Gå til innhold

Er han interessert i å bli bedre kjent og eventuelt forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ute i helgen med en del kolleger, kjempe hyggelig og til slutt var det meg og tre gutter igjen. 
En av dem, vi kaller han per, han jeg syntes er interessant spurte om vi skulle dra hjem til han på nach, og vi fire dro hjem til han. Leif en av de andre hadde vist litt initiativ og prøvd å flørte med meg hele kvelden, men jeg fortsatte å avvise han. 

Da vi kom frem på nach tok vi noen drinker og gikk og la oss. Jeg sov på samme rom som per, men med klærne på, vi lå i skje, han holdt rundt meg men han kysset meg ikke. Jeg hadde lyst, men på grunn av hans posisjon på jobben, ville jeg at han eventuelt skulle ta initiativet til dette. Ingen av oss tok heller initiativ til sex.
Vi sovnet, og dagen etterpå hadde vi en times prat som var kjempehyggelig før jeg dro hjem igjen. 
Han oppførte seg veldig gentleman også og snakket om seg selv og personlige ting. 
Nå håper jeg jo at han skal ta kontakt og kanskje invitere meg på date, tror dere han kan være interessert? Om ikke, hvorfor skulle han invitere meg og to gutter på nachspiell? 
Håper noen kan hjelpe meg og tolke ;)
 



Anonymous poster hash: 5fe74...d43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har opplevd tilsvarende? 



Anonymous poster hash: 5fe74...d43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier meg ingeting. Han kan være interessert. Han kan ikke være interessert.

Men han inviterte deg vel med fordi du var en kollega. Blir jo litt rart å kun invitere de andre tre men ikke deg

Anonymous poster hash: a35d0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men om jeg ikke hadde blitt med, tror jeg ikke de andre heller hadde dratt eller han hadde kanskje droppa det.



Anonymous poster hash: 5fe74...d43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...