Gå til innhold

Å like en gutt som ikke er "bra nok"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det har ikke "blitt sånn". Dette er noe folk uten ryggrad og integritet skylder på når de ikke tør stå for valgene de selv tar, og er mest opptatt av hva andre mener. Hva med å begynne å tenke selv, og stå for valgene sine med rak rygg? Svare folk tilbake når de kommer med nedsettende kommentarer om kjæresten din? Ikke skyld på andre for at du er en overflatisk sau som ikke tør gå din egen vei.

Anonymous poster hash: a8078...433

 

 

Har da faen ikke skyldt på andre. Greia er at jeg er selektiv i valgene jeg tar, og vil ikke ha en kjæreste som er en total kræsj med min nærmeste sirkel.

 

For eksempel: likte en gutt som utfordret meg på mange måter. Vi snakket mye i det vide og brede, samtaler som jeg syntes var interessant og givende. Det dumme var at han var en skikkelig bedreviter og sto i på sitt, uansett om det kun dreide seg om en liten, ubetydelig ting. Det irriterte meg litt, men var småmorsomt og jeg kunne akseptere det når vi var alene. Jeg kunne sette han på plass om ting gikk over styr, og vice versa selvfølgelig.

 

Anyways, jeg tok han med ut på middag med to av mine venninner, og 20 minutter inn i måltidet så prakker han sine politiske meninger i fjesene på venninnene mine. Han nærmest kjeftet på den ene venninna mi fordi hun stod helt på den andre siden av den politiske skalaen enn han selv. Begge venninnene mine var stille resten av middagen og etter den episoden så tok jeg avstand fra hele det mennesket.

Han greide ikke oppføre seg som et normalt menneske under middagen, og venninnene mine syntes iallfall ikke han var noe koselig, derfor følte jeg ikke at han var en særlig "catch". Nothing to do there

 

Anonymous poster hash: 9068e...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym over her, jeg har opplevd ca det samme, skjønner hva du prater om ;) 

 

Istenden for "bra nok" eller "ikke bra nok" lurer jeg på om greia er at man velger en som er annerledes enn mennesker man vanligvis omgås, som venner og familie som sikkert deler interesser og meninger med. Og like barn leker best som man sier, så da vil det ofte bli litt gnissninger når mennesker fra forksjellig bakgrunn og miljøer møtes. 



Anonymous poster hash: 41414...05e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har da faen ikke skyldt på andre. Greia er at jeg er selektiv i valgene jeg tar, og vil ikke ha en kjæreste som er en total kræsj med min nærmeste sirkel.

 

For eksempel: likte en gutt som utfordret meg på mange måter. Vi snakket mye i det vide og brede, samtaler som jeg syntes var interessant og givende. Det dumme var at han var en skikkelig bedreviter og sto i på sitt, uansett om det kun dreide seg om en liten, ubetydelig ting. Det irriterte meg litt, men var småmorsomt og jeg kunne akseptere det når vi var alene. Jeg kunne sette han på plass om ting gikk over styr, og vice versa selvfølgelig.

 

Anyways, jeg tok han med ut på middag med to av mine venninner, og 20 minutter inn i måltidet så prakker han sine politiske meninger i fjesene på venninnene mine. Han nærmest kjeftet på den ene venninna mi fordi hun stod helt på den andre siden av den politiske skalaen enn han selv. Begge venninnene mine var stille resten av middagen og etter den episoden så tok jeg avstand fra hele det mennesket.

Han greide ikke oppføre seg som et normalt menneske under middagen, og venninnene mine syntes iallfall ikke han var noe koselig, derfor følte jeg ikke at han var en særlig "catch". Nothing to do there

 

Anonymous poster hash: 9068e...5cb

 

Serr? Var det det du mente når du skrev du var i samme båt som TS? Det er jo ikke i nærheten av det samme. Det å velge bort en fyr fordi han ikke klarer å oppføre seg og det å velge bort en fyr fordi vennene ikke mener han er fin nok er forskjellige ting. 

 

Anonymous poster hash: 361d7...6cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skjønner hva du mener.

Jeg er også over snittet pen, og da jeg datet en middels smålubben fyr for noen år siden, fikk jeg høre at "jeg kan få mye finere enn det!".

 

Det gjør noe med en. Jeg begynte liksom å tenke at han ikke var god nok, at jeg var blind som ikke så det.

 

Og nå som singel sikter jeg veldig høyt. Når alle rundt deg sier at du kan få hvem du vil osv, vil jeg ikke ta til takke med en middels.Nå føler jeg at jeg må ha en 10-er for å være fornøyd.

Slitsomt, fordi 10-erne er det få av + de er svært ofte ikke kjærestemateriale.

 

Mvh

Ulykkelig singel  

Anonymous poster hash: 504fd...606

 

Sånne mennesker som deg er så tragiske. Dersom noen kommer med kommentarer om at man kan få noe bedre (som utelukkende går på utseende) ler man det bare bort eller komplimenterer personligheten til kjæresten din. Hva er viktigst, utseende eller personlighet? Når noen sier at jeg kunne ha fått noe bedre (som retter seg mot utseende til en date/kjæreste) hadde jeg bare sett forbi det og sett på det heller som et kompliment til meg. Det hadde vært noe annet dersom de hadde nevnt det og rettet seg mot personligheten hans. 

 

At du nå kun jakter "10'ere" (hva enn dette er) på grunn av at du har fått slike kommentarer er helt latterlig. Du virker overfladisk og ekstremt usikker. 

 

 

Anonymous poster hash: 7df73...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har da faen ikke skyldt på andre. Greia er at jeg er selektiv i valgene jeg tar, og vil ikke ha en kjæreste som er en total kræsj med min nærmeste sirkel.

 

For eksempel: likte en gutt som utfordret meg på mange måter. Vi snakket mye i det vide og brede, samtaler som jeg syntes var interessant og givende. Det dumme var at han var en skikkelig bedreviter og sto i på sitt, uansett om det kun dreide seg om en liten, ubetydelig ting. Det irriterte meg litt, men var småmorsomt og jeg kunne akseptere det når vi var alene. Jeg kunne sette han på plass om ting gikk over styr, og vice versa selvfølgelig.

 

Anyways, jeg tok han med ut på middag med to av mine venninner, og 20 minutter inn i måltidet så prakker han sine politiske meninger i fjesene på venninnene mine. Han nærmest kjeftet på den ene venninna mi fordi hun stod helt på den andre siden av den politiske skalaen enn han selv. Begge venninnene mine var stille resten av middagen og etter den episoden så tok jeg avstand fra hele det mennesket.

Han greide ikke oppføre seg som et normalt menneske under middagen, og venninnene mine syntes iallfall ikke han var noe koselig, derfor følte jeg ikke at han var en særlig "catch". Nothing to do there

 

Anonymous poster hash: 9068e...5cb

 

Dette er jo ikke i nærheten av trådens tema. Å mene at man fortjener noe bedre utseendemessig er noe helt annet enn å fortjene noe bedre personlighetsmessig. I TS sin situasjon dreier det seg åpenbart om det førstnevnte. Det du illustrerer dreier seg om det sistnevnte, og kan ikke sammenlignes med det førstnevnte. 

Anonymous poster hash: 7df73...b7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts høres veldig umoden ut. Og hva slags miljø et det hun henger i?? Helt neandertalerne I stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å kanskje se bak hvorfor han var usikker? Kanskje han har blitt mobbet, hatt tidligere partner som har vært ufin, utrygg oppvekst. Tenk over dette. Hvor mange tråder er det ikke her inne med usikkre jenter som klager over at de ikke føler seg bra nok for kjæresten? Folk tenker noen ganger ikke lengre enn nesen sin. Hadde du ikke følt deg usikker med en mann som var langt over deg utseendemessig? Alle er nok usikkre i stor eller mindre grad. Er bare at noen er flinkere til å skjule dette. Vært med mange usikkre jenter. Har alltid klart å få de til å slappe av å føle seg vel, men dere forventer vel en robot som skal være perfekt i deres øyner og føle seg som supermann uansett hvordan utgangspungt han har/hadde.

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Kanskje. Men er man usikker på den måten så må man jobbe med seg selv. Evt søke profesjonell hjelp framfor å la usikkerheten gå ut over en uskyldig part som ikke har noe skyld i at vedkommende er usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal la denne personen gå TS, å tenke slik om andre mennesker gjør ikke et videre forhold liv laga. Han fortjener bedre.

Anonymous poster hash: c3750...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Men er man usikker på den måten så må man jobbe med seg selv. Evt søke profesjonell hjelp framfor å la usikkerheten gå ut over en uskyldig part som ikke har noe skyld i at vedkommende er usikker

Så hvis ei jente jeg dater er usikker fordi hun foreks har blitt voldtatt, så skal hun ikke plage eller vise meg på noen måter at hun har issues?? Glad ikke jeg har vært med en sånn partner. Trodde partnere skulle støtte hverandre. Men du er kanskje perfekt på alle plan du?

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis ei jente jeg dater er usikker fordi hun foreks har blitt voldtatt, så skal hun ikke plage eller vise meg på noen måter at hun har issues?? Glad ikke jeg har vært med en sånn partner. Trodde partnere skulle støtte hverandre. Men du er kanskje perfekt på alle plan du?

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Jo men hun skal ikke straffe deg for det. Hun skal ikke la usikkerheten gå ut over deg på den måten at du føler skyld pga at en annen mann voldtok henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men hun skal ikke straffe deg for det. Hun skal ikke la usikkerheten gå ut over deg på den måten at du føler skyld pga at en annen mann voldtok henne..

Plage meg? Hadde bare satt pris på at hun var ærlig og turte å være åpen og ærlig med henne, sånn at jeg kunne støttet henne 100%. Så skulle vi sammen kommet oss gjennom dette ilag. Du høres helt på bærtur ut, sorry..

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du burde bry deg om utseende... Det er det som er inni og hvordan han får deg til å føle som gjør den store forskjellen.



Anonymous poster hash: f834b...07c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det viktigste i et langvarig forhold? Utseende? Eller personlighet?

 

Min ex var veldig kjekk, veltrent og 5 år yngre enn meg. Jeg er 35 år. Alle venner kommenterte hvilken kjekkas jeg hadde fått meg, og bra jobbet osv. Men han behandlet meg bare dårligere og dårligere i forholdet, og gjorde en annen dame gravid. Så da ble det slutt.

Nå er jeg sammen med en som ikke er spesielt kjekk, og overvektig. Men han er så morsom, utrolig snill, han behandler meg utrolig bra, og vi har så mye felles. Og jo bedre kjent med han jeg ble, jo kjekkere ble han. Og jeg er mye lykkeligere med han jeg er sammen med nå. Men har fått noen kommentarer på om at jeg gikk langt ned i gradene, men da forsvarer jeg kjæresten min, og sier nei, jeg oppgraderte til noe bedre. Og forteller hvor fantastisk han er.



Anonymous poster hash: 400e5...8a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra nok for hvem? Liker du ham, så liker du ham. Kjærlighet bør ikke baseres på utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plage meg? Hadde bare satt pris på at hun var ærlig og turte å være åpen og ærlig med henne, sånn at jeg kunne støttet henne 100%. Så skulle vi sammen kommet oss gjennom dette ilag. Du høres helt på bærtur ut, sorry..

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Ååhhh guuud lees nå hva jeg skriver. Det hadde vørt ille om hun lot det gå ut over deg. Det er ikke det samme som å snakke ut om problemer. F.eks en sjalu kjæreste som nekter typen å gå ut med kompiser fordi eksen var utro. Da gir hun den nye mannen straff for eksens utroskap. Det er det jeg mener med å la usikkerheten gå ut over en uskyldig part

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...