt etter og har kommet til episode 6.

Forrige episode, så kom jo Farrah tilbake. Begynner å bitche og er sur, så fort kamerateamet kom inn døra. Hva er galt med henne? Forstår ikke hvorfor de gadd å gi henne en ny sjanse, men ok. Skjønner godt Maci ikke vil være med i samme program som Farrah.

 

Han nye mannen til Amber. Synes det er litt ekkelt at hun ble sammen med en 20 år eldre. Plutselig, så flytter han inn liksom. Creepy. Lurer på hvor lenge det varer.

 

Men litt off topic, men ryktene sier Farrah har tatt silikon i rumpen å. Rumpen ser jo større ut og hun har sagt hun vil gjøre det.  Forundrer meg ikke da. Hun har jo fikset på mye allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Leah og Jeremy har skilt seg. Håper virkelig hun og Corey blir sammen igjen, virker ikke som hun var 100% ferdig med han når hun giftet seg på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at Leah og Jeremy har skilt seg. Håper virkelig hun og Corey blir sammen igjen, virker ikke som hun var 100% ferdig med han når hun giftet seg på nytt.

Var ikke hun gift med eksen å? Synes det er litt sykt å være 23 og vært gift to ganger allerede.

Anonymous poster hash: 92c09...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at Leah og Jeremy har skilt seg. Håper virkelig hun og Corey blir sammen igjen, virker ikke som hun var 100% ferdig med han når hun giftet seg på nytt.

Corey er jo gift og venter barn med Miranda så tviler på at de blir sammen igjen :)

Anonymous poster hash: 17efa...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Blue Ivy.

Hvorfor sier Farrah på Twitter at Maci lyver? :klo:

 

"Maci is still scared #Lmao well when she stops lieing/being immature with the rest might be hope of me associating w/them "

 

"“I wonder if her book is full of lies like her mouth. [Maci] thinks she’s strong and bulletproof. Wish I had stronger women on my cast.”

 

“Happy I’m not rushing being engaged or having babies”

 

Should we all ask after the #MayPac hug if Maci is ever going to mature -enjoy watching yourself”

 

Skjønner ikke hva som er problemet hennes? Lurer på hvem som må vokse opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Catelynn sa.

 

“Let’s talk about being mature we don’t sit on our phones and tweet about you 24/7 we forgot you even existed,”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farrah er nok bare sjalu på Maci for at hun er forlovet og har en nydelig datter :) Hvem gidder å gifte seg med Farrah? :fnise:

Noen som vet om hun og Simon er sammen?

Anonymous poster hash: 92c09...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farrah er nok bare sjalu på Maci for at hun er forlovet og har en nydelig datter :) Hvem gidder å gifte seg med Farrah? :fnise:

Noen som vet om hun og Simon er sammen?

Anonymous poster hash: 92c09...a9c

Tror det er slutt.

Anonymous poster hash: 907cc...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sier Farrah på Twitter at Maci lyver? :klo:

 

"Maci is still scared #Lmao well when she stops lieing/being immature with the rest might be hope of me associating w/them "

 

"“I wonder if her book is full of lies like her mouth. [Maci] thinks she’s strong and bulletproof. Wish I had stronger women on my cast.”

 

“Happy I’m not rushing being engaged or having babies”

 

Should we all ask after the #MayPac hug if Maci is ever going to mature -enjoy watching yourself”

 

Skjønner ikke hva som er problemet hennes? Lurer på hvem som må vokse opp her.

Virkelig?! Da jeg ikke trodde hun kunne synke lavere, slår hun jammen til igjen... Håper for Farrah's del at hun snart finner indre ro og blir lykkelig. Maci er nok lykkelig forlovet og stolt småbarnsmor til en nydelig lit datter og skjønne Bentley :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så var jo Farrah veeldig gira på å bli forlovet i serien. Husker dere da hun sa til Simon at " I am not waiting a year to get engaged, that's for ugly girls" :fnise: Tror hun føler seg mislykket iforhold til Maci, og derfor har behov for å angripe henne. Patetiske Farrah..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Virkelig?! Da jeg ikke trodde hun kunne synke lavere, slår hun jammen til igjen... Håper for Farrah's del at hun snart finner indre ro og blir lykkelig. Maci er nok lykkelig forlovet og stolt småbarnsmor til en nydelig lit datter og skjønne Bentley :)

 

Tweetene er fra forrige måned, men utrolig lavmål av henne. Maci virker som en ordentlig god og snill person :)  Ønsker Farrah lykke til men alle forholdene går jo i vasken. Simon var kjekk og virket veldig ålreit. Synd det ikke funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11

Selv om jeg ikke liker Farrah, så får litt vondt av henne mtp alle dritt kommentarene hun får på sosiale medier. Synes ikke det er greit å si hun er stygg, hore, ekkel, søppel, ønsker henne dø, dårlig mor, hater henne osv. Vi vet ingenting om hun er en dårlig mor eller ikke. Folk kan være så slemme.

Jeg har ingenting til overs for henne, men synes folk går over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Farrah altså. Hun bryr seg ikke sier hun, men. Går jo ikke an å få inn et ord når hun skriker i vei. Snodig oppførsel for en som liksom ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, sitter å ser på programmet nå, har ikke sett noe særlig på det tidligere.

 

Herregud for en drittsekk typen til Caitlynn er mot henne. Hadde det vært min mann hadde jeg gitt han en på trynet for LENGE siden.



Anonymous poster hash: 17d9b...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...