Gå til innhold

Manglende svar på Tinder - ikke så attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Her er kanskje en del av problemet ditt? At du virker veldig høy på deg selv?

Anonymous poster hash: dcd99...827

 

 

Ja, man må jo være utrolig høy på seg selv om man vet at man ikke er stygg. Vel, jeg begynte å tvile på utseendet mitt i sted. Men når jeg tenker meg om så vet jeg jo at jeg ikke er lite attraktiv. Så får jeg bare være enormt innbilsk på grunn av det.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man snakker jo litt med menn som kommer bort, for å være litt høflig, men de mennene er ofte ikke så interessante. Men nå har jeg ikke vært så mye på byen i det siste. Noen ganger er det kanske en i lokalet som ser interessant ut, men jeg synes det er vanskelig å gå bort og kontakte han.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

Hvorfor er det vanskelig? Det verste som skjer, er at han ikke er interessert, og det tåler du jo egentlig helt fint.

Snakk med folk du syns er digge. Skjer det ofte nok, kommer en av dem til å syns du er digg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det vanskelig? Det verste som skjer, er at han ikke er interessert, og det tåler du jo egentlig helt fint.

Snakk med folk du syns er digge. Skjer det ofte nok, kommer en av dem til å syns du er digg tilbake.

 

Ja, kanskje man skal det. Nei, jeg tåler nok ikke så godt å bli avvist, fordi jeg begynner å tvile på meg selv.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje man skal det. Nei, jeg tåler nok ikke så godt å bli avvist, fordi jeg begynner å tvile på meg selv.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

Klart du tåler det... En eller annen fremmed mann du aldri ser igjen, fikk ikke ståpikk av deg. Klart du tåler det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det virker jo nesten umulig å komme i en dialog med matchene sine, føler jeg. 

 

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

 

 

Ikke nesten umulig. Helt umulig. Denne uken fikk jeg svar fra en match for første gang. Det tok bare to år med tindering før noen følte at jeg var bra nok til at de tok seg bryet å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender ofte at jeg ikke svarer matcher med en gang. Ofte fordi jeg har mange andre samtaler gående, eller kanskje samtalen er litt død, eller så forsvinner de i mengden. Jeg tror nok ikke de ignorer deg med vilje :) Neste gang tror jeg du burde droppe og slette dem, og heller ha litt bedre tålmodighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok ikke de ignorer deg med vilje :) Neste gang tror jeg du burde droppe og slette dem, og heller ha litt bedre tålmodighet. 

 

Når kvinner har fått sin daglige moralboost så driter de vel i matchene de har, og går gjennom og plukker ut bad boys og kjekkaser, som de så skriver til. Resten er bare der for å minne de på hvor ettertraktet de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner har fått sin daglige moralboost så driter de vel i matchene de har, og går gjennom og plukker ut bad boys og kjekkaser, som de så skriver til. Resten er bare der for å minne de på hvor ettertraktet de er.

 

Jeg plukker ikke ut noen som helst, men svarer alle som skriver til meg, selv om dette ikke alltid skjer fortløpende. Og hva er dette opphenget i badboys som alle mennene på kg har? Alle jeg har datet har vært hyggelige karer. Så nei, påstanden din stemmer ikke. Sikkert for noen, men langt ifra alle. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev hadde jeg bedre utseende enn han ene fyren, så det er ikke slik at det hadde vært rart om han hadde valgt meg. Jeg tror heller ikke at så mange av damene i min aldersgruppe (40) er så superhotte.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

Hvis du er 40 år kan det jo være st aktuelle menn er opptatt av mer enn utseende? Kanskje de ikke likte det du skrev?

Anonymous poster hash: aaa41...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjsaklfjdklsjf

 

Menn svarer ikke ----> jeg er stygg

 

Det kan ikke ha noe med at personligheten ikke klaffer helt. Det er ikke som om man liker alle man syns er pen og har 10/10 lyst å date dem. Uansett så vil det alltid være maaaaange av motsatt kjønn som ikke syns du er attraktiv, uansett hvordan du ser ut. Alle menn liker ikke alt som skinner.

 

Slutt å la andre definere deres selvbilde. Vær fornøyd med den du er,  samtidig kan du gjerne gjøre tak for å redusere plagsomme personlighetstrekk som sjalusi eller masing. Og du kan utfordre deg selv og gjøre ting du ikke tørr. Dette vil skape bra feels og du vil etter hvert slutte å få en bulk i selvbildet hver gang en mann kanskje ikke syns du er pen.



Anonymous poster hash: 032bb...45c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner har fått sin daglige moralboost så driter de vel i matchene de har, og går gjennom og plukker ut bad boys og kjekkaser, som de så skriver til. Resten er bare der for å minne de på hvor ettertraktet de er.

Noen mennesker er sånn, andre ikke... De fleste damer er veldig fine mennesker, men som med alle folk, vil de jo velge den mest attraktive partneren de kan. Det hadde du også gjort, så du kan ikke dømme dem på den måten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som deg, TS. Mange matcher svarer ikke, eller svarer veldig tregt, men selv ikke de som aldri svarer sletter meg som match (det skjer sjelden ihvertfall). Lurer på om det kanskje gir en selvtillitsboost å ha flest mulig matcher? men får jeg først i gang en samtale, holder jeg det som regel gående også, så det er neppe jeg som er helt håpløs på kommuniksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i "få matcher" egentlig? Om du er så attraktiv som du mener så matcher du vel med de fleste du sveiper til høyre på?

Er jeg heldig så matcher jeg kanskje med 5 % av de jeg sveiper til høyre på, gjerne mindre. Men så er jo jeg mann da, og nettdating er kvinners arena.



Anonymous poster hash: dcd99...827
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit. 

Jeg fikk meg endelig Tinder jeg også for noen mnd siden. Tok ikke lang tid før jeg hadde 89 match og nesten alle mennene krevde utfyllende og reflekterte svar. Jeg kunne jo ikke sitte å skrive "Hei" til 89 stykker heller, så det ble bare til at jeg begynte å svare de som kom først på "lista" rett og slett. Fikk vel chattet med 20 stykker før folk som ikke hadde fått svar slettet meg som match og sure meldinger kom inn.

Gikk lei hele greia og blir sikkelig mettet på chatting og dating i lengre tid av gangen. 
Det tar faktisk energi å bli kjent med folk over nett, og det er ikke alltid man har tid til å sitte å svare 6 stykker hver dag om hva man skal i helga, har gjort i dag, liker å gjøre på fritia, selv om de ser bra ut og det kunne vært en god match.  Jeg har i hvert fall litt for mye som skjer i mitt eget liv til det. 

En sjelden gang logger jeg på. Kan forsvinne like fort igjen fra en chatsamtale om jeg "føler" for det, selv om det er god kjemi og jeg sikkert kunne tenkt meg fyren :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, man må jo være utrolig høy på seg selv om man vet at man ikke er stygg. Vel, jeg begynte å tvile på utseendet mitt i sted. Men når jeg tenker meg om så vet jeg jo at jeg ikke er lite attraktiv. Så får jeg bare være enormt innbilsk på grunn av det.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

 

 

Problemet er ikke at du er fornøyd med ditt eget utseende, men at du er så kritisk til andres. Kombinasjonen av disse to gir fort også inntrykk av at du er litt høy på deg selv.

Anonymous poster hash: c112d...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som jeg skrev hadde jeg bedre utseende enn han ene fyren, så det er ikke slik at det hadde vært rart om han hadde valgt meg. Jeg tror heller ikke at så mange av damene i min aldersgruppe (40) er så superhotte.

 

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

 

Nå er det ikke bare kvinner i din aldersgruppe som liker menn på 40 år på tinder da. Du konkurrerer med kvinner i 20- og 30-årsalderen også. 

Anonymous poster hash: b3c63...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ashanti

 

Ja, de som har veldig mange matcher liker jo også veldig mange da. Jeg liker bare noen få.

Og nei, jeg vil ikke bli kjent med min kommende kjæreste med å vente dager og uker på at han skal gidde å svare på en melding fra meg, mens han egentlig er pålogget flere ganger om dagen. SÅ superromantisk er jeg, at jeg ikke liker det.

Anonymous poster hash: 8ba66...0b9

 

 

De tingene du kommenterte her har jo ingenting med det jeg sa å gjøre. Du overdriver jo voldsomt. Det spiller ingen rolle hvor mange DU liker, du vet ingenting om hvor mange DE liker og hvor mange matcher de har - og selvsagt er ikke disse mennene "din kommende kjæreste" hvis de ikke tar kontakt eller slutter å svare etter 3 meldinger. Du kan ikke tenke at hver eneste match på tinder er en mulig "kommende kjæreste". Da kommer du til å få det veldig tungt og vanskelig :/ Det er bedre å bare ha det gøy og se hva som skjer, også kan du begynne å tenke på kjærestemateriale eller ikke når dere har datet en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er fordi praten på tinder ofte blir så kjedelig og uinspirerende at man ikke gidder å svare. Tinder er tidsfordriv for mange, sitte å sveipe gjennom bilder når de kjeder seg, ikke for å faktisk møte og like noen.



Anonymous poster hash: 055c7...d5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er det ikke bare kvinner i din aldersgruppe som liker menn på 40 år på tinder da. Du konkurrerer med kvinner i 20- og 30-årsalderen også. 

Anonymous poster hash: b3c63...612

 

Hvorfor er slike innlegg nødvendige å skrive som anonym? 

Du utleverer jo ikke akuratt deg selv noe når du skriver det du skriver uansett? 

Så hvorfor ikke skrive under fullt brukernavn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er slike innlegg nødvendige å skrive som anonym?

Du utleverer jo ikke akuratt deg selv noe når du skriver det du skriver uansett?

Så hvorfor ikke skrive under fullt brukernavn?

Dette har ingenting med tråden å gjøre, men mange skriver alle sine innlegg som ab av prinsipp.

Anonymous poster hash: 329ab...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...