Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Det høres ut som en fantastisk julegave Galactica! :rodmer:

Fred i heimen og god jul til deg og familien din fra meg. :nissekyss:

SZGb1jr.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så søt pus, jeg kjøpte gave idag til en annen som ikke er glad i jula. Men vil ikke skrive navnet mitt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så søt pus, jeg kjøpte gave idag til en annen som ikke er glad i jula. Men vil ikke skrive navnet mitt på.

Du kan jo skrive "Nissen i Gatenavn", for eksempel? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oijj...den blir jeg fullstendig "galaktisk" av å se lenge på... :fnise:

God nyttårsaften til vår alles G. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

#den dagen når du blir beskyldt for å stjele fra arbeidsplassen, drar på trening og gjør det knall med det resultat at bestevenninna blir deppa. Og katta klatrer i plantene og kvesser klørne på høyttalerne og ungen er syk og må være hjemme fra skolen i morgen og alt egentlig bare er bra og blæh og du ikke vet hvordan du skal ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Jacklost

#den dagen når du blir beskyldt for å stjele fra arbeidsplassen, drar på trening og gjør det knall med det resultat at bestevenninna blir deppa. Og katta klatrer i plantene og kvesser klørne på høyttalerne og ungen er syk og må være hjemme fra skolen i morgen og alt egentlig bare er bra og blæh og du ikke vet hvordan du skal ha det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Takk, Hoppe. :klem: Og takk for at du minnet meg på at jeg faktisk har en egen dagbok. Kan hende den har gått i glemmeboka når tankene ellers kretser rundt mulig boligkjøp og dertilhørende boligsalg. Den ene biten kan jeg ikke kontrollere ennå, visning er om noen dager, men jeg kan jobbe med dette huset og flikke litt på de tingene som ikke får oppmerksomhet i hverdagen. I helga har det vært maling, maling og maling, og det blir riktig så fint. Deilig å kunne åpne vinduene på vidt gap og kjenne sola varme, er ikke ofte jeg kan gjøre det nå for tiden med liten kattunge som ikke skal ut. Nå er kattekreket straks hjemme, så det er bare å skru fast håndtak og vridere igjen.

Fin søndag til alle! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er så herlig når sola begynner å varme! Småskoa er funnet frem her (selv om ingen her nede skjønner hva jeg mener når jeg sier det... :sukk:)

Krysser fingrene for at ting går bra for dere på visning og alt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hadde ikke dette stedet blitt en fin ventilering i huskjøpingens turbulente tider da? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, dette stedet bør brukes til ventilering. I går fremkom det nye opplysninger som gjør dette enda mer komplisert, og jeg kan nesten ikke vente til alt er over og jeg vet hvordan dette vil gå. Det sliter enormt på meg å gå sånn i uvisse. Skulle det gå vår vei er det enda mer tankevirksomhet i vente... Tror jeg bør knaske litt blodtrykksmedisin oppi det hele, og pleie min betente skulder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediter! Det er viktig å få tømt hode og følelser oppi sånne tider.

Bare det å duve litt rundt i stillheten gjør godt. :)

Håper at det blir overkommelige ting og ikke komplikasjoner som gjør ting vanskelig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ro i kroppen til å meditere, dessverre. Jeg strikker i stedet, er det ok?

Trenger forøvrig ikke å dra på visning, huset gikk for en million over prisantydning i natt. Budrunden på SMS var ved en feil slått sammen med alle andre budrunder i landet og ble en hektisk opplevelse. Ja, det er sånt jeg drømmer nå for tiden... Er ikke rart at jeg har poser under øynene. Men været er fantastisk og jeg dagdrømmer om nytt kjøkken og nytt bad og ny hage og sånn i det hele tatt, og jeg teller timer til visning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene....det var da voldsomt da. Stakkars deg...og ja, strikking er hverdagsmeditering god nok.

Konsentrer deg om problemer du vil ha bort og strikk dem inn i hver eneste maske.

Husk å riste plagget veldig godt før du evt. gir det bort, ellers er mottageren der du var også. :(

Jeg er så himla glad for at mitt hode har det stillere om nettene. Håper så inderlig at det går veien for deg og dine G. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...