Gå til innhold

Mens og ul termin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skiller 10 dager på mens og ul-termin. Termin er altså satt 10 dager før det skulle vært. Hvordan er dette mulig på en 29 dagers normal og fullstendig regelmessig syklus? Har vært på 5 ul i forbindelse med blødninger osv og alle har gitt samme termin så han vokser etter den og den stemmer jo. Ble jeg befruktet under siste mens?! :klo:

Anonymous poster hash: fdc0f...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager etter mens

Anonymous poster hash: dbcd7...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Jeg har fått samme resultat etter OUL. Veldig rart, og jeg vet at jeg ikke kan ha blitt gravid under mens. Menmen, bedre å få satt terminen feil den veien i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke hos meg heller, men de forholder seg til måla på baby. Så slik blir det...:)

Anonymous poster hash: 2fb77...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg fikk ul termin 17.3 men mensterminen er 20.3. Jeg hadde litt ustabile sykluser og manglende el, så stoler på ul terminen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jo kortere tid til fødsel jo bedre men godt vi er fler :D loggførte samleiene den mnd fordi vi bare fikk hatt det to ganger, og det var et siste dagen i mensuka (hvor mannen ikke hadde utløsning) og et med utløsning under eggløsning som jeg vet var 12-14 dager etter mens. Så gir visst ingen mening dette ;)

Anonymous poster hash: fdc0f...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble befruktet via prøverør, så jeg var ganske så bombesikker på termindato før OUL. Målene de tok på OUL tilsa en termindato som stemte på en prikk med denne "mensterminen". Vet imidlertid ikke om det er slik i alle tilfeller.

Kan det hende at du har hatt forskjøvet eggløsning den måneden du ble gravid? At du f.eks hadde uvanlig kort folikkelfase (tiden fra 1. dag i mens til eggløsning) den måneden det klaffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit nøyaktig når eg blei gravid med begge ;) men UL termin stemte ikkjeed min. Begge gongane vart termin sett til vel ei veke før min termin, begge gongane kom gutane ein dag før eller etter min termin, godt på "overtid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble befruktet via prøverør, så jeg var ganske så bombesikker på termindato før OUL. Målene de tok på OUL tilsa en termindato som stemte på en prikk med denne "mensterminen". Vet imidlertid ikke om det er slik i alle tilfeller.

Kan det hende at du har hatt forskjøvet eggløsning den måneden du ble gravid? At du f.eks hadde uvanlig kort folikkelfase (tiden fra 1. dag i mens til eggløsning) den måneden det klaffet?

Kan så være :) men lurer på om det isåfall var det ene samleiet under mens og uten utløsning som gjorde meg gravid, og det er sprøtt om det var da jeg ble det og ikke under eggløsningen hvor alt lå til rette :P

Må si jeg er glad jeg ikke har vært utro, da hadde jeg virkelig "visst" at ikke mannen var faren og dette hadde vært en grusom situasjon :ler:

Anonymous poster hash: fdc0f...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...