Gå til innhold

Sluttet hun å puste? vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår hadde min 2mnd gamle baby en skriketkt fra en annen verden som varte i 10 min. Helt ukjent for oss. HØrtes ut som hun hadde vondt og gråt seg nesten bort

Da jeg fikk roet henne sovnet hun på armen min. Hun hadde ryggen mot magen min, jeg hadde en arm over brystet og en mellom beina. Da hun sloknet, hang hodet litt skrått nedover hånda på brystet. Plutselig gispet hun og kastet hodet bakover mot mot bryst. Hun sovnet igjen med engang og gråt ikke (som hun f.eks gjør hvis melken kommer fort og hun ikke rekker å puste)

Keg derimot syns det var utrolig ubehagelig og klarte ikke sove, var redd hun skulle slutte å puste.

Siden hun var født har hun også hikstet/gispet litt i søvne, er det normalt?

Jeg antok det, helt til jeg ble skremt igår.

Nå har jeg fått helt angst for krybbedød og blir urolig bare av tanken.

Anonymous poster hash: c7133...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsestawjonen er åpen på denne tiden av døgnet.

Finn mobilen og ring dit, nå!

Anonymous poster hash: 011b1...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde min 2mnd gamle baby en skriketkt fra en annen verden som varte i 10 min. Helt ukjent for oss. HØrtes ut som hun hadde vondt og gråt seg nesten bort

Da jeg fikk roet henne sovnet hun på armen min. Hun hadde ryggen mot magen min, jeg hadde en arm over brystet og en mellom beina. Da hun sloknet, hang hodet litt skrått nedover hånda på brystet. Plutselig gispet hun og kastet hodet bakover mot mot bryst. Hun sovnet igjen med engang og gråt ikke (som hun f.eks gjør hvis melken kommer fort og hun ikke rekker å puste)

Keg derimot syns det var utrolig ubehagelig og klarte ikke sove, var redd hun skulle slutte å puste.

Siden hun var født har hun også hikstet/gispet litt i søvne, er det normalt?

Jeg antok det, helt til jeg ble skremt igår.

Nå har jeg fått helt angst for krybbedød og blir urolig bare av tanken.

Anonymous poster hash: c7133...ec4

Hvordan gikk det TS?

Min er 8 uker og jeg vet hvor ubehagelig sånt er. Mest sannsynlig er det helt normalt. Jeg har uansett et par gode tips jeg vil dele med deg:

1. Last ned appen "the wonder weeks" Den koster 12 kr og er helt super, den forteller deg og babyen din sin utvikling og om de ulike faser den trer inn i. Hvorfor baby plutselig hylgriner eller vil ligge ved puppen hele dagen uten egentlig å drikke. Skulle ønske jeg hadde denne helt fra starten.

2.Snuza Hero, en liten puste og bevegelses-monitor som varsler deg dersom baby slutter å puste. Den har ulike funksjoner så bare les om den.Går på batteri og festes i bleie eller bukse. Den overvåker barnets pust. Anbefales!

Til ditt spørsmål :

De puster litt ujevnt og pustestopp på noen sekunder er normalt.

Anonymous poster hash: e118b...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...