Gå til innhold

Etter Primolut N bruk. Gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg vil jo gjerne bli gravid, så ville helst ikke bruke tablettene, pga det kan bli surr med syklusen etterpå, men nå i august tok jeg dem.

Jeg skulle ha mensen den 9. august, og siden jeg skulle gifte meg den 16.august så passet dette meg veldig bra. Men jeg fikk aldri mensen, så jeg fikk utsettelse tabletter og tok de 3 dager før bryllupet så jeg ikke plutselig skulle få mens på bryllupsdagen.

Sluttet på pillene dagen etter bryllupet og fikk blødning ca et par dager etterpå, men var kortere enn vanlig. Nå sitter jeg å venter på mensen, men lurer på om den blødningen etter pillene var mensen?? Jeg tenkte kanskje at jeg var gravid siden jeg ikke fikk mensen da jeg skulle den 9.august, men kan jo hende det ble utsatt pga alt stresset av bryllupet. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Føler at dette er et veldig dumt spørsmål, men må likevel spørre :P Har mange symptomer på graviditet, men kan jo bare være hue mitt som tuller med meg og jeg får ikke testet før i morra.

Takker for alle svar:-)



Anonymous poster hash: 24d9f...0b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den blødningen du fikk et par dager etter pilleslutt var mensen. Det blir jo en type falsk mens i likhet med p-piller mensen. Så så lenge du har blødd tror jeg dessverre ikke at du er gravid.

Meeeen primolut n er jo ingen prevensjon, så bruk av den verken ødelegger eller utsetter sjansen for å bli gravid (tror jeg) men pga mensen blir forskyvet første mnd så blir det vel bare vanskelig å skjønne sånn ca når EL er.

Endret av Aella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...