Gå til innhold

Regler ang. piratkopiering


Mette

Anbefalte innlegg

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter filmer, serier og hvor man kan laste ned dette. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke piratkopiert materiale du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Jeg kopierte alle sangene fra "Ti i Skuddet" på radio over til kassett.

Fil:Tdkc60cassette.jpg

Vil nå kopiere sangene over fra min kassett til en kassett til kompisen min. Hvordan gjør jeg dette?



Anonymous poster hash: e11f9...415
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker om jeg forstår hva som menes med at "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet."

Er det da også ulovlig å diskutere heksejakten på pirater, eller legge frem fakta som viser hvordan piratjegere forsøker tjene penger på ting de egentlig ikke har hatt noe med å gjøre annet enn å ha kjøpt virituelle rettigheter til? Sitater fra artister og filmskapere som går sterkt ut mot antipirater, og ønsker at deres kunst skal være tilgjengelig for så mange som mulig, er det ulovlig å fortelle om de? Eller hva med statestikk som viser at de som piratkopierer mest, også er de som bruker mest penger på film og musikk? Og mediemonguler som gjør lange utredninger om hvor viktig det er med piratkopiering for bransjens utvikling og fremtid, det er heller ikke lov å poste? Får man forklare hvorfor hverken Spotify, Youtube eller Netflix hadde eksistert uten piratkopiering? Eller hva med å diskutere hvor stor bestikkelse forhenværende kulturminister Hadia Tajik tok imot, for å innføre en overvåkningslov som tramper på uskyldige menneskers rett til personvern? Kan man opplyse om hva Piratpartiet står for, og hvorfor kampen mot antipirater er avgjørende for at vi i det hele tatt skal ha et demokrati?

Siden all informasjon om tv, film, musikk, bøker og tegneserier, kan lede til piratkopiering; er det forbudt å snakke om noe som helst?



Anonymous poster hash: 4d9c8...e7d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Er det noen regler om spoiling også? Trodde det måtte stå i emnet hvis det var det?

Anonymous poster hash: c884e...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Jacklost

Er det noen regler om spoiling også? Trodde det måtte stå i emnet hvis det var det?Anonymous poster hash: c884e...2e4

Jeg lurer på dette med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se reglene våre angående spoiling:

 

Spoiling (Å avsløre hva som skjer i en bok/TV-serie/et spill eller liknende). Dette er kun tillatt i tråder som er merket med "spoiler" i emnetittel eller hvor selve teksten som spoiler er skjult med følgende kode: [spoiler ]tekst [/spoiler ] (fjern mellomrommet før ])

 

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Den ‎04‎.‎03‎.‎2014 at 20.19, AnonymBruker skrev:

Jeg kopierte alle sangene fra "Ti i Skuddet" på radio over til kassett.

 

Fil:Tdkc60cassette.jpg

 

 

Vil nå kopiere sangene over fra min kassett til en kassett til kompisen min. Hvordan gjør jeg dette?

 

 

 


Anonymous poster hash: e11f9...415

 

Du trenger to kassetter, en kassettspiller og en kassettopptager. En kassettspiller for å spille av din kassett og en kassettopptaker for å ta opp på kassetten til kompisen din. Det beste resultatet oppnår du ved fysisk å koble kassettspilleren og kassettopptakeren sammen. Den enkleste og beste måten å gjøre det er å kjøpe seg en dobbeldekker - som har både en kassettspiller og en kassettopptaker i en og samme enhet.

Men vær på vakt! Dette er faktisk ulovlig og er informasjon som strider mot Kvinneguidens regler.

 

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...