Gå til innhold

Hvordan chatter gutter om dere er INTRESSERT VS VIL HA ET LIGG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tror de kanskje er litt mer interessert i personen deg, hva du driver med, hvem du er, spør deg om mye. hvertfall min erfaring. de har vært kjempehyggelige og virka interessert, de jeg har blitt playa av, men de har ikke vært oppriktig nysgjerrig på hvem jeg er! og da begynner varsellampene å blinke..

men selvsagt, finnes jo sikkert en haug av dem som spør og er nysgjerrig også, uten å egentlig ville noe mer enn sex. så ja.. ikke så lett det der. men - spør de deg lite om hvem du er som person, så er det hvertfall tydelig at de ikke er ute etter så mye mer enn et ligg.



Anonymous poster hash: cd83c...fa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

For oss jenter (jeg er 19) er det ofte vansklig å vite om en gutt bare er intressert i å pule, eller om han faktisk er intressert i meg.

 

Kan noen fortelle hvordan vi kan skjønne det, altså på måten dere skriver, bildene dere sender, hvor lenge det tar før dere svarer, hvor ofte dere tar kontakt etc.. Nå tenker jeg mest på snapchat/facebook.

 

Ble et litt rotete innlegg, men dere skjønner vel hva jeg vil fram til!

Anonymous poster hash: 454a0...657

 

 

Det går ikke. Det beste er at DU tar styringa og forteller dem nøyaktig hva du vil ha.

Anonymous poster hash: 18bba...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det går ikke. Det beste er at DU tar styringa og forteller dem nøyaktig hva du vil ha.

Anonymous poster hash: 18bba...ca0

 

 

Tommel opp for trådens klokeste råd/innspill. Erger meg litt over at jeg ikke kom på det selv  :fnise:

 

Men helt sant som du sier, om ei jente sier klart ifra at hu er ute etter noe seriøst så vil de som utelukkende har eventyr og sprell på tankene fordufte med halen mellom bena, mens de som er litt interessert vil fortsette kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...