Gå til innhold

Hvordan chatter gutter om dere er INTRESSERT VS VIL HA ET LIGG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For oss jenter (jeg er 19) er det ofte vansklig å vite om en gutt bare er intressert i å pule, eller om han faktisk er intressert i meg.

 

Kan noen fortelle hvordan vi kan skjønne det, altså på måten dere skriver, bildene dere sender, hvor lenge det tar før dere svarer, hvor ofte dere tar kontakt etc.. Nå tenker jeg mest på snapchat/facebook.

 

Ble et litt rotete innlegg, men dere skjønner vel hva jeg vil fram til!



Anonymous poster hash: 454a0...657
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke an å svare på fordi GUTTER ER FORSKJELLIGE.

Anonymous poster hash: 12065...d59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er mer respektfulle med jenter de vil ha et forhold med. De sier ikke ting som fitte eller pikk og er mer høfflige. Såvidt en gutt behandler deg bra ta det som et tegn.

Anonymous poster hash: b4104...086

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om*

Anonymous poster hash: b4104...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er mer respektfulle med jenter de vil ha et forhold med. De sier ikke ting som fitte eller pikk og er mer høfflige. Såvidt en gutt behandler deg bra ta det som et tegn.

Anonymous poster hash: b4104...086

Stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 12065...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På chatt/snapchat vil man som regel tømme seg. Thats it;)

Anonymous poster hash: 1347c...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 12065...d59

Utdyp?

Anonymous poster hash: 454a0...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På chatt/snapchat vil man som regel tømme seg. Thats it;)

Anonymous poster hash: 1347c...07d

Tømme seg? Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 454a0...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke. Anonymous poster hash: 12065...d59

Det har stemt for meg og mine forhold. Dette utelukker selvsagt de som skal tøffe seg og er 14 i hodet, men regner med TS ikke går etter dem.

Anonymous poster hash: b4104...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tømme seg? Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 454a0...657

 

 

Ok, du er ung. Betyr å få et ligg.

Anonymous poster hash: fb78a...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok, du er ung. Betyr å få et ligg.

Anonymous poster hash: fb78a...4bd

 

Ok, men du skrev chat/snapchat? Vil det si både facebook-chat og snapchat, eller bare snapchat, ifølge deg?

Anonymous poster hash: 454a0...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har stemt for meg og mine forhold. Dette utelukker selvsagt de som skal tøffe seg og er 14 i hodet, men regner med TS ikke går etter dem.

Anonymous poster hash: b4104...086

 

Om jeg har forstått deg rett så kommer du med en bastant konklusjon på hvordan gutter oppfører seg utifra noen erfaringer du har gjort deg med deg og dine forhold, for så å bruke det som fasit på hvordan alle gutter/menn oppfører seg. Got it, dette virket skikkelig glupt.

 

Sorry to burst your bubble, konklusjonen din er uansett feil uansett hva du har opplevd i dine forhold. For hannkjønn er forskjellige både i væremåte, oppførsel, interesse, personlighet, folkeskikk og manerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, det er ingen som vet på forhånd om de vil inn i forhold med personen de snakker med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å si. De fleste gutter oppfører seg omtrent likt uavhengig av om de bare er interessert i sex eller sex og noe mer, eller om de vil inn i et forhold med jenta. Hvis jeg oppfører meg mer forsiktig (eller "respektfult" som AB over her kaller det) ovenfor en dame, er det fordi jeg tror hun foretrekker det fremfor griseprat. Ikke fordi jeg er mer interessert i et forhold med henne - det vet man uansett ikke så tidlig. Det kan selvfølgelig hende man ønsker å ligge med noen man vet er uaktuelle for forhold (type dum og deilig). Der ha jeg aldri vært selv, men jeg ser for meg at det man skriver da styres av hva man tror får henne til sengs - ikke hva man føler for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å si. De fleste gutter oppfører seg omtrent likt uavhengig av om de bare er interessert i sex eller sex og noe mer, eller om de vil inn i et forhold med jenta. Hvis jeg oppfører meg mer forsiktig (eller "respektfult" som AB over her kaller det) ovenfor en dame, er det fordi jeg tror hun foretrekker det fremfor griseprat. Ikke fordi jeg er mer interessert i et forhold med henne - det vet man uansett ikke så tidlig. Det kan selvfølgelig hende man ønsker å ligge med noen man vet er uaktuelle for forhold (type dum og deilig). Der ha jeg aldri vært selv, men jeg ser for meg at det man skriver da styres av hva man tror får henne til sengs - ikke hva man føler for henne.

 

Sant det her. Man ville nok oppført seg nogenlunde likt uansett om det var sex eller forhold man hadde som mål - for å nå det målet må man jo uansett være sjarmerende og respektfull.

 

Og som du sier så gjelder det å tilpasse seg motparten. Om hu er litt prippen og ikke liker prate om sex så gjør jeg heller ikke det. Husker jeg hadde ei dame en gang (som forøvrig er hu jeg har likt best) som aldri pratet om sex og vi ventet med sex 2 måneder etter vi ble sammen. De åra vi var sammen var det aldri noe griseprat.

 

Så har jeg vært borti andre relasjoner med jenter som har fyrt opp griseprat fra første stund og vært veldig seksuelt åpne og da har jeg selvfølgelig tilpasset meg det ettersom jeg likte de og det ble da fine forhold ut av det også.

 

Så som de fleste er inne på her så er det umulig å konstantere hva en fremmed gutt er ute etter bare på bakgrunn av om han er "respektfull" eller ikke prater om sex eller ei. Med mindre de spesifikt sier hva de ønsker ut av kontakten.

 

For folk er forskjellige, både menn og damer. Noen er mer åpne enn andre, noen er mer bevisste på hva de ønsker mens noen er litt usikre om motparten er en de vil bli sammen med eller ei. Slikt er ofte noe som tar litt tid å finne ut av med mindre det var kjærlighet ved første blikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømme seg? Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 454a0...657

Runke eller finne ei å knulle:)

Anonymous poster hash: 1347c...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utdyp?

Anonymous poster hash: 454a0...657

Det finnes massevis av gutter som fint kan finne på å gjøre dette om de tror de får seg på den måten. Mange drittsekker i verden vet du.

Anonymous poster hash: 12065...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hallo, det er ingen som vet på forhånd om de vil inn i forhold med personen de snakker med. 

BINGO! Hvorfor er du den eneste fornuftige personen i mange tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Kan vi ikke bruke ordet mann! Gutter er enten tenåringer eller 60 åringer med traktorspor i underbuksa. Vanlige norske menn med en viss intelligens er vanskelige å lese. Hvis de kun er ute etter sex, så vil de gjerne gi inntrykk av at de er ute etter et forhold. De lyver og manipulerer for å oppnå det de ønsker. Slik er det med kvinner også. Det finnes derfor ikke noen fasit. Man må bare bli kjent med personen og la tiden gå sin gang.

 

I de fleste tilfeller er nok mannfolka ute etter begge deler, men de vil gjerne bli kjent med personen først, da man ikke vil være i et forhold med ei gæren kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...