Gå til innhold

Nettdating, hvem tar initiativ til å møtes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med deg? Er du dame eller mann? Hvordan foreslår du at dere skal møtes?

Anonymous poster hash: 7f175...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann, har tatt initiativ til alle datene jeg har vært på til nå. Spørs som regel bare om vi skal møtes til en kopp kaffe eller noe slikte for å bli bedre kjent.



Anonymous poster hash: db228...3aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dame.Det har utelukkende vært mannen som har invitert meg ut,mens de ofte overlater til meg å velge sted.Da foretrekker jeg noe litt uformelt,f.eks.en øl eller kaffe på en pub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame. Har møtt åtte fra Tinder, av de var det fem hvor jeg tok initiativet. Jeg har skrevet ting som "du virker kul, har du lyst til å ta en øl en dag denne uka?", eller da jeg fant ut at jeg trente på samme gym som en type "jeg skal trene klokka ti i morgen, kult om du blir med på treningsøkta". Som Sandie foretrekker jeg det uformelt. Gå på kafé og ta en kopp kaffe, øl på pub, treningsøkt eller å gå en tur sammen. 

 

De gangene jeg har takket ja til å bli med ut har det vært veldig konkrete invitasjoner. "Vil du ta en øl på 'kafénavn' tirsdag eller torsdag kveld?" eller "Vil du spise lunsj på kafé klokken tolv i morgen?" Jeg setter stor pris på slike presise invitasjoner. Både fordi det er mye lettere å si ja eller nei med en gang om det passer/ikke passer og fordi det viser at det er "no-nonsense"-fyrer med litt selvtillitt.



Anonymous poster hash: 0f2c1...c48
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 20 år. Spurte om han ville ta en kaffe/kakao (da jeg ikke liker kaffe) en kveld. Ble bare den ene daten, siden var vi helt useparate siden den kvelden. Vi har vært kjærester i fire måneder og vi skal nå flytte sammen.

Anonymous poster hash: fcccc...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig at det er mannen som insjer

Anonymous poster hash: 4d7b6...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett jenta, med mindre det er eksepsjonelt tydelig at hun er interessert. Jeg er ikke så glad i avvisning.

 

Om hun bruker ordet "insjer" er det imidlertid umiddelbar dealbreaker, og jeg sletter henne fra alt som slettes kan.

Endret av Okapi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg gjør av og til. :3 Foretrekker café og kaffe. ^^,

Om hun bruker ordet "insjer" er det imidlertid umiddelbar dealbreaker, og jeg sletter henne fra alt som slettes kan.

Aldri hørt det ordet før...hva betyr det? O_o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør av og til. :3 Foretrekker café og kaffe. ^^,

Aldri hørt det ordet før...hva betyr det? O_o

 

Det er fjortispreik for "ta initiativ."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig at det er mannen som insjer

Anonymous poster hash: 4d7b6...87a

Virkelig.. "Insjer"? Fjern dette ordet fra vokabularet ditt.

Anonymous poster hash: e0d1c...21b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...