Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

Noen som har sett siste episode der de var i NY? Herregud for en oppførsel på Farrah! Hun er så FÆL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sett siste episode der de var i NY? Herregud for en oppførsel på Farrah! Hun er så FÆL!

Ja! At de andre bare satt der altså.. Jeg hadde ikke klart å sitte der å se på at Maci ble snakka til på den måten. Ho der Farrah kan folk få gratis - ho hadde sikkert godtatt det også da, om ikke det var gratis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med Farrah?:(. Hun virker helt ødelagt.. Trist å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Farrah har alltid vært bitch, men hun er klassisk eksempel på en person som ikke "tåler" å bli rik og berømt. Det har gjort henne (om mulig) en enda større bitch. Det som skinner igjennom er hvor ulykkelig hun faktisk er, men måten hun behandler andre på gjør at jeg mister all sympati for henne.

Og hvordan hun behandler faren sin.. det stikker i hjertet mitt.

Slem er hun!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farrah har alltid vært bitch, men hun er klassisk eksempel på en person som ikke "tåler" å bli rik og berømt. Det har gjort henne (om mulig) en enda større bitch. Det som skinner igjennom er hvor ulykkelig hun faktisk er, men måten hun behandler andre på gjør at jeg mister all sympati for henne.

Og hvordan hun behandler faren sin.. det stikker i hjertet mitt.

Slem er hun!

Har hun alltid vært bitch? Kan ikke huske at jeg synes det i de tidligere sesongene.. Hun virker utrolig ulykkelig, ja. Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Har hun alltid vært bitch? Kan ikke huske at jeg synes det i de tidligere sesongene.. Hun virker utrolig ulykkelig, ja. Uff.

Hun har alltid vært frekk og utidig ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har alltid vært frekk og utidig ja.

Hmm muligens, men ikke så ekstrem som nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Farrahs forsvar så har hun nok ikke hatt en så lett oppvekst. Hun har veldig spesielle foreldre (som søsteren heller ikke har noe godt forhold til såvidt jeg vet?) og moren slo henne jo...på TV til og med. Jeg mener ikke at det unnskylder henne da, hun er helt forferdelig. Tror også hun er veldig dum da, hun sliter jo med å snakke i vanlige forståelige setninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Til Farrahs forsvar så har hun nok ikke hatt en så lett oppvekst. Hun har veldig spesielle foreldre (som søsteren heller ikke har noe godt forhold til såvidt jeg vet?) og moren slo henne jo...på TV til og med. Jeg mener ikke at det unnskylder henne da, hun er helt forferdelig. Tror også hun er veldig dum da, hun sliter jo med å snakke i vanlige forståelige setninger.

Hun har hatt det altfor lett, er vel heller der problemet ligger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt det altfor lett, er vel heller der problemet ligger.

Altfor lett? Hun mistet Derek før Sophia ble født og moren virker ikke helt god..? Hvordan oppvekst hun har hatt vet man heller ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha link!

Jeg ser på youtube. Bare søk på teen mom o,g :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

Altfor lett? Hun mistet Derek før Sophia ble født og moren virker ikke helt god..? Hvordan oppvekst hun har hatt vet man heller ikke

"Mistet"?! De var ikke sammen og hun ville nekte ham å treffe datteren. Hun har riktig nok melket det for alt det har vært verdt i ettertid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mistet"?! De var ikke sammen og hun ville nekte ham å treffe datteren. Hun har riktig nok melket det for alt det har vært verdt i ettertid.

Ja, han døde. Selvom de ikke var sammen så mistet hun barnefaren til datteren sin. Ser ut som hun tok det veldig tungt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Ja, han døde. Selvom de ikke var sammen så mistet hun barnefaren til datteren sin. Ser ut som hun tok det veldig tungt.

Ja, han døde, men farrah "mistet" ham ikke. Hun ville ikke ha noe med ham å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han døde, men farrah "mistet" ham ikke. Hun ville ikke ha noe med ham å gjøre.

Må være tungt at sin egen datter aldri får møte faren sin. Hun sitter jo å gråter i terapitimer osv over at han er død. Åpenbart at han betø mye for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han døde, men farrah "mistet" ham ikke. Hun ville ikke ha noe med ham å gjøre.

At hun ikke var så interessert i han når hun var 16, betyr ikke at hun ikke ville valgt å ha han i livet noensinne.

Jeg skjønner godt at hun sørger over at Sophia aldri vil kunne møte sin far.

Endret av Chloe-
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke var så interessert i han når hun var 16, betyr ikke at hun ikke ville valgt å ha han i livet noensinne.

Jeg skjønner godt at hun sørger over at Sophia aldri vil kunne møte sin far.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Farrahs forsvar så har hun nok ikke hatt en så lett oppvekst. Hun har veldig spesielle foreldre (som søsteren heller ikke har noe godt forhold til såvidt jeg vet?) og moren slo henne jo...på TV til og med. Jeg mener ikke at det unnskylder henne da, hun er helt forferdelig. Tror også hun er veldig dum da, hun sliter jo med å snakke i vanlige forståelige setninger.

Så klart er det en unnskyldning. Spesielt når det kommer til oppdragelse og foreldre. Det betyr ikke at det er greit å være en bitch forde, men det er forståelig hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...