Gå til innhold

Emmaljunga Mondial deluxe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ikke et eget underforum der man kan spørre om vogner? :P

Jeg lurer på hvordan den er å trille! God? Har erfaring med City Cross. Har noen prøvd ddn med svingbare lufthjul? Er den stor, tung og uhåndterlig?

Anonymous poster hash: 0c81e...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Har prøvd duos på bart føre bare og synes den var veldig god. De større emmaljungaene er jo tyngere enn cc, men det spørs jo hva du er på jakt etter. Vi valgte cc fordi den tar mindre plass i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd duos på bart føre bare og synes den var veldig god. De større emmaljungaene er jo tyngere enn cc, men det spørs jo hva du er på jakt etter. Vi valgte cc fordi den tar mindre plass i bilen

Ok! Ja, de er jo tyngre, men med svingbare forhjul er de vel lettere å håndtere uansett? Jeg synes city crossen lett kan bli klumpete og tung.. Så blir ikke en ny city cross i allefall, da blir det i så fall super nitro eller super viking.

Jeg synes mondial deluxe er mye penere å se på, og ser mer "ordentlig" ut enn city cross.

Anonymous poster hash: 0c81e...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ok! Ja, de er jo tyngre, men med svingbare forhjul er de vel lettere å håndtere uansett? Jeg synes city crossen lett kan bli klumpete og tung.. Så blir ikke en ny city cross i allefall, da blir det i så fall super nitro eller super viking.

Jeg synes mondial deluxe er mye penere å se på, og ser mer "ordentlig" ut enn city cross.

Anonymous poster hash: 0c81e...6d6

Det er jeg helt enig med deg i! Hadde det ikke vært for at mannen hadde så mye meninger haddr jeg nok endt opp med mondial deluxe i fargen london med duos air. Synes de er kjempe fine, dog litt dyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også spent på om noen har efaring med duo s air understellet :) Ser for meg at det er bedre på snø og grus enn den med vanlige svingbare.



Anonymous poster hash: 77d07...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hvis du er på instagram kan du høre med brukeren lille.m. Jeg mener hun har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. det er et tegn på at jeg vet altfor lite om vogner og at nybakte foreldre er litt vel kreative i disse dager da jeg først trodde dette var en navnetråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også spent på om noen har efaring med duo s air understellet :) Ser for meg at det er bedre på snø og grus enn den med vanlige svingbare.

Anonymous poster hash: 77d07...a40

Den er ikke kjempegod på vinterføre, det tror jeg nesten ikke noen hjul er. På asfalt er den knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke kjempegod på vinterføre, det tror jeg nesten ikke noen hjul er. På asfalt er den knall!

Men noen vogner er jo bedre enn andre. Har hørt at på det vanlige duo s understellet har folk hatt problem med at snøen fester seg til "skjermene" på hjula framme f.eks. Har du erfaring med både vanlig firhjuling og duo s på vinterføre? :)

Når det er sagt, så er det heldigvis ikke skikkelig snø så mange dager/mnd i året!

Anonymous poster hash: 77d07...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke kjempegod på vinterføre, det tror jeg nesten ikke noen hjul er. På asfalt er den knall!

City crossen er heller ikke god på vinterføre, dvs dyp snø. Man må nesten måke og håpe at kommunen måker vegene :P

Anonymous poster hash: 0c81e...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall kan jeg jo kjøpe med duo s air understell, og kjøpe et annet understell hvismdet viser seg at jeg trenger et annet understell når snøen kommer?

Anonymous poster hash: 0c81e...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen vogner er jo bedre enn andre. Har hørt at på det vanlige duo s understellet har folk hatt problem med at snøen fester seg til "skjermene" på hjula framme f.eks. Har du erfaring med både vanlig firhjuling og duo s på vinterføre? :)

Når det er sagt, så er det heldigvis ikke skikkelig snø så mange dager/mnd i året!

Anonymous poster hash: 77d07...a40

Har ikke så mye erfaring med denne vogna ennå :-) Men har kjørt andre vogner på vinterføre, og synes ikke det er noe forskjell. Dritt å kjøre i snø og slaps uansett, tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Har ikke så mye erfaring med denne vogna ennå :-) Men har kjørt andre vogner på vinterføre, og synes ikke det er noe forskjell. Dritt å kjøre i snø og slaps uansett, tenker jeg.

Det er jeg enig med deg i. De vanlige understellene til emmaljunga og simo sine vogner er heller ikke gode på snø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...