Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker denne tråden med likesinnede! :5:

For tiden så hater jeg alle de sistnevnte, men Øistein Eriksen 'vinner' igjen hos meg altså. :glare:

EU-pakka EU-pakka EU-pakka EU-pakka EU-pakka!

Gahhh! :krangle::bond:

ALLE telefonselskap-reklamer er fryktelig irriterende og unødvendige.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster meg rundt 500,- per måned å ha TV. NRK-lisensen kommer i tillegg.

Likevel slipper jeg ikke unna trynet til Øistein "OneCall" Eriksen i hver eneste reklamepause. Antar det er sant som man sier - du kan ikke kjøpe deg fri fra alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE telefonselskap-reklamer er fryktelig irriterende og unødvendige.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

Huff ha talkmore reklamen og. Hva er det hun ene sier. Noe sånt som talkmore gjør meg glad fordi det er så billig og bra... et eller annet i den sir. Irriterende
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra extra extra extra extra extra extra extra extra extra..... SLUTT! jeg klikker av å høre på det maset! :bond: 

 

Og den Flax-reklamen som går hver forbanna sommer. Så den tidligere i dag.. "Blir du blenda nå? Nå da? Blir du blenda nå? Nå? Nå? 
Åhr, jeg får lyst til å rive av han der armen og fike til ham slik at hodet snurrer rundt! :kjefte: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Klutenallergi. :bond:

For det første, ordspillet.

For det andre: Ja- for man har to valg, klutmessig! Enten så kjøper man nok en dings, med engangskluter, eller så lar man kluten (som man aldri vrir opp eller skifter) ligge i en  skitten, ekkel, søkkvåt ball midt på benken.

 

Ellers støtter jeg at den "Trine eller trene"-reklamen er irriterende. Og masete. Her en dag stressa jeg med å skru sammen noe på stua, og så kom den reklamen på tv, og det var like før jeg brøt ut i et trass- og raserianfall. :sinna:

Endret av Søgni
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er noe eget ved lange frokoster...."

Reklamen på Tv3 play som blir sendt hele tiden! Gjerne 2 ganger etter hverandre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Extra extra extra extra extra extra extra extra extra extra..... SLUTT! jeg klikker av å høre på det maset! :bond:

 

Og den Flax-reklamen som går hver forbanna sommer. Så den tidligere i dag.. "Blir du blenda nå? Nå da? Blir du blenda nå? Nå? Nå? 

Åhr, jeg får lyst til å rive av han der armen og fike til ham slik at hodet snurrer rundt! :kjefte:

 

Åh, den er irriterende! Hiver meg etter kontrollen for å trykke på mute når den kommer på skjermen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en snål en fra peppes pizza. Er noe sånn piknik greie på en plen og så står en hund og spiser og så kommer en fyr løpende og roper fraaaaaaank, fraaaaaaank flere ganger. Skjønte ikke bæret hva som var poenget i reklamen. Helt utrolig irriterende

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klutenallergi. :bond:

For det første, ordspillet.

For det andre: Ja- for man har to valg, klutmessig! Enten så kjøper man nok en dings, med engangskluter, eller så lar man kluten (som man aldri vrir opp eller skifter) ligge i en skitten, ekkel, søkkvåt ball midt på benken.

Ellers støtter jeg at den "Trine eller trene"-reklamen er irriterende. Og masete. Her en dag stressa jeg med å skru sammen noe på stua, og så kom den reklamen på tv, og det var like før jeg brøt ut i et trass- og raserianfall. :sinna:

Huff enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en snål en fra peppes pizza. Er noe sånn piknik greie på en plen og så står en hund og spiser og så kommer en fyr løpende og roper fraaaaaaank, fraaaaaaank flere ganger. Skjønte ikke bæret hva som var poenget i reklamen. Helt utrolig irriterende

Heeelt enig. De har flere også, og alle er så utrolig teite. Jeg blir flau på vegne av peppes!

Og så har du Elkjøp sine hvor Aylar har stemmen. Har virkelig lyst til å stikke fargeblyantene jeg sitter med inn i øra hver gang de kommer.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva jeg har nevnt tidligere, men den der Spar-reklamen med de horrible nødrimene. "- med tilbud ingen andre har"...argh. Jeg tror alle har en gammeltante Olga som kunne laget bedre rim enn de der. 



Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Infinitum - Pant alt! "

Så lenge det er kjøpt i Norge! Det aynes jeg er så idiotisk. Da kan man ikke "pante alt"

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

"Infinitum - Pant alt! "

Så lenge det er kjøpt i Norge! Det aynes jeg er så idiotisk. Da kan man ikke "pante alt"

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

 

"Please, take my wife"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Please, take my wife"

Idiot.

Anonymous poster hash: 5c09b...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One call reklamen "eupakka" hvor mangen ganger kan du si eupakka lism! telenor sin "vi vil ha 4G reklame" og egentlig alle telefon/internett reklamene.

Yoghurt reklamen "hvorfor det?" lyst å mose den ungen!

Skal si fra når jeg finner en reklame som er bra lism..

Anonymous poster hash: b4531...2b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

One call reklamen "eupakka" hvor mangen ganger kan du si eupakka lism! telenor sin "vi vil ha 4G reklame" og egentlig alle telefon/internett reklamene.

Yoghurt reklamen "hvorfor det?" lyst å mose den ungen!

Skal si fra når jeg finner en reklame som er bra lism..

Anonymous poster hash: b4531...2b2

 Synes det er mange bra i denne tråden, jeg.  :)

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829829&st=0

Anonymous poster hash: ada16...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den for hand and nail lotion. Vil du ha sterkere negler? Og så knekker neglsaksa når hun prøver å klippe. Nei jeg vil ikke ha så sterke negler at det ikke går an å klippe de nei

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske drittlei alle mobilselskapene som påpeker at du får abonnement med "superrask 4G!". ALLE har jo dette? Det blir jo som å si at med Telenor/Onecall/Netcom/whatever så kan du sende SMS og MMS, akkurat som med alle de andre mobilselskapene! 😫

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivago! "Og hvordan vet vi alt dette? Vi vet alt om hoteller"

TRAGISK!

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...