Gå til innhold

Hva gikk galt på denne daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke hun burde brukt tre timer hvis hun ikke var interessert i deg. Det er villedende.

 

Kanskje hun var usikker og har vært i tenkeboksen.Og kanskje hun har møtt en annen hun klikket bedre med?

 

Jeg brukte en gang 3 treff før jeg brøt det av.Det var fordi jeg var veldig usikker og trengte mer tid til å bli kjent med han.Etterhvert som vi ble bedre kjent kom jeg frem til at vi ikke passet sammen og ga beskjed om at jeg ikke ville treffes mer.Han tok det veldig tungt,fordi han hadde fått store forhåpninger allerede. Folk må slappe av litt,og ikke blåse ting ut av proposjoner.3 treff eller 1 er ingenting.

Anonymous poster hash: 35ace...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan jo ikke ville ha alle! Veldig vanlig at noen ikke vil ha en, så det syns jeg ikke du skal se på som verdens undergang eller i det hele tatt bruke energi på å tenke på. Ok hun syntes ikke du passet for henne, hva så? Da går du videre, du vil jo ikke være med noen som ikke passer med deg uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke å kysse eller kline med henne. Tror dette vill ødelagt mer enn det hadde hjulpet

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

På hvilken måte kunne det ødelagt mer? Hun svarer deg ikke engang nå.

 

...og vil du virkelig kaste bort tid på en prippen dame som ikke engang vil kysse etter en date? Nei takk. Alt for mange bra damer der ute, til å ta til takke med pripne grå mus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte kunne det ødelagt mer? Hun svarer deg ikke engang nå.

 

...og vil du virkelig kaste bort tid på en prippen dame som ikke engang vil kysse etter en date? Nei takk. Alt for mange bra damer der ute, til å ta til takke med pripne grå mus. 

Ehhh...prippen fordi du ikke kysser på treff nr.1?

Anonymous poster hash: 35ace...71f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ehhh...prippen fordi du ikke kysser på treff nr.1?

Anonymous poster hash: 35ace...71f

 

 

Prippen. Grå mus. Kjedelig. Uptight. Snerpete. Kjedelig. Du tar tegninga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen. Grå mus. Kjedelig. Uptight. Snerpete. Kjedelig. Du tar tegninga. 

Og det sier DU som er så opptatte av at damer skal holde igjen!

 

Give me a break...

Anonymous poster hash: ba937...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Og det sier DU som er så opptatte av at damer skal holde igjen!

 

Give me a break...

Anonymous poster hash: ba937...0ea

 

 

Absolutt ikke. Jeg sier bare at jeg ville aldri blitt sammen med ei "løs" dame. Men jeg ville heller aldri datet en prippen dame. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk svar på tidligere melding, og spurte rett ut om hun var intr. i å prate mer. Det var hun altså ikke! 

Kjipt, men greit å vite egentlig! Og det værste er at jeg aldri spurte om hvorfor før jeg sletta match :/ Var jeg for stygg, ikke hennes type eller hva skjer lissom. 

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

Du må for all del ikke spørre hvorfor hun ikke ville mer! Er det virkelig noen som gjør det?

 

Det må være det ultimate TURNOFF! Da gir du henne makt til å definere deg, og det etter kun ETT møte. Du skal selv vite at du er bra nok.

 

Nei, opp med haka, det finnes mange andre  bra damer der ute!

 

Du virker nesten obsessed av henne, spesielt fordi hun avviste deg. Da bør du gå inn i deg selv å spørre hvorfor. Du skal søke ei som ønsker å være med deg, bruke tid med deg!

 

Husk : som andre her og har skrevet, det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Når jeg har møtt menn som har vært veldig interesserte , og ikke jeg har vært det, kan det ha vært fordi jeg ikke var klar, evt følelsesmessig oppi noen andre. Dessuten : alle passer ikke med alle.

Anonymous poster hash: ba937...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg sier bare at jeg ville aldri blitt sammen med ei "løs" dame. Men jeg ville heller aldri datet en prippen dame. 

Du mener ei dame er prippen hvis hun ikke kysser deg på første date?

 

Vel, da er MANGE damer svært pripne ifølge deg.

Anonymous poster hash: ba937...0ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du mener ei dame er prippen hvis hun ikke kysser deg på første date?

 

Vel, da er MANGE damer svært pripne ifølge deg.

Anonymous poster hash: ba937...0ea

 

 

Det er kanskje mange pripne damer, men har kun møtt 3-4 stk som ikke kysset tilbake. De tok jeg aldri kontakt med igjen. Til tross for en brukbar tone på selve daten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du mener ei dame er prippen hvis hun ikke kysser deg på første date?

 

Vel, da er MANGE damer svært pripne ifølge deg.

Anonymous poster hash: ba937...0ea

 

 

 

 

Tror jeg hadde fått litt fnatt om en dame jeg møtte for første gang, hadde begynt å skulle kysse meg... Jeg kjenner henne ikke etter ett møte, så da er det ikke åpent for noe som helst, spørrumæjj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen regel på det der med kyssing da, bortsett fra i de der teite dating-bøkene.

 

Føles det rett for begge så kan det skje. Hvis ikke, så ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen. Grå mus. Kjedelig. Uptight. Snerpete. Kjedelig. Du tar tegninga. 

Du går glipp av mye bra sex med den innstillingen der..

Jeg er alt annet enn prippen,men jeg kysser ikke på første date.

Anonymous poster hash: 35ace...71f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Fikk svar på tidligere melding, og spurte rett ut om hun var intr. i å prate mer. Det var hun altså ikke! 

Kjipt, men greit å vite egentlig! Og det værste er at jeg aldri spurte om hvorfor før jeg sletta match :/ Var jeg for stygg, ikke hennes type eller hva skjer lissom. 

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

Ikke plag deg selv med å spekulere i årsaken til at hun ikke er interessert i å prate mer med deg.

Det vil bare gjøre at du spekulerer deg ned i en mental grøft, og jo lenger du blir der jo dypere ned graver du deg selv.

 

Se på dette møtet som et jobbintervju. Du syntes det gikk bra, du håpet å bli kalt inn til andregangs intervju, men fikk avslag denne gangen.

 

Da søker du på neste jobb du virkelig kan tenke deg å få. Husk du må som regel møte en god del mennesker før du møter noen alt klaffer med, - sånn er det for alle.

 

Opp med haken, nyt sommeren, gå ut med gutta, ta en øl og snakk med pene damer som kommer forbi.

Anonymous poster hash: f2ba6...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

huff det høres ikke greit ut. nå kjenner jeg at jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor mine tinderdates, som jeg bare har slutett å svare etter at vi har møtte.

hva syns du hadde vert bedre? om hun sa det direkte til deg at hun ikke likte deg eller?

har desverre ingen råd, men håper du får det. ikke sikkert hun er klar over at hun har såret deg!

Anonymous poster hash: 2b7a3...273

 

Jeg synes det er ganske ufint å ignorere etter dere har truffet hverandre. Det er bare å være ærlig (til en viss grad). Du trenger ikke å utlevere årsaken nødvendigvis, men å fortelle at det ikke klaffet helt er det minste man kan gjøre. Da slipper den andre parten og sitte å vente på svar. 

Anonymous poster hash: 445aa...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest første side her, orker ikke lese mer av dette pubertale sutresnakket. Ikke alle jenter vil dulle med deg slik din mor gjør. Kom deg over det som en mann og slutt å sutre. Satan mann



Anonymous poster hash: f9947...a37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei TS! Den første karen jeg møtte på Tinder trodde jeg det var full klaff med. Vi var sammen 5 timer første date, hadde masse til felles og skravla gikk i et kjør. Jeg slet med å sove de neste dagene fordi jeg tenkte så mye på han. 

Derimot hørte jeg ingenting fra han. Sendte han en melding han aldri svarte på. Ble ganske skuffa, men istedet for å grave meg ned tenkte jeg at hvis han ikke er interessert, så kan det være det samme. Jeg vil jo ha en som også er gjensidig interessert.

 

Må også si at jeg selv har vært på dater hvor alt har vært "bra", men jeg har merket at jeg kanskje ikke er så tiltrukket eller ikke føler noen kjemi. Da har jeg vært voksen og gitt beskjed om det. 



Anonymous poster hash: 19ecd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke å kysse eller kline med henne. Tror dette vill ødelagt mer enn det hadde hjulpet

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Hvis daten har vart tre timer og et kyss ville ødelagt mer enn det hadde hjulpet, er det snakk om en dårlig date der det aldri har blitt skapt kjemi. Tror de fleste under 30 ville synes det var merkelig om man, etter en tre timer lang GOD date, ikke kysset. Alle er forskjellige, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte kunne det ødelagt mer? Hun svarer deg ikke engang nå.

 

...og vil du virkelig kaste bort tid på en prippen dame som ikke engang vil kysse etter en date? Nei takk. Alt for mange bra damer der ute, til å ta til takke med pripne grå mus. 

 

Prippne grå mus?

Teiteste jeg har hørt på lenge. Du er vel for fanden ikke prippen bare fordi du ikke vil kysse en ikke har kjent mer en 3 timer.

 

Hvis daten har vart tre timer og et kyss ville ødelagt mer enn det hadde hjulpet, er det snakk om en dårlig date der det aldri har blitt skapt kjemi. Tror de fleste under 30 ville synes det var merkelig om man, etter en tre timer lang GOD date, ikke kysset. Alle er forskjellige, men likevel...

 

Øhhh. Ja det hadde vært merkelig gitt. NOT.

 

Synd dere to ikke er homofile, dere kunne møtt hverandre og knulla på toalettet etter første date. Win Win!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh. Ja det hadde vært merkelig gitt. NOT.

 

Synd dere to ikke er homofile, dere kunne møtt hverandre og knulla på toalettet etter første date. Win Win!

Så, så Angry Man, ikke vær så sint. :smoke:

 

I dag hvor alt skal gå fort og kjapt og de fleste har en viss idé om hvor landet ligger allerede før daten fordi man har chatet litt på forhånd, er det merkelig om man ikke skal komme i steming til et lite avskjedskyss i det minste, dersom daten har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...