Gå til innhold

Kunne du datet en overvektig (les: feit) kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville datet en mann på denne størrelsen ja. Overvekt er noe man får bukt med, det å ikke passe sammen hodemessig, personlighetsmessig og på et dypere plan er mye værre!

 

Jeg selv er litt mindre enn denne blonde dama i hovedinnlegget, og jeg har ikke noe problem med å få oppmerksomhet. Jeg har et pent ansikt og en flott personlighet.

Jeg jobber som servitør ved siden av studier (dvs går MYE), når folk trenger bærehjelp så stiller jeg alltid opp, og når mamma skulle flytte 2 ton stein så endte jeg opp med å ta på meg hele flyttejobben alene.

Ikke spiser jeg søtsaker og ikke drikker jeg brus mer enn kanskje en gang i mnd, alltid hjemmelaget mat i huset i tillegg.

Jeg er kanskje overvektig, men jeg er ikke lat. :) Jeg er mer aktiv fysisk og spiser sunnere enn flere jeg kjenner som er mindre enn meg.

 



Anonymous poster hash: 1fba8...bd4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei - hu dama der må nok ta til takke med en afrikaner eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 2a5e8...908

 

jeg er på denne størrelsen, og har aldri hatt problemer med å finne meg en NORSK mann! selv om du ikke liker det, gjør andre.

Anonymous poster hash: 739fb...d0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG vil nok majoriteten svare nei, i virkeligheten ser jeg jenter på denne størrelsen og større som har kjæreste.

mange store menn også.;) Kunne ikke datet ei så stor dame. Det passer ikke mitt levesett og tenningsmønster. Men er da nok av menn som også er overvektig.:)

Anonymous poster hash: d9112...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge BMI er jeg overvektig (veldig! overvektig. Jeg er under 1.60 og over 80 kilo) og har alltid vært feit, tjukk og blitt mobbet for det på skolen. Men nå er jeg ganske aktiv likevel. Løfter vekter, litt yoga og MINST én mil, helst to, med jogging/gåing hver dag.

Blir helt sjokka over hvor lat venninnene mine er, spesielt de som er tynne og normalvektige. Om jeg spør om de vil bli med på en kveldstur sier de ja, men begynner å syte og klage over hvor vondt det gjør her og der og prøver å overtale meg om at vi må snu. Som regel etter en kilometer eller to.. De vet rett og slett ikke hva litt lett mosjon er fordi de aldri har hatt behovet for å gjøre det slik som jeg har fordi de alltid har vært smale.

Anonymous poster hash: 4b34d...724

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt henne en sjanse. Det er ikke utseendet som teller for meg.

Hilsen gutt 22.

Og ja, jenter; Vi som er VELDIG kjekke og ikke kun går etter utseendet fins! ;)



Anonymous poster hash: e8c80...29b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ville ikke gitt det en sjanse. Jeg finner det ikke attraktivt. Nei utsende betyr ikke alt men jeg ønsker å ha sex med lyset på uten å bli skremt.

Men det er sikkert andre som synes de er sexy men jeg gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 689f9...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble denne tråden opprettet ts?

Anonymous poster hash: 82810...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jente da, men vil si det hadde blitt en kræsj med tanke på interesser. Jeg trener flere dager i uka og spiser stort sett sunt, og vil gjerne at en evt kjæreste skal gjøre det samme. Men det har også vært en kræsj med tynne menn på samme måte, datet en som nektet og forlate sofaen og spiste junk hver dag selvom han var syltynn, det var heller ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble denne tråden opprettet ts?

Anonymous poster hash: 82810...e27

Hvilken rolle spiller det?

Anonymous poster hash: 345d3...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BoxingDay

Oppmuntres?!

Det er jo mange overvektige som går ned i vekt når de får seg kjæreste ol, så de oppmuntres jo ikke til å fortsette å være overvektige, eller at andre skal bli det.

 

De fleste går OPP i vekt etter at de havner i et stabiilt forhold, ikke ned. Og svangerskap og barseltid er heller ikke noe som er kjent for å slanke eller stramme opp en kvinnekropp. Om man ikke klarer å ha en normal eller slank kropp som singel ung kvinne så tror jeg forfallet bare vil øke på når man er i et hverdagslig forhold og ettter hvert får unger. Jeg kunne ikke tenke meg ei så stor dame, fordi jeg rett og slettt ikke klarer å tenne på henne. Om det var kona mi som ble sånn etter 20 år sammen, for eksempel på grunn av sykdom, så måtte jeg jo ha gjort mitt beste, men i utgangspunktet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tenner virkelig ikke seksuelt på de når de blir for store.

En person med alt, alt for høy kroppsvekt er sjeldent så veldig aktiv. Som oftest overvurderer de egen aktivitet, og undervurderer egent matinnak. Jeg har flere venner som er store, og har jo hengt nok med de til å vite at som kjæreste er det uaktuelt pga alt for stor forskjell på å leve livet.

Anonymous poster hash: 22acf...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes utrolig mange unge jenter som ser slik ut nå. Jeg ser ganske lik ut som hun på nederste bildet men litt mindre. Jeg har som hun over kommenterer ikke problem med å få meg type eller ligg selv om det kanskje virker urettferdig for normalslanke menn som sliter med å få seg dame.

Jeg tror at så lenge man har humør og personlighet, samt er litt ansiktspen og har bittelitt oppi hodet så stiller man likevel ikke så langt bak i køen hva gjelder kjæreste. Da gjelder det å sjarmere mer enn å bruke kroppen som magnet.

Jeg liker ikke meg selv i denne størrelsen fordi jeg synes det er upraktisk, har alltid vært sporty og atletisk. Men sykdom har gjort at jeg har vært en del stillesittende og dermed lagt på meg. Å oppleve hvordan folk ser på en med både mye og lite vekt tror jeg vi alle kunnet hatt godt av.

Jeg jobbet en gang med ei dame som var mye større enn de to damene på bildene i HI, hun hadde et så fantastisk humør og et så vakkert ansikt og smil at det smittet over på alle kollegaene og kundene. De mannlige kundene samlet seg rundt henne når hun stod i kassen og de flørtet og lo. Det var da jeg skjønte at det er ikke bare utseendet det kommer ann på.

Anonymous poster hash: 4a7f3...2c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

 

ulik smak? tror du noen vil ha no sånt over noen som er deilig? det kalles å ta til takke med noen.

Anonymous poster hash: f142a...757

 

Noen synes at tjukke jenter er nettopp det som er deilig da vettu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende spiller liten rolle.

Den der passer ikke inn med hva han her sier:

Å ha en bra kropp, (pent fjes og en fin personlighet er det som teller :))

Anonymous poster hash: 61310...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne, men kunne fint ha datet en overvektig mann. Men han kunne ikke ha vært en sofagris som bare spiser skit.

Jeg er selv overvektig. Men jeg trener styrke, yoga og går mye i skogen. Mitt daglige kosthold er sunt. Jeg er 15 kg overvektig, vekten har vært stabil de siste 3 årene. Så jeg spiser heller ikke for mye mat, jeg spiser akkurat det jeg forbrenner. Og tror faktisk jeg er sunnere og sprekere, enn en del av mine slanke venninner.



Anonymous poster hash: 47dc8...abf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den der passer ikke inn med hva han her sier:

Anonymous poster hash: 61310...76a

 

Aldri hør på en hvit ridder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kropp som er veldig lik hun på det første bildet. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg en norsk mann. Jeg har aldri hatt så mange tilbud som nå enn da jeg var tynnere. Tilbud i form av kjæresteforhild, ikke pulemateriale

Anonymous poster hash: 55acc...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det?

Anonymous poster hash: 345d3...ef0

En tungtveiende grunn tydeligvis.

Anonymous poster hash: 82810...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Noen synes at tjukke jenter er nettopp det som er deilig da vettu. 

 

Nettopp det som var mitt poeng. Enten folk tror det eller ikke, så er det en god del menn som tenner på store damer. I USA er det f.eks egne nattklubber for store damer og menn som digger dem. "Chubby chasers" finnes over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...