Gå til innhold

Å like en gutt som ikke er "bra nok"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror det er ganske vanlig å fortelle jenter at de er penere enn kjærestene sine. Jeg har gjort det med mine venninner iallefall, selv om de ikke er så pene. 

 

Men ja, om noen skulle si det igjen kan du jo bare si at du synes kjæresten din er verdens kjekkeste for deg, og det er det viktigste?

 



Anonymous poster hash: a5382...3c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninner blir aldri fornøyde med venninners kjærester uansett. De er ikke ærlige, det er "støttende".



Anonymous poster hash: d778f...bfb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.

Jeg er også over snittet pen, og da jeg datet en middels smålubben fyr for noen år siden, fikk jeg høre at "jeg kan få mye finere enn det!".

 

Det gjør noe med en. Jeg begynte liksom å tenke at han ikke var god nok, at jeg var blind som ikke så det.

 

Og nå som singel sikter jeg veldig høyt. Når alle rundt deg sier at du kan få hvem du vil osv, vil jeg ikke ta til takke med en middels.Nå føler jeg at jeg må ha en 10-er for å være fornøyd.

Slitsomt, fordi 10-erne er det få av + de er svært ofte ikke kjærestemateriale.

 

Mvh

Ulykkelig singel  



Anonymous poster hash: 504fd...606
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skjønner hva du mener.

Jeg er også over snittet pen, og da jeg datet en middels smålubben fyr for noen år siden, fikk jeg høre at "jeg kan få mye finere enn det!".

 

Det gjør noe med en. Jeg begynte liksom å tenke at han ikke var god nok, at jeg var blind som ikke så det.

 

Og nå som singel sikter jeg veldig høyt. Når alle rundt deg sier at du kan få hvem du vil osv, vil jeg ikke ta til takke med en middels.Nå føler jeg at jeg må ha en 10-er for å være fornøyd.

Slitsomt, fordi 10-erne er det få av + de er svært ofte ikke kjærestemateriale.

 

Mvh

Ulykkelig singel  

Anonymous poster hash: 504fd...606

 

Vil si man har misforstått noe om man kun jakter på 10-ere for å være fornøyd. Greit at man må tenne på partneren, men det er da personligheten og kjemien man bør være kresne på.

 

Og det går andre veien også. Er ikke ment som diss mot deg, men har en jente i omgangskretsen som var litt som deg(hun endte med å bli sammen med en smålubben fyr). Hun var ekstremt usikker på om han var god nok for henne. Men han er oppegående og verdens greieste fyr og hun oppfører seg som en heks. Om noe så er det han som kunne fått bedre. Selv om hun sikkert får mye mer oppmerksomhet enn han.

Anonymous poster hash: 361d7...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeves

 

Skjønner hva du mener.

Jeg er også over snittet pen, og da jeg datet en middels smålubben fyr for noen år siden, fikk jeg høre at "jeg kan få mye finere enn det!".

 

Det gjør noe med en. Jeg begynte liksom å tenke at han ikke var god nok, at jeg var blind som ikke så det.

 

Og nå som singel sikter jeg veldig høyt. Når alle rundt deg sier at du kan få hvem du vil osv, vil jeg ikke ta til takke med en middels.Nå føler jeg at jeg må ha en 10-er for å være fornøyd.

Slitsomt, fordi 10-erne er det få av + de er svært ofte ikke kjærestemateriale.

 

Mvh

Ulykkelig singel  

Anonymous poster hash: 504fd...606

 

.

Endret av Peeves
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, du er fortsatt ung og usikker på deg selv. Men du blir voksen en dag du og ..

Anonymous poster hash: b632e...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått høre gang på gang at jeg kan få bedre enn min kjæreste.

Heldigvis er jeg ikke så svak at jeg føyer meg etter hva alle sier, og synes vel egentlig at han er den beste av oss, tross småchubby, nerd og så videre.

Hilsen lykkelig i forhold

Vet kjæresten din at du ser på han som en nerd?:P

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

edit: eller nerdete da. Han vet det godt selv også

Hehe okei kult.:) Men hvordan funker det, tar jenta oftest kontroll i senga hvis gutten er litt nerdete? Klarer de å være dominante som typiske bad-boys?:) trenger ikke svare, men bare nyskjerrig :)

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest er han dominant. Har var som jeg skrev ikke noe spinkel greie, men holder seg aktiv og er veldig sterk.

Erfaringen min sier at "bad boys" er dårligere i sengen for en som liker at mannen tar kontrollen forresten. :)

Takk for at du delte dine erfaringer.:)

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har et ganske vridd syn på forhold når man leter etter en som er "bra nok", ikke en man forelsker seg i. "Å jeg er dødsforelsket nabomannen. Men du vet, kollegaen har bedre jobb og dessuten har han 500 venner på fb"



Anonymous poster hash: e36c7...ba9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man har et ganske vridd syn på forhold når man leter etter en som er "bra nok", ikke en man forelsker seg i. "Å jeg er dødsforelsket nabomannen. Men du vet, kollegaen har bedre jobb og dessuten har han 500 venner på fb"

Anonymous poster hash: e36c7...ba9

 

 

Ja man blir dessverre påvirket av dagens verdier i dette samfunnet, og sosiale medier... mer enn man skulle ønske. Men hvis man kan velge, hvorfor ikke velge fornuftig, en som har grei økonomi og er sosialt oppegående og har bra personlighet syns jeg er viktig å ta med i regnestykket.

 

Følelser kan være et blindspor. Jeg kan ikke stole på mine følelser, for jeg faller for menn som jeg ikke passer sammen med. Så jeg prøver nå å velge mer fornuftig siden alltid har gått på ræv før.

 

Anonymous poster hash: 6d60f...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du setter ord på mine følelser! TS, vi er i helt samme båt! Har de siste gangene bare sluttet å holde på med de 2 siste guttene fordi de rundt meg synes de er rare eller ikke kule nok. Tåler ikke å fortsette med en fyr som ikke er approved av venninnegjengen min. Høres ufyselig ut, men sånn er det blitt :(



Anonymous poster hash: 9068e...5cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja man blir dessverre påvirket av dagens verdier i dette samfunnet, og sosiale medier... mer enn man skulle ønske. Men hvis man kan velge, hvorfor ikke velge fornuftig, en som har grei økonomi og er sosialt oppegående og har bra personlighet syns jeg er viktig å ta med i regnestykket.

 

Følelser kan være et blindspor. Jeg kan ikke stole på mine følelser, for jeg faller for menn som jeg ikke passer sammen med. Så jeg prøver nå å velge mer fornuftig siden alltid har gått på ræv før.

 

Anonymous poster hash: 6d60f...030

 

 

Nå mener jeg ikke at man skal velge etter status, så lenge noen har en jobb de trives i er vel det det viktigste. Og antall facebook-venner betyr vel ikke en dritt hvis man er over 16. Ville bare understreke at det er mye som spiller inn utenom følelser.

 

Anonymous poster hash: 6d60f...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du setter ord på mine følelser! TS, vi er i helt samme båt! Har de siste gangene bare sluttet å holde på med de 2 siste guttene fordi de rundt meg synes de er rare eller ikke kule nok. Tåler ikke å fortsette med en fyr som ikke er approved av venninnegjengen min. Høres ufyselig ut, men sånn er det blitt :(

Anonymous poster hash: 9068e...5cb

 

Må føye på at jeg ikke har vært forelsket da, men i "vurderingsfasen" om det er noe å satse på.

Anonymous poster hash: 9068e...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Du setter ord på mine følelser! TS, vi er i helt samme båt! Har de siste gangene bare sluttet å holde på med de 2 siste guttene fordi de rundt meg synes de er rare eller ikke kule nok. Tåler ikke å fortsette med en fyr som ikke er approved av venninnegjengen min. Høres ufyselig ut, men sånn er det blitt :(

Anonymous poster hash: 9068e...5cb

 

 

Det har ikke "blitt sånn". Dette er noe folk uten ryggrad og integritet skylder på når de ikke tør stå for valgene de selv tar, og er mest opptatt av hva andre mener. Hva med å begynne å tenke selv, og stå for valgene sine med rak rygg? Svare folk tilbake når de kommer med nedsettende kommentarer om kjæresten din? Ikke skyld på andre for at du er en overflatisk sau som ikke tør gå din egen vei.

Anonymous poster hash: a8078...433

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

 

Han jeg nå har møtt har til og med sagt selv at jeg er "out of his league" og for pen for han (...)

Anonymous poster hash: 8eb5b...d7a

Anonymous poster hash: 8eb5b...d7a

 

 

Dårlig selvtilitt er turn off. Greit at han nevner det én gang, men fortsatter han å mase om dette, kommer han bare til ødelegge for seg selv. 

 

Det som kan bli et problem her, er at han selv fortelle DEG at han er utenfor din liga. Er dette noe han til stadighet forteller ofte? Det ville blitt et problem for meg, om jeg hele tiden måtte forsvare og fortelle at han ikke er det. Det er noe med at kanskje selvtilitten til denne gutten ikke er der den bør være. Det er noe med at det at gutter som klager på at de ikke er pene nok o.s.v., er så utrolig slitsomme og turn-off i lengden. De ødelegger for seg selv ved å si sånt. 

 

Dette har jeg selv opplevd - jeg var sammen med en fyr som hele tiden maste og kjaste om at jeg var aaaaltfor fin "for en som han" og han kommenterte ukentlig at "en dag kommer du til å innse at du er for fin for meg å forlate meg" osv. I lengden ble dette bare mer og mer turnoff og jeg innså plutselig hvor slitsomt og kjipt det er med en partner som ikke er fornøyd med seg selv og som har veldig dårlig selvtilitt. Det endte med at jeg forlot han og jeg føler litt at han selv sørget for dette ved å aldri gi seg med å kommentere at han var så lite kjekk i forhold til hvor pen (han mente) jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske er at han fyren garantert tror at grunnen til at du forlot han var pga utseendet hans og det gav han mer næring til selvmedlidenget og bitterhet ovenfor kvinner. Slike folk er utrolig slitsomme å ha med å gjøre ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske er at han fyren garantert tror at grunnen til at du forlot han var pga utseendet hans og det gav han mer næring til selvmedlidenget og bitterhet ovenfor kvinner. Slike folk er utrolig slitsomme å ha med å gjøre ja.

Hva med å kanskje se bak hvorfor han var usikker? Kanskje han har blitt mobbet, hatt tidligere partner som har vært ufin, utrygg oppvekst. Tenk over dette. Hvor mange tråder er det ikke her inne med usikkre jenter som klager over at de ikke føler seg bra nok for kjæresten? Folk tenker noen ganger ikke lengre enn nesen sin. Hadde du ikke følt deg usikker med en mann som var langt over deg utseendemessig? Alle er nok usikkre i stor eller mindre grad. Er bare at noen er flinkere til å skjule dette. Vært med mange usikkre jenter. Har alltid klart å få de til å slappe av å føle seg vel, men dere forventer vel en robot som skal være perfekt i deres øyner og føle seg som supermann uansett hvordan utgangspungt han har/hadde.

Anonymous poster hash: 1bcc0...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...