Gå til innhold

Det føles som om jeg ber om mer ...


Silfen

Anbefalte innlegg

DET ER IKKE POENGET HER.

 

Hva er poenget da?

Anonymous poster hash: 36ee6...953

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg vil jo bare ha det samme som alle andre. Men hvorfor føles det som om jeg ber om mer? Jeg gjør jo ikke det, men det føles slik.

 

Ja, passer for meg også, men jeg er jo ikke som alle andre.

 

Du skriver at du er feit, selv er jeg sjenert kanskje ikke så flink sosialt. Kjipt, men samtidig er jeg jo i stor grad skyld i det selv. Gitt litt opp og prøvde kanskje aldri hardt nok. 

Anonymous poster hash: c647c...3fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER IKKE POENGET HER.

Ok men hva er poenget da? Du sier du ikke vil ta til takke og da tolka jeg det som at du og har en del krav og ikke vil ta til takke med en som ikke oppfyller alle kravene. Beklager om jeg misforstår deg.

Men for all del. Mange fpr jo en partner uansett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter, menn, samma. Poenget mitt er at man stiller svakere på markedet med barn og overvekt, og da ber man også om mer når man ber om en partner kontra de som ikke har barn eller overvekt. Anonymous poster hash: f1ee8...19e

Ikke enig. Dette gjelder kun de som synes at manglende barn og vekt er det viktigste hos en partner. Altså overveiende gutter og hannkjønn man ikke vil ha allikevel.

For ekte mannfolk er det helt andre ting som teller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Dette gjelder kun de som synes at manglende barn og vekt er det viktigste hos en partner. Altså overveiende gutter og hannkjønn man ikke vil ha allikevel.

For ekte mannfolk er det helt andre ting som teller.

Fins ikke så mange ekte menn da isåfall. Selv voksne menn erstatter jo ogte kona med en penere og yngre modell

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men hva er poenget da? Du sier du ikke vil ta til takke og da tolka jeg det som at du og har en del krav og ikke vil ta til takke med en som ikke oppfyller alle kravene. Beklager om jeg misforstår deg.

Men for all del. Mange fpr jo en partner uansett

 

Det burde være enkelt å forstå om man tenker seg litt om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde være enkelt å forstå om man tenker seg litt om.

Du føler at samfunnet mener at du forventer for mye når du håper på å få en partner? Når det bare er tull fordi alle kan potensielt få en partner.. eller noe?..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være enkelt å forstå om man tenker seg litt om.

 

Slik jeg forstår det er altså problemstillingen at man ikke har lov til å ønske seg det man vil om man har "skavanker". Og det er det folk svarer ut fra her.

Anonymous poster hash: 36ee6...953

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan TS være heldig å møte Herr Drømmeprins som har fetish for overvektige alenemødre, men statistisk sett vil de fleste menn foretrekke slanke og single damer.  Det vil derfor sannsynligvis ta lenger tid for deg å finne drømmeprinsen i motsetning til kvinnen i gata, gitt at dere har like "krav". Det er altså ikke umulig, bare mindre sannsynlig.



Anonymous poster hash: 90f11...67c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvfølgelig kan TS være heldig å møte Herr Drømmeprins som har fetish for overvektige alenemødre, men statistisk sett vil de fleste menn foretrekke slanke og single damer.  Det vil derfor sannsynligvis ta lenger tid for deg å finne drømmeprinsen i motsetning til kvinnen i gata, gitt at dere har like "krav". Det er altså ikke umulig, bare mindre sannsynlig.

Anonymous poster hash: 90f11...67c

 

Klart det er mindre sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er mindre sannsynlig.

Mnja. Jeg tror det handler mer om å klare å formidle hvem man er og så finne den som liker akkurat deg. Denne jobben er bortimot lik for alle er min tanke om saken.

Såkalte attraktive kysser bare flere frosker før de finner prinsen hvis de i det hele tatt gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnja. Jeg tror det handler mer om å klare å formidle hvem man er og så finne den som liker akkurat deg. Denne jobben er bortimot lik for alle er min tanke om saken.

Såkalte attraktive kysser bare flere frosker før de finner prinsen hvis de i det hele tatt gjør det.

Det er sant. Men er ikke så lett å finne prinsen om man ikke får muligheten til å bli kjent med drømmeprinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Men er ikke så lett å finne prinsen om man ikke får muligheten til å bli kjent med drømmeprinsen

Dett er overvurdert. Etterhvert som man har levd en stund finner man ut at de som vurderer gaven bare på innpakningen stort sett er overfladiske mennesker som ikke har så mye med drømmeprins å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnja. Jeg tror det handler mer om å klare å formidle hvem man er og så finne den som liker akkurat deg. Denne jobben er bortimot lik for alle er min tanke om saken.

Såkalte attraktive kysser bare flere frosker før de finner prinsen hvis de i det hele tatt gjør det.

Nja. Pointet er jo at man kan få akkurat hva man ønsker, men det vil jo av og til ta lengre tid. Så spørs det jo om man klarer å formidle det, som du sier. Disse menneskene i programmet fikk jo til slutt hjelp og var på dater. Man setter begrensninger for seg selv når man tror at man ber om for mye. Slike begrensninger er jo aldri attraktive.

 

Og jeg syns det er svært merkelig at enkelte her kun evner å se begrensningene. De er jo svært fastlåste i sitt tankemønster og er jo årsaken til at man sitter med slike følelser i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett er overvurdert. Etterhvert som man har levd en stund finner man ut at de som vurderer gaven bare på innpakningen stort sett er overfladiske mennesker som ikke har så mye med drømmeprins å gjøre.

Men kjære deg for å bli kjent må man ha et ønske om å gå bort å prate med personen. Og er det ikke noe blikkfang legger man heller ikke merke til det. Ikke sikkert man er stygg men man kan forsvinne i mengden..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Pointet er jo at man kan få akkurat hva man ønsker, men det vil jo av og til ta lengre tid. Så spørs det jo om man klarer å formidle det, som du sier. Disse menneskene i programmet fikk jo til slutt hjelp og var på dater. Man setter begrensninger for seg selv når man tror at man ber om for mye. Slike begrensninger er jo aldri attraktive.

 

Og jeg syns det er svært merkelig at enkelte her kun evner å se begrensningene. De er jo svært fastlåste i sitt tankemønster og er jo årsaken til at man sitter med slike følelser i utgangspunktet.

Synes du motsier deg selv her. Du sier jo at du tar til takke med det du får. Da HAR du jo begrenset deg.

Anonymous poster hash: 419a1...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja. Pointet er jo at man kan få akkurat hva man ønsker, men det vil jo av og til ta lengre tid. Så spørs det jo om man klarer å formidle det, som du sier. Disse menneskene i programmet fikk jo til slutt hjelp og var på dater. Man setter begrensninger for seg selv når man tror at man ber om for mye. Slike begrensninger er jo aldri attraktive.

 

Og jeg syns det er svært merkelig at enkelte her kun evner å se begrensningene. De er jo svært fastlåste i sitt tankemønster og er jo årsaken til at man sitter med slike følelser i utgangspunktet.

Du sier også ( Tekst uthevet )

Men i hovedinnlegget at du må ta til takke med det du får. Igjen motsier du deg selv.

Anonymous poster hash: 419a1...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes du motsier deg selv her. Du sier jo at du tar til takke med det du får. Da HAR du jo begrenset deg.

Anonymous poster hash: 419a1...2d1

 

Vi er fremdeles på følelser du. Jeg har ikke tatt til takke med noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Som med ALT annet gjelder det å treffe på riktig person.

Du stiller svakere jo enn ei som er slank og barnløs, men det betyr ikke at du kan velge fra øverste hylle. Men å finne noen man klikker med er fullt mulig, men du får ikke samme oppmerksomheten som ei slank jente som ser bra ut.:)

Anonymous poster hash: d77eb...620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...