Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

trur ikke jeg klarer se mere av hotel cæsar :( er alt for trist å se goggen ikke ville snakke med sin mor :'( Ninni ble stygt behandlet av Jens August! å hun tok faktisk pistolen fra Julie som ville drepe mannen hun drept! så syns dem kan gi hun en sjans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

trur ikke jeg klarer se mere av hotel cæsar :( er alt for trist å se goggen ikke ville snakke med sin mor :'( Ninni ble stygt behandlet av Jens August! å hun tok faktisk pistolen fra Julie som ville drepe mannen hun drept! så syns dem kan gi hun en sjans

 

Trist? Irriterende er verre. Tror ikke jeg gidder å irritere meg over Amanda gå rundt og bestemme. Som om hun ikke var irriterende nok allerede.   :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror

Tror ikke akuratt at Hugo har så mye kontakt med Anker-Hansen familien, så ikke så rart at hun ikke tenker på han. Foresten så er han ikke Hugo Jr. Det var det den forrige Hugo som var Hugo Anker-Hansen Jr, så den nye Hugoen må vell være Hugo Anker-Hansen Den Yngre

Anonymous poster hash: f474e...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Amanda er så gruuuuuusomt irriterende........

håper hun detter ut av et vindu på kontoret så hun ikke blir der å lenge :P (rollen altså, ikke jenta) hun er ikke en type som kan spille badgirl 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

håper hun detter ut av et vindu på kontoret så hun ikke blir der å lenge :P (rollen altså, ikke jenta) hun er ikke en type som kan spille badgirl

Enig! Amanda irriterer vettet av meg! Blir gal av henne! Syns hun kan dette ut av vinduet jeg også, så kan de heller gi oss Sue Astrid tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost

Jeg syns amanda er nydelig jeg :) Jeg skjønner sinnet hennes, anker hansen familien behandlet more hennes som dritt så de for som fortjent ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ser nå episoden hvor Runa dør. Herregud så trist!!!!! 

Alle andre dødsfall har liksom skjedd så brått og fort, aldri noe big deal. 

Kun en annen dødsfall som var trist, og det var Scott  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva med Georg sin? Skal det være noe sjampis jenter? "Tar seg på hjertet" Ninni, Georg O:

Jeg glemmer aldri den scenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

kommet til sesong 29, ep 146. 

Ganske tørt og kjedelig, gleder meg til Edvin kommer inn i serien. 

 

Men dere barnevakten til Pelle er ei bitch! "oppmøte-tillegg", "inkludert taxi", hater hun!!! Pelle er alt for dumsnill! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

hmm, Jens August er 41år, og Goggen ble vel 23 i går? det vil sii at Jens August ble pappa når han var 18år? :S

23? Haha dæven, da er han jo en 91 modell som skuespilleren og like gammel som meg o.O Tenk at han har blitt 9 år eldre :P

hvorfor sier Jenny at Goggen er hennes eneste bror? hun har jo Hugo jr som lillebror

Jeg tror ikke hun vet om Hugo jr :) Jeg er nesten 100% sikker på at Hugo jr vil komme tilbake i serien i framtiden når han har blitt tenåring :)

Men Goggen er sønnen til Ninni ikke sant? Sto på vg at Ninni kommer tilbake etter å ha vært i fengsel siden 2004, og da hadde hun en sønn på to.. Goggen er jo ikke 13 år i serien nå :s

Det er slik alle såper er :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

kommet til sesong 29, ep 146. 

Ganske tørt og kjedelig, gleder meg til Edvin kommer inn i serien. 

 

Men dere barnevakten til Pelle er ei bitch! "oppmøte-tillegg", "inkludert taxi", hater hun!!! Pelle er alt for dumsnill!

Har du ikke følgt med på serien før? Pelle er alt for gavmild ja til tider :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Har du ikke følgt med på serien før? Pelle er alt for gavmild ja til tider :)

Jeg startet på sesong 1, episode 1 for 2 år siden :D Har nå som sagt kommet til sesong 29. Og før jeg startet, så hadde jeg ikke sett Cæsar siden 1999-2000!!  :fnise:

 

Så det jeg ser på nå, er helt nytt for meg. 

Jeg så en halv episode her og der i årene etter, pga ei venninne som så på Cæsar i mange år. 

Men jeg falt jeg av, fikk med meg Scott og Vilde, og det at Jens August havnet på ei øy, husker at Victoria ble kidnappet, og måne og sol som baby, men ikke mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

sitter å ser på tabber nå... på tv2 sumo. Han som spiller Goggen er den dårligste skuespilleren der. Greit at han er ung, men kom igjen! Det er jo pute tv vær gang han kommer på skjermen jo :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Han har utviklet seg mye siden den gang :)

 

Han har studert skuespill de siste åra så nå syns jeg han er mye bedre :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Han har utviklet seg mye siden den gang :)

 

Han har studert skuespill de siste åra så nå syns jeg han er mye bedre :)

har ikke sett han i "nyere" episoder enda, han er jo dratt nå og har lest at han kommer tilbake. Jenny er på vei tilbake nå, og da er det vell en annen skuespiller.

 

Jeg spoiler meg selv ved å lese på wikia siden til Cæsar  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...