Gå til innhold

Kunne du datet en mann uten sixpack?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjen blir så frustrert over fordommene mot de som ser bra ut. At vi er bedre trent handler ikke om at vi er overflatiske eller selvdiggere. Vi bare trener smartere og er mer disiplinerte enn fjolsene som trener og  ikke får resultater eller ikke trener i det hele tatt.

 

Finnes selvsagt gode menn å kvinner med dvask kropp som er gode kjærester, men velger man en med god kropp så får man i hvert fall en med selvdisiplin.  

 

Selv har jeg alltid vært ydmyk. Å vite at man er blant de 10% kjekkeste er også å å vite at det er 10% som er like kjekk eller kjekkere enn en selv.



Anonymous poster hash: fd86e...28d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jente og har fin yogakropp. Jeg elsker menn som har den rette type lubbenhet i kroppen. Gjerne litt småkeitete

 

Dessuten er det lite pent med oppblåste muskler som er basert på å vektløfting, mennene med slike muskler er de første til å vise brystet hvor enn det skulle være, gjerne med fæle, lange shorts til og typisk skatesko og med en tøff tattovering. KRISE! De ser lite bevisste ut, men veldig opptatt av kropp. Boring :-) De ser ikke ut som selvstendige mennesker, men kloner.

 



Anonymous poster hash: b3b41...bcf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er kjempefint med litt mage på gutter/menn synes jeg. Synes selvfølgelig ikke det er fint om det er en rett-ut-ølmage, men en myk "kosemage" er det absolutt ingenting i veien med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke en mann som ikke er veldig aktiv. 



Anonymous poster hash: 93afc...e3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er jente og har fin yogakropp. Jeg elsker menn som har den rette type lubbenhet i kroppen. Gjerne litt småkeitete

 

Dessuten er det lite pent med oppblåste muskler som er basert på å vektløfting, mennene med slike muskler er de første til å vise brystet hvor enn det skulle være, gjerne med fæle, lange shorts til og typisk skatesko og med en tøff tattovering. KRISE! De ser lite bevisste ut, men veldig opptatt av kropp. Boring :-) De ser ikke ut som selvstendige mennesker, men kloner.

 

Anonymous poster hash: b3b41...bcf

 

 

nok av stereotyper, fordommer og generaliseringer om menn som er i fysisk form i innlegget her ja :)

 

har aldri sett noen på treningsstudioet mitt som ligner noe av det du beskriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg kunne ikke det. Heldigvis har kjæresten min til enhver tid en sixpack i kjøleskapet. Spesielt viktig nå som det er sommer. O_oAnonymous poster hash: 1c87c...7e2

Trur nokk du misforsto hvilken six pack det var snakk om <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: 176fd...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, spørsmålet i denne tråden er så enkelt :)

Anonymous poster hash: 2806f...324

 

Ja. Kanhende har han en tre- fire pils stående samt en og annen god brennevins-skvett, så han trenger ikke nødvendigvis være uaktuell av den grunn at han ikke har en sekspakning tilgjengelig akkurat der og da. Det fins grenser for storforlangenhet. Jeg syns igrunnen det er viktigere at tomgodset ikke flyter hjemme hos han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg datet en mann er betingelsen i grunnen at han var eldre, velstående og trolig til å kaste cash i min retning, samt at han var åpen for at jeg hadde sex med kvinner og inngikk i løse forbindelser med disse på siden av vårt "forhold." Han måtte akseptert mine ønsker om å avstå fra sex med penetrering før ekteskapsinngåelse med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke det. Er alt for glad i øl selv.

Hohoho! En sixpack og menn flest blir veldig pene, og datebare. Uten sixpack, og den nøkterne realismen slår inn.

Anonymous poster hash: 308a7...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men samtidig foretrekker jeg helst litt synlige muskler



Anonymous poster hash: 5b148...76e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...