Gå til innhold

Hva gikk galt på denne daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

høres ut som Ts har vert på jobbintervju, og nesten tror han kan kreve tilbakemelding fra daten.

 

Kan det være så vanskelig å "Get it", når noen ikke svarer. 

 

 

Move on, ta den neste isteden:)

 

Ja, det kan være så vanskelig å "get over it" når det bare blir stille. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig for dere jenter å si ifra at dere ikke er interessert fremfor bare å ignorere? :sinna:

Anonymous poster hash: 93d47...008

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Menn ler kun av kvinners vitser når de er ute etter sex. Du traff nok på en oppegående kvinne som gjennomskuet deg.

Anonymous poster hash: 18724...dbb

 

 

Eller, du vet, hvis vitsene er gode.

Anonymous poster hash: 93d47...008

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du har tatt opp tema som hun ikke liker å snakke om? eller at du hadde noen kommentarer på ting , som hun ikke likte? 

Kan ikke vite når man ikke har dialogen.. Men godt at du slipper å bruke mer tid på henne da.

Bedre lykke til neste gang  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det kan være så vanskelig å "get over it" når det bare blir stille. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig for dere jenter å si ifra at dere ikke er interessert fremfor bare å ignorere? :sinna:

Anonymous poster hash: 93d47...008

 

Sikkert for å slippe grinete masekopper som deg.

 

Lær deg tåle et avslag av stillhet. And...her kjem det...mooooooooveeeee OOOOOON!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være så vanskelig å "get over it" når det bare blir stille. Hvorfor skal det være så jævla vanskelig for dere jenter å si ifra at dere ikke er interessert fremfor bare å ignorere? :sinna:

Anonymous poster hash: 93d47...008

Menn gjør da dette i minst like stor grad.

Anonymous poster hash: b7097...bb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde du i det minste å kysse/kline med henne på daten? 

 

Burde man egentlig prøve å være fysisk på første daten? Synes det virker som kvinner her på forumet synes det er på kanten til trakassering.

Anonymous poster hash: f2733...6c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn gjør da dette i minst like stor grad.

Anonymous poster hash: b7097...bb1

Tror faktisk dette er mer ett kvinnelig trekk, enn mannlig.

De er mer konfliktskye av seg. Velger letteste vei ut konsekvent.

Anonymous poster hash: 12372...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en nydelig jente på tinder. Vi gikk på kafé, praten gikk greit og vi begge lo! Vi var vell sammen ca 3 timer, og jeg synes hvertfall vi hadde det hyggelig! Nå gidder hun ikke engang svare meg :( så sinnsykt kjipt når jeg endelig fant en jente jeg kunne tenke meg å gå videre med!

Tror nok alle en eller annen gang har sitti med denne følelsen jeg sitter med nå! Er det noen som har noen tips for å bli kvitt den?

Jeg vet jo det ikke er noen big deal, og st jeg bare har truffi henne en gang! Men er jo kjedelig å vite at en annen person ikke vill ha deg :(

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

Dårlig gjort av henne å ikke svare.Du er garantert ikke den første som opplever dette.Jeg datet en i fjor som plutselig sluttet å svare etter date nr.3.Han spurte første på melding om vi skulle treffes en dag til uken,og da jeg svarte at ja,det kunne vi,hørte jeg aldri mer fra ham.

 

Det eneste man kan gjøre er nok å gå videre,date andre og prøve å ikke la tidligere skuffelser dominere tankegangen.Jeg tror dette er noe de fleste opplever desverre,og spsielt med Tinder og nettdating er det blitt ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror faktisk dette er mer ett kvinnelig trekk, enn mannlig.

De er mer konfliktskye av seg. Velger letteste vei ut konsekvent.

Anonymous poster hash: 12372...000

 

 

Det finnes mange menn som også gjør dette.Menn er like konfliksky som kvinner,og ofte ønsker de ikke å avslutte ting heller fordi de vil ha muligheten til å dukke opp igjen senere,dersom de ikke finner noe bedre likevel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikkje dette. For det første vil ho ikkje lære. Som kvinne på nettdating, er hennar seksuelle kapital hogga inn i stein, og uangripeleg, så ho har ikkje nokon grunn til å lære. Det er heller ikkje i kvinners natur å ta hensyn til menn dei ikkje har nokon seksuell/romantisk attraksjon mot. I hennar auger er han som luft å rekne, og det er akkurat dette ho kommuniserer med ikkje å gje han beskjed. Ein kan ikkje klandre henne for å vere ærlig heller, kan ein vel?

Derimot ligg det i mannen sin natur å bry seg om kvinner og kva dei meiner og føler, til og med kvinner ein ikkje har nokon seksuell/romantisk relasjon til. Så det eineste han kan oppnå med å "rage" mot henne, er at han vil føle seg som ein borderline psykopat etterpå. Han må svelge nederlaget, og bevege seg vidare. Det er det eineste ein kan gjere når alt kjem til stykkjet. Målet hans bør være å "bry seg mindre", ikkje "bry seg meir".

Det ligger i mannens natur å føle, mens kvinner driver med bruk og kast??? Unnskyld meg men hvilken planet er du fra? Mange kvinner har mer "makt" på byen/nettdating fordi så mange menn kun er ute etter sex, dvs mennene er ikke kresne da de uansett har tenkt å droppe dama etterpå.

Haha, overfølsomme kjekkaser som liksom bryr seg om jenteme de jakter på, harver over og kaster fra seg som spørsmålsregn, yeah right.

Anonymous poster hash: 39ca3...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk dette er mer ett kvinnelig trekk, enn mannlig.

De er mer konfliktskye av seg. Velger letteste vei ut konsekvent.

Anonymous poster hash: 12372...000

Nei. Å være konfliktsky er et menneskelig trekk. Om noe er det mer typisk menn å unngå å snakke om følelser, og heller trekke seg stille tilbake uten et ord. Men begge kjønn kan altså være konfliktsky.

Anonymous poster hash: b7097...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Burde man egentlig prøve å være fysisk på første daten? Synes det virker som kvinner her på forumet synes det er på kanten til trakassering.

Anonymous poster hash: f2733...6c4

 

 

Selvfølgelig skal du det. Dersom du ikke prøver deg, fremstår du som en feig mann. Ingen damer liker feige menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som kan vite hva som gikk galt uten å få høre veldig mye mer, og uansett blir det bare en tolkning basert på kun den ene parts historie.

 

Eneste innsigelse er at tre timer er vel lenge for første date. Holder med en time i mine øyne.

 

Ikke mas etterpå  - man kan ha det trivelig uten at man blir interessert i en annen som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du det. Dersom du ikke prøver deg, fremstår du som en feig mann. Ingen damer liker feige menn.

Jeg prøvde ikke å kysse eller kline med henne. Tror dette vill ødelagt mer enn det hadde hjulpet

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan vite hva som gikk galt uten å få høre veldig mye mer, og uansett blir det bare en tolkning basert på kun den ene parts historie.

Eneste innsigelse er at tre timer er vel lenge for første date. Holder med en time i mine øyne.

Ikke mas etterpå - man kan ha det trivelig uten at man blir interessert i en annen som kjæreste.

Jeg hadde ikke styring på tiden da jeg ikke tok opp telefonen en eneste gang under daten utenom får å sjekke busstider. Henne fulgte heller ikke med på klokka før moren hennes ringte. Så kunne jo ikke bare si hade! Men enig i st det var i lengste laget

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtte en nydelig jente på tinder. Vi gikk på kafé, praten gikk greit og vi begge lo! Vi var vell sammen ca 3 timer, og jeg synes hvertfall vi hadde det hyggelig! Nå gidder hun ikke engang svare meg :( så sinnsykt kjipt når jeg endelig fant en jente jeg kunne tenke meg å gå videre med!

Tror nok alle en eller annen gang har sitti med denne følelsen jeg sitter med nå! Er det noen som har noen tips for å bli kvitt den?

Jeg vet jo det ikke er noen big deal, og st jeg bare har truffi henne en gang! Men er jo kjedelig å vite at en annen person ikke vill ha deg :(Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Jeg synes ikke hun burde brukt tre timer hvis hun ikke var interessert i deg. Det er villedende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun burde brukt tre timer hvis hun ikke var interessert i deg. Det er villedende.

Fikk svar på tidligere melding, og spurte rett ut om hun var intr. i å prate mer. Det var hun altså ikke! 

Kjipt, men greit å vite egentlig! Og det værste er at jeg aldri spurte om hvorfor før jeg sletta match :/ Var jeg for stygg, ikke hennes type eller hva skjer lissom. 

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk svar på tidligere melding, og spurte rett ut om hun var intr. i å prate mer. Det var hun altså ikke! 

Kjipt, men greit å vite egentlig! Og det værste er at jeg aldri spurte om hvorfor før jeg sletta match :/ Var jeg for stygg, ikke hennes type eller hva skjer lissom. 

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

Bare tull å spørre om hvorfor om du ikke blir dumpa hver eneste gang(da gjør man sikkert noe galt). Folk har jo forskjellig smak så å prøve å være hennes type når du dater en ny jente har jo ikke mye hensikt.

Anonymous poster hash: 18724...dbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Burde man egentlig prøve å være fysisk på første daten? Synes det virker som kvinner her på forumet synes det er på kanten til trakassering.

Anonymous poster hash: f2733...6c4

 

 

Ja,ikke gjør det på første date.En klem er nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...