Gå til innhold

Kunne du datet en overvektig (les: feit) kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser at mange tenner på mage hos menn, så jeg ble litt nysgjerrig.

Jeg tenker rundt denne størrelsen pluss :https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/45/11/04/4511046461107a01f4e6baceeb4d602a.jpg og http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v1/32279653725_1/2015-Sexy-Big-font-b-Women-b-font-Summer-Dress-One-Piece-Swim-font-b-Suit.jpg

Anonymous poster hash: 345d3...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke sagt blankt nei pga vekten. Jeg ville gitt hun en sjanse :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig: Vet ikke. Det er på grensa av det jeg kunne godtatt, det hadde kommet an på livsstilen hennes. Det begynner jo å dreie seg om helsefarlig overvekt. 



Anonymous poster hash: 6572a...a4b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er BMIen? Langt over 30. Kommer jo til å dø. Nei takk, dette her er fedme. Burde ikke oppmuntres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er BMIen? Langt over 30. Kommer jo til å dø. Nei takk, dette her er fedme. Burde ikke oppmuntres.

Oppmuntres?!

Det er jo mange overvektige som går ned i vekt når de får seg kjæreste ol, så de oppmuntres jo ikke til å fortsette å være overvektige, eller at andre skal bli det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmuntres?!

Det er jo mange overvektige som går ned i vekt når de får seg kjæreste ol, så de oppmuntres jo ikke til å fortsette å være overvektige, eller at andre skal bli det.

 

Noen ja, men man har jo ingen garanti for det og det er vel ikke så lurt å snakke om vekt og hva man ønsker å gjøre med det når man dater. 

Anonymous poster hash: 6572a...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppmuntres?!

Det er jo mange overvektige som går ned i vekt når de får seg kjæreste ol, så de oppmuntres jo ikke til å fortsette å være overvektige, eller at andre skal bli det.

Tja, vi kan jo ikke akkurat regne med det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eneste dealbreaker er at de er overvektig (da snakker vi ikke 5 - 10 kilo, men en god del overvektig)



Anonymous poster hash: 39f17...020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig teoretisk og hypotetisk, men i utgangspunktet ja. Det er personen man elsker, ikke BMI'en. Men, likevel, over tid ville det nok blitt umulig. Jeg ville gjort livet hennes et mat- og treningshelvete. Jeg trener selv over en time hver eneste dag. Vi hadde aldri kunnet gjøre noe aktivt sammen. Det ville endt opp med at jeg hadde måttet løpe ringer rundt hennes bilringer. Slikt ville gjort henne enda mer deppa.... og sulten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente. Men aldri i livet om jeg hadde datet en gutt på den størrelsen.

Anonymous poster hash: f28fd...fcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Her på KG vil nok majoriteten svare nei, i virkeligheten ser jeg jenter på denne størrelsen og større som har kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke for meg en fremtid med en skikkelig overvektig person da vi nok har forskjellige interesser- jeg liker å holde meg i aktivitet og trening, dans og riding er en stor del av livet mitt. Er jente og tenner ikke på myke kropper- foretrekker harde menn med noe muskler. Har aldri hatt sex med en som har noe mer enn noen få kilo for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG vil nok majoriteten svare nei, i virkeligheten ser jeg jenter på denne størrelsen og større som har kjæreste. 

 

fordi dem fikk type før dem var så fæle. er ikke dama gutta fantaserer om når dem ronker skal jeg si deg.

Anonymous poster hash: f142a...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

 

fordi dem fikk type før dem var så fæle. er ikke dama gutta fantaserer om når dem ronker skal jeg si deg.

Anonymous poster hash: f142a...757

 

 

Det har jeg da heller aldri påstått. Likevel får overvektige seg kjæreste hver eneste dag, uansett om de er "runkemateriale" eller ikke, og det til med mens de er overvektige. Rart, synes du ikke? At folk kan ha ulik smak, mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at overvekt er noe av det fysisk mest usexy ved ei dame. Da snakker jeg ikke om å være lubben, men direkte korpulent.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg da heller aldri påstått. Likevel får overvektige seg kjæreste hver eneste dag, uansett om de er "runkemateriale" eller ikke, og det til med mens de er overvektige. Rart, synes du ikke? At folk kan ha ulik smak, mener jeg. 

ulik smak? tror du noen vil ha no sånt over noen som er deilig? det kalles å ta til takke med noen.

Anonymous poster hash: f142a...757

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å være ærlig, så nei.

Vet om flere som sikkert kunne gjort det men de er da overvektige selv.

Jeg er slank og atletisk, legger en del jobb i å holde meg sånn, og ser etter det samme i en partner.

Noen kilo for mye er OK, men det her er alt for mye.

Anonymous poster hash: d2a23...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig teoretisk og hypotetisk, men i utgangspunktet ja. Det er personen man elsker, ikke BMI'en. Men, likevel, over tid ville det nok blitt umulig. Jeg ville gjort livet hennes et mat- og treningshelvete. Jeg trener selv over en time hver eneste dag. Vi hadde aldri kunnet gjøre noe aktivt sammen. Det ville endt opp med at jeg hadde måttet løpe ringer rundt hennes bilringer. Slikt ville gjort henne enda mer deppa.... og sulten.

 

Det er jo ikke sånn at overvektige ikke kan trene. Det bør de faktisk, da det er ekstra farlig å være feit og i tillegg i dårlig form. Hun kunne jo kanskje ikke trent med deg i begynnelsen, men det er ikke umulig å  bli i god fysisk form selv om du er for tung. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, hvis hun hadde vært aktiv og hadde tenkt seg ned i vekt. Hun på bilde 2 var jo faktisk ganske søt, og kunne sikkert klart å sjarmere meg. men jeg vil heller h noen som er hakket mer aktiv enn meg, så jeg blir "dratt" med på flere fysiske aktiviteter, enn at det er jeg som må ta initiativ til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig teoretisk og hypotetisk, men i utgangspunktet ja. Det er personen man elsker, ikke BMI'en. Men, likevel, over tid ville det nok blitt umulig. Jeg ville gjort livet hennes et mat- og treningshelvete. Jeg trener selv over en time hver eneste dag. Vi hadde aldri kunnet gjøre noe aktivt sammen. Det ville endt opp med at jeg hadde måttet løpe ringer rundt hennes bilringer. Slikt ville gjort henne enda mer deppa.... og sulten.

Men du skal jo faktisk tenne på personen i utgangspunktet. Man elsker da ikke noen i startfasen

Anonymous poster hash: 057e1...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...