Gå til innhold

True Tori


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var en del i media for et eller to år siden (kanskje mer eller mindre) om at Dean hadde vært utro og bilde av han og en ung dame. Tror derfor at utroskapen er reell, men reaksjoner og replikker kan jo være basert på et manus.



Anonymous poster hash: c2cf1...bba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er kanskje rare der over, men jeg tror ikke at de lar ungene gå igjennom sånne opplevelser hvis de ikke er sanne. Så gode skuespillere er ingen av de voksne og en kan se på ungenes ansikter at det er reelt. De må virkelig trenge penger som selger seg og familiens innerste helvete.



Anonymous poster hash: 08ac8...c95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en del i media for et eller to år siden (kanskje mer eller mindre) om at Dean hadde vært utro og bilde av han og en ung dame. Tror derfor at utroskapen er reell, men reaksjoner og replikker kan jo være basert på et manus.

Anonymous poster hash: c2cf1...bba

Utroksapen har skjedd, de finner jo ikke på det, herregud! At han har vært innlagt er også reelt. De lager ikke ekteskapsproblemer, rehab opphold, kriking og kjefting foran barna for morro skyld. Er dere helt dumme? Men at ting er overdrevet iblant er jeg sikker på, men dette er ikke noe som er iscenesatt.

Anonymous poster hash: 9cc17...358

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroksapen har skjedd, de finner jo ikke på det, herregud! At han har vært innlagt er også reelt. De lager ikke ekteskapsproblemer, rehab opphold, kriking og kjefting foran barna for morro skyld. Er dere helt dumme? Men at ting er overdrevet iblant er jeg sikker på, men dette er ikke noe som er iscenesatt.

Anonymous poster hash: 9cc17...358

Helt enig. Tror heller ikke det er oppdiktet og tviler på de ville laget alt dette dramaet når det er barn til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde uansett sett for meg at hun og broren fikk en heftig formue etter faren døde.

Men skjønner jo mora ikke vil låne henne penger når hun bare sløser de bort. Da får de klare seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremeg89

Det hun sier i serien virker øvd inn. Men ikke følelsene , hadde hun vært så god skuespiller så hadde hun hatt bedre roller enn så..

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det en stor krangel mellom henne og foreldrene rett før faren døde?

Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun sier i serien virker øvd inn. Men ikke følelsene , hadde hun vært så god skuespiller så hadde hun hatt bedre roller enn så..

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det en stor krangel mellom henne og foreldrene rett før faren døde?

Jo men de ble visstnok venner igjen før han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

free tv, watch tv links fesk.

Link? Får bare opp sånne sider som skal ha meg til å laste ned / logge inn! Virus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå skjønner jeg ingenting. Nå går serien på TV3 plutselig, og etter det jeg kan se har den gjort det siden midten av januar. På TLC finnes ingen informasjon om den.

Kan TV3 ha tatt over der TLC slapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link? Får bare opp sånne sider som skal ha meg til å laste ned / logge inn! Virus!

Da gjør du noe feil! Er bare å trykke seg inn på aktuelle episoden, trykke watch as free user, trykke bort pop-upen om det kommer en, og så play. Det er ikke spesielt vanskelig. Jeg har gjort dette i årevis. Skjønner ikke at folk ikke klarer å skjønne det :P

http://watchtvlinks.sx/serie/True_Tori

Anonymous poster hash: d8998...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør du noe feil! Er bare å trykke seg inn på aktuelle episoden, trykke watch as free user, trykke bort pop-upen om det kommer en, og så play. Det er ikke spesielt vanskelig. Jeg har gjort dette i årevis. Skjønner ikke at folk ikke klarer å skjønne det :P

http://watchtvlinks.sx/serie/True_Tori

Anonymous poster hash: d8998...c5b

Det er nok ikke vanskelig, men da kan jeg fortelle deg at hvis du ikke har installert divX så funker det nemlig ikke :) Nå har jeg fått fiksa det og da virker det. Så det så.

Uansett; når går det på TV3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke vanskelig, men da kan jeg fortelle deg at hvis du ikke har installert divX så funker det nemlig ikke :) Nå har jeg fått fiksa det og da virker det. Så det så.

Uansett; når går det på TV3?

litt usikker, tror bare tv3 har sendt første sesong.

Anonymous poster hash: d8998...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om serien og for link! Hadde sett noen episoder for lenge siden fra da alt var rosenrødt, men hadde ikke fått med meg denne nye serien. Har sett første episode nå... De viser virkelig alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvor?

Anonymous poster hash: 05afe...96b

Gikk på søndag kveld, TV3. Tror det var andre episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo et psykologisk vrak.Håper hun får hjelp.

 

Å lage reality-show ut av noe så alvorlig er bare tull.Det minner meg om The Anna Nicole show,og vi vet jo alle hvordan det endte :(



Anonymous poster hash: 7e2cc...d94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe av det, men kan ikke fatte og begripe hvorfor noen tror det er en god idé å gå gjennom dette på en så offentlig måte, og i tillegg dra barna med på det. Uff. Håper det ordner seg i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...