Gå til innhold

Hvilken matrett er du aller svakest for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken mat er du aller svakest for? Den retten eller tingen som frister deg mest?

Min aller største svakhet er italiensk pizza med sprø bunn og mye hvitløk i tomatsausen. Gir du meg en god italiensk pizza og et glass rødvin til, er jeg i himmelen. Blir aldri ordentlig lei av pizza, slik jeg kan bli av andre matretter jeg også liker godt. Hvis jeg forspiser meg skikkelig på pizza, så går det allikevel kun to dager før jeg godt kunne spist det igjen.

Hva med dere? :spise:



Anonymous poster hash: c4587...0fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kisskiss

spagetti med tomatsaus ,blåkjell,reker(små vanlig norske reker) og blekksprut! og thailandsk papaya salat

Endret av kisskiss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff med fløtegratinerte poteter og stekt sjampinjong :wow: og ostesmørbrød! Sistnevnte jeg har elsket siden jeg var noen år gammel, går aldri lei og synes det er like godt hver gang!

Egentlig er jeg passelig gæren etter det meste av mat jeg synes er godt, innser jeg, får sjeldent den "åh, nei, nå er jeg så lei det her!"-følelsen.

Endret av mijaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pannekaker med bacon og sukker har jeg vært svak for siden jeg var liten, jeg eeeeelsker pannekaker!

En goood, saftig cheeseburger, med passe sprøtt brød, smeltet ost, bbq saus, og pommes frites til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sjokolade teller så er det definitivt det :fnise: Ellers går en skikkelig blodig biff med fløtepoteter, sopp, hvitløkssmør og en eller annen saus ned på høykant:)



Anonymous poster hash: 45c37...242
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Pizza

Om noen setter en pizza foran meg så er alt av folkeskikk og karbohydrater glemt. Pizzaen går ned på høykant

Unner meg en skikkelig italiensk pizza en sjelden gang, men lager den ganske liten så jeg ikke overspiser.

Ellers lager jeg ofte lchf-pizza, men det blir ikke helt det samme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på pizza men ;

Sushi!!!

Blodig biff med rett tilbehør som over

Ferske vårruller

Guacamole og nachos

Gode supper med koriander, chili osv

Wok!

All sjømat som krabbe, hummer,scampi..

Kebab!

Endret av A.s
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spagetti og kjøttdeig :rodmer:

Anonymous poster hash: 1c4c0...888

Så enkelt og så godt. Jeg er selv svært glad i spagetti og kjøttsaus, trenger ikke kjøtt engang :vetikke:

Anonymous poster hash: f8b20...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghetti bolognese. Men har ikke spist spaghetti på årevis. Legger på meg av pasta....

Gjør du? Det syns jeg er rart, er det fordi du spiser så mye av det eller ikke blir mett av det? Pasta inneholder ikke så mye kcal.

Anonymous poster hash: f8b20...c2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enkelt og så godt. Jeg er selv svært glad i spagetti og kjøttsaus, trenger ikke kjøtt engang :vetikke:

Anonymous poster hash: f8b20...c2a

Hos meg er det omvendt :P kan godt droppe sausen og spise bare spagetti og kjøttdeig :P

Anonymous poster hash: 1c4c0...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...