Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

... :sjenert: ja....

(mine to frontdeler ble en smule slappere i fisken etter ammeslutt, men nå er de like perky igjen som før! Og blyanten faller ned. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, mine blyanter har ikke falt ned siden jeg var 12. Med en gang jeg fikk litt større pupper enn A-cup så satt den bom fast gitt. Og det uten at jeg har hengepupper!

Lurer på hvor mange blyanter jeg får plass til under der uten at de faller ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... :sjenert: ja....

(mine to frontdeler ble en smule slappere i fisken etter ammeslutt, men nå er de like perky igjen som før! Og blyanten faller ned. :fnise: )

Åja.. Jeg prøvde det for litt siden og da gikke det bra men nå vet jeg jammen ikke. *måprøves*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blyanttest jah.. :fnise:

Jeg tror ikke jeg klarte den, skitt au! Håper jeg ikke får lefser etter dette..

Forøvrig så er brystvortene mine megaømme! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet av ømme brystvorter i dag... Lå på magen...

Har ikke prøvd, men ganske sikker på at blyanten faller ned her... Men det har nok mer med størrelsen på puppene å gjøre enn noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ømme bryster, og de er blitt større... Både brystene og brystvortene. Er vanligvis en mellomting mellom B og C cup, nå er C-cup nesten for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får plass til bare en. Men penna datt ned. Den er sikkert for glatt... Alt man skal prøve :sprettoy:

Mine er ømme som bare det ennå, det er gått fra å være ømt i bare brystvorta til hele puppen. Og jeg lekker hvis jeg klemmer litt! Det er sykt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er litt småekkelt. Jeg innbiller meg at jeg lekker litt av og til jeg også, men vet ikke om det er noe jeg innbiller meg eller om det faktisk er tilfelle. Det blir en stor overgang når en liten krabat skal drivet å sutte på brystvortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir helt merkelig det. Håper bare jeg ikke er så sår da, jeg kommer til å dø hvis ikke ømheten er gått over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sårhet/brystbetennelses-greiene skremmer vettet ut av meg.. Håper det går greit med amming her i gården. Meeen, først må jo nesten komme en bebis :babysmokk: Lenge til enda. Håper spiren har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sårhet/brystbetennelses-greiene skremmer vettet ut av meg.. Håper det går greit med amming her i gården. Meeen, først må jo nesten komme en bebis :babysmokk: Lenge til enda. Håper spiren har det bra.

Åh gud, jeg tenker at jeg er så redd for at jeg skal miste.. Og FØDSELEN! Jeg har en hel tråd her ett sted med min fødselshysteri.. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt bekymret for å miste, jeg også. Men jeg tror det er bra å holde fokus borte fra SA og MA på graviditetsforumene, for det blir lett til at man bare blir enda mer bekymret når man leser mye om det. Ta f.eks på snartmamma.com, der er det mange som har mistet, men det virker liksom som det er så mange flere, fordi de står frem veldig sterkt blant alle de gravide.

Tror det er en grunn til at vi går gravid ca 9 mnd.. til slutt er vi så lei av å ruge at vi bare vil ha ungen ut ;) Og da er ikke fødselen så skummel lenger likevel for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord der, Kykkelikokos! :)

Tenk på alle som har født før oss. Og det at folk gjør det igjen og igjen og igjen... Jeg tror det er helt fantastisk. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempegodt at det står så lite om det! Jeg kjenner til så mange som har mistet, men det er så deilig her.. For selv om vi bare er 4uker på vei, så er vi liksom GRAVID! Vi roper det høyt og nyter det så godt vi kan..

Men jeg skal juble den dagen jeg har født, for da vet jeg at alt gikk bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...