Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Godt nyttår! :klemmer:

Godt nytt år! :hug:

Godt nytt år, og grattis med ny bok :klemmer:

Måtte det nye året bli bedre for deg enn det gamle :)

Godt nytt år! :klemmer: Måtte vi få mange fine kinoturer i det nye året. ;)

Da er årets første handletur gjort unna, etter årets første treningsøkt. Godt fornøyd med økta, og følte meg veldig sunn da jeg handlet skinkebiff, fullkornsris, fullkornspasta, cottage cheese, havregryn, lettyoghurt og friske grønnsaker. :ler: Særlig i forhold til handlevogner/kurver fulle av godteri, snacks og brus. Nå har jeg nok sånt hjemme, så ikke nødvendig å kjøpe inn sånt i dag, dessuten så er jula/nyttår nå ferdig, og da er det på tide å bli sunn igjen.

Resten av dagen skal passende nok bli tilbragt på sofaen med film. Sunn? Tja, jeg har trent nok til å spise en uanstendig mengde mat og godteri, så det gjør jeg med god samvittighet.

Har ikke hørt noe fra V siden tirsdag. Han skulle treffe ei jente på nyttårsaften, blir ikke overrasket om noe skjedde for å si det sånn. Får kanskje ikke ta sorgene på forskudd. Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du! Godt nytt år, Enigma! :hjerte:

Her var jeg, ja. ;) Godt nytt år til deg også, Scorpio! :hug:

KOSEPÅ :strix:

:hug:

Sitter her og ser på Transformers 2 med et halvt øye. Har spist restemat etter nyttårsaften. Var ikke mye mat igjen, knapt nok mat igjen til en middag til meg. Jeg som alltid må be folk på restemiddag. Jaja, ikke at det gjør noe.

Har stappet i meg is, fudge (herregud så kvalm jeg ble av den) og blå m&m. Tror jeg skal kaste den fudgen som ligger i kjøleskapet så jeg ikke blir fristet til å stappe innpå i morgen. Ble inmari kvalm av den nå, fryktelig mektige greier, og det var ikke så godt heller egentlig.

Fra mandag av er det sunn mat, nok søvn og trening, trening og mer trening som gjelder. Begrave meg i jobbting og treningsopplegg, så blir det nok bra framover. Skal til Køben en tur for å jobbe om ikke alt for lenge også, og siste helga i januar er det kick off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år og gratulerer med ny dagbok og nye muligheter! For noen gutar du treffer på byn! Den kyllingmiddagen virker knallgod altså. Skal prøve å følge med deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei på deg, Frk.Edderkopp! :)

Det nye året har vært utrolig lite effektivt så langt. Jeg har ikke fått gjort annet enn å trene, sitte på sofaen, og nå i kveld tatt en tur på kino. Føler jeg har blitt noe apatisk, så sånn sett er det greit å skulle på jobb i morgen.

Mange tanker som surrer rundt i huet om dagen. Kan virke som om det er på tide med en skikkelig spring cleaning, både i huet og hjertet.

My cynicism and bitterness come from experience, so all you optimistic "know-it-alls" who tells me everything's gonna be all-right, can just fuck off! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Takk for kino tur i går kveld :klemmer: Men jeg glemte jo helt å betale deg tilbake for biletten :roll: Tenkte på det før du kom, men så glemte jeg det helt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kino tur i går kveld :klemmer: Men jeg glemte jo helt å betale deg tilbake for biletten :roll: Tenkte på det før du kom, men så glemte jeg det helt etterpå.

Veldig koselig med kinotur, festlig film! Enda en av de mange filmene jeg har sett i det siste som man bare må ha på dvd når den kommer. Jude Law og Robert Downey Jr. blir sjelden feil. :)

De pengene kan vi sikkert ta ved en seinere anledning, skulle ikke vi ta en fredag på Dubliner ganske snart? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jude Law og Robert Downey Jr kan ikke bli helt feil nei, spesielt ikke når sistnevnte til stadighet valser rundt i bar overkropp :lur:

Det er greit det, da spanderer jeg første runde på Dubliner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så filmen var bra ja? :) Vi må få til flere kinoturer ja, uten tvil.

Vil aldri påstå alt blir bra, for det er løgn uansett, men heller ta ting som det kommer, og få støtte fra gode venner/veninner/famile når ting blir helt forjævlig.

Disse dagbøkene er også gode å blåse ut i har jeg hørt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så filmen var bra ja? :) Vi må få til flere kinoturer ja, uten tvil.

Vil aldri påstå alt blir bra, for det er løgn uansett, men heller ta ting som det kommer, og få støtte fra gode venner/veninner/famile når ting blir helt forjævlig.

Disse dagbøkene er også gode å blåse ut i har jeg hørt ;)

:klem:

Likte filmen, ja. Wolfie og jeg satt og gliste stort sett hele tida. Flere kinoturer må til, det er jo en del bra som kommer i år.

Det er akkurat det som er med disse dagbøkene. Man bruker dem til å blåse ut alle de verste tankene, bare for å få dem ut av hodet og få satt ord på dem. Ikke at jeg er voldsomt plaget av folk som bare klapper meg på hodet og sier at alt skal bli bra her, men hvis man blåser ut til enkelte mennesker så får man den der: Jammen alt blir bra til slutt, du finner noen du også, blablabla. :roll: Ikke fiks ting for meg, det er ikke det jeg trenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det som er med disse dagbøkene. Man bruker dem til å blåse ut alle de verste tankene, bare for å få dem ut av hodet og få satt ord på dem. Ikke at jeg er voldsomt plaget av folk som bare klapper meg på hodet og sier at alt skal bli bra her, men hvis man blåser ut til enkelte mennesker så får man den der: Jammen alt blir bra til slutt, du finner noen du også, blablabla. :roll: Ikke fiks ting for meg, det er ikke det jeg trenger. :ler:

*klappe på hodet* Neida :ler:

Det er så deilig å kunne blåse ut frustrasjon i dagboken, også få svar at verden er teit, det har man helt rett i. (litt satt på spissen).

Eller for å sitere en Nemistripe; Vondt! Svar; kom og få kake ;)

Funker for meg ihvertfall, når jeg er nær å eksplodere på sambo, fordi han har fått noen uendelig teite idéer i hodet sitt. sånn apropo kake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

hei på deg.. hvordan er mandagen din?

et av mine nyttårsforsetter: spise indisk med deg i 2010! :fnise:

Den er litt berg-og-dalbane når det gjelder følelser. Mye rot oppe i huet mitt. Sleit veldig med å sove i natt, og ble liggende og gruble. Våknet i morges, og humøret var fortsatt like labert.

Prøver bare å holde hodet over vannet akkurat nå, forsøker å motstå fristelsen til å ta kontakt med folk som bare gjør meg trist. Det var sånne ting jeg skulle forsøke å unngå å skrive så tidlig i den nye boka. :gjeiper:

Vi må definitivt få spist indisk, jeg burde være ledig når du kommer tilbake til Oslo, så vi får prøve å få det til da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal jo kunne skrive hva du vil her :klemmer: selvom jeg forstår tanken din.

utrolig slitsomt å ligge sånn å gruble om natten, det er virkelig noe av det verste som er..

har du noen planer for dagen da? trene? ;)

jeg har gått opp fløien i dag og det var ganske tungt i snø, så sier meg godt fornøyd med det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal jo kunne skrive hva du vil her :klemmer: selvom jeg forstår tanken din.

utrolig slitsomt å ligge sånn å gruble om natten, det er virkelig noe av det verste som er..

har du noen planer for dagen da? trene? ;)

jeg har gått opp fløien i dag og det var ganske tungt i snø, så sier meg godt fornøyd med det :gjeiper:

Skal på trening etterpå ja, men det blir en kort treningsøkt, er himla støl, så det blir en spinningtime. Det har blitt en del spinning i det siste, så egentlig hadde jeg helt andre planer, men det får så være.

Må vel også se om jeg får tatt resten av oppvasken etter nyttårsaften. Har liksom aldri fått somla meg til å ta hele, og nå begynner det å hope seg opp litt. Har vært så utrolig daff, men nuh må man være flink og stå på igjen, nå er det slutt på ferie. :)

Turen til fløien hørtes deilig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Problematique

Jeg synes spinning virker så gøy! Helt klart en av de treningsformene som frister mest. Dustete senter som koster vannvittig mye... Pluss at å trene aleine er kjedelig... Må virkelig komme meg innover til Oslo igjen snart, så jeg kan begynne å trene spinning med deg og Purple :nigo:

Håper du får en god treningsøkt idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når man i utgangspunktet har gitt opp å prøve og holde hodet over vannet, og gitt opp å flyte på egenhånd, også forsvinner livbøyen? Hvordan finner man da kreftene til å holde seg flytende selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når man i utgangspunktet har gitt opp å prøve og holde hodet over vannet, og gitt opp å flyte på egenhånd, også forsvinner livbøyen? Hvordan finner man da kreftene til å holde seg flytende selv?

man finner de i andre, andre som er der for deg og hjelper deg til overflaten :klemmer:

hvis det er noe jeg kan gjøre, you know where to find me vennen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man finner de i andre, andre som er der for deg og hjelper deg til overflaten :klemmer:

hvis det er noe jeg kan gjøre, you know where to find me vennen..

:klemmer: Takk for det, og jeg vet! :) Setter stor pris på det og jentene på KG kan hjelpe med mye, heldigvis! Tror bare det er én ting dere helst styrer unna, og det er å ha lille, iskalde meg som kryper inn i armkroken deres og stikker iskalde føtter borti beina deres for å varme dem. :ler: Ikke tror jeg helt dere har det største behovet for å kose på meg osv. heller. ;)

V tok kontakt igjen i går, og ganske riktig, det begynner å bli seriøst mellom dem. Herregud, han har ignorert meg i en uke fordi han har hatt besøk, og han kommer med at det "begynner å bli seriøst"? Kommer aldri til å skjønne meg på gutter. Så vi måtte visst avslutte visse sengeaktiviteter. Det stod visst ikke på lysta da. :roll: Hvorfor trenger jeg å vite det, skulle det gjøre ting bedre? :klø:

Han sendte meg godnattmelding i går da. Det trengtes etter en megadrittdag av dimensjoner. Det at han "endelig" fant tid til å gi meg skikkelig beskjed kom bare på toppen av at jeg stod på randen til totalt sammenbrudd. Søvnmangel, lange tider med depping, jobbsituasjonen, desember som alltid fører med seg et katastrofalt forhold til mat, så K og J som reiser bort, alt som skar seg (igjen) med K ..., familieproblemer osv. Jeg kan sitte i evigheter og bare liste opp.

Nå vet jeg jo at KG-jentene stiller opp, og jeg har tross alt J, men J er lykkelig forelsket om dagen. Litt begrensa hvor tilgjengelig han er, selv om jeg fikk en god klem på nyttårsaften og han sa han var glad i meg. Tror det alltid kommer til å være noe der ..., jeg håper det i alle fall. Han er den personen jeg er gladest i, i hele verden. Vanskelig å forklare følelsene for ham, jeg er så inderlig glad i ham, men et forhold er dødfødt, og tenninga er jo borte.

Stort behov for kaffe i dag. Sover dårlig for tida, selv om jeg i det minste sover sånn delvis. Stod opp grytidlig i dag, jobba litt kort dag i går, så må ta igjen i dag. Da var det bare å være på jobb kl 07:30. Urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...