Gå til innhold

Menn og jaktinnsiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at dere menn foretrekker å jakte på kvinnen i starten av et forhold, dvs. ta insj til feks. første date? At jenta lener seg litt tilbake, og dere tar over styringen?



Anonymous poster hash: c9914...92e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.



Anonymous poster hash: 7160f...c85
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skjønner, vi er bare dumme dyr som slavisk følger et primitivt instinkt. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jaktinstinket er en unnskyldning pønsket ut av late og/eller feige damer.

Og slutt å si "insj"!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle det jaktinstinkt, men noen ganger tror jeg at kvinner som virker litt "utilgjengelige" eller vanskelige å få kan være litt ekstra interessante. Sånn er det jo ofte for oss jenter også. Vi får panikk av han som sender 27 SMS daglig, og kan være forelsket i årevis i en utilnærmelig type. Ingen som kaller det jaktinstinkt da, begrepet brukes kun om menn fordi mannen liksom er den aktive og kvinnen den passive, menn tar og kvinner gir, menn erobrer og kvinner lar seg erobre osv.

Men spør du meg så er sjekkemarkedet kvinnens marked, ikke mannens.

 

Derfor tror jeg også det er ganske viktig at kvinnen tar initiativ, da menn ikke har forutsetning for å vite om det er en bra idé å i det hele tatt tenke på å invitere deg på date om du bare lener deg tilbake og ikke viser noen interesse i ord eller handling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at dere menn foretrekker å jakte på kvinnen i starten av et forhold, dvs. ta insj til feks. første date? At jenta lener seg litt tilbake, og dere tar over styringen?

Anonymous poster hash: c9914...92e

Nei er mann og hater å jakte. Liker bedre at damene jakter på meg. Funker mye bedre. Så kan jeg luke ut ugresset selv.:P

Anonymous poster hash: 02136...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

Hadde flere kvinner tatt initiativ, hadde flere kvinner vært i lykkelige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at menn liker at kvinner tar initiativ. Jeg kjenner mange menn (kvinner også, men siden det var snakk om menn her, så) som er ganske tafatte når det gjelder å ta initiativ ifht kvinner. Enten så driter de seg ut med teite sjekketriks eller så gjør de ingenting. Hadde bare flere tatt initiativ! Har selv blitt avvist, men er glad jeg prøvde uansett. Alle setter jo pris på å bli likt :)

Anonymous poster hash: e90d0...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne over her, btw :)

Anonymous poster hash: e90d0...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg og de aller fleste menn jeg var ute på byen sammen med opp gjennom årene, var det en selvfølge at det var vi gutta som var ute og jaktet på lekre og hotte "rips".

 

Kan ikke huske å noensinne ha takket ja til et initiativ fra en jente. Da jenter såvel som gutter, som oftest forsøker å date oppover på skalaen, var de jentene som tok initiativ ovenfor meg, sjelden attraktive i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever samspill og ikke enveiskommunikasjon...! :)



Anonymous poster hash: eaae3...29e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...