Gå til innhold

Hva gikk galt på denne daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en nydelig jente på tinder. Vi gikk på kafé, praten gikk greit og vi begge lo! Vi var vell sammen ca 3 timer, og jeg synes hvertfall vi hadde det hyggelig! Nå gidder hun ikke engang svare meg :( så sinnsykt kjipt når jeg endelig fant en jente jeg kunne tenke meg å gå videre med!

Tror nok alle en eller annen gang har sitti med denne følelsen jeg sitter med nå! Er det noen som har noen tips for å bli kvitt den?

Jeg vet jo det ikke er noen big deal, og st jeg bare har truffi henne en gang! Men er jo kjedelig å vite at en annen person ikke vill ha deg :(

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff det høres ikke greit ut. nå kjenner jeg at jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor mine tinderdates, som jeg bare har slutett å svare etter at vi har møtte.
hva syns du hadde vert bedre? om hun sa det direkte til deg at hun ikke likte deg eller?
har desverre ingen råd, men håper du får det. ikke sikkert hun er klar over at hun har såret deg!



Anonymous poster hash: 2b7a3...273
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff det høres ikke greit ut. nå kjenner jeg at jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor mine tinderdates, som jeg bare har slutett å svare etter at vi har møtte.

hva syns du hadde vert bedre? om hun sa det direkte til deg at hun ikke likte deg eller?

har desverre ingen råd, men håper du får det. ikke sikkert hun er klar over at hun har såret deg!

Anonymous poster hash: 2b7a3...273

Hva har vært grunnen for at du ikke har svart de da?

Ja, tror det! For da hadde jeg slippi den usikkerheten...

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har vært grunnen for at du ikke har svart de da?

Ja, tror det! For da hadde jeg slippi den usikkerheten...

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

har bare ikke følt de har vert tiltrekkende. det er sånn jeg som person føler fort. selv om selve daten nok har vært hjempe fin, da jeg er flink til å tilpasse meg til situasjonen jeg er i.

Anonymous poster hash: 2b7a3...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å ikke svare.. Man kan hvertfall si "Takk for daten, du virker hyggelig men tror det blir med den ene daten, lykke til videre :)"

 

For eksempel.

 

Feig måte å si at hun ikke ville noe mer. Jeg har gjort det selv på nettet, kanskje dårlig det også. Men aldri latt være å svare noen jeg har møtt.



Anonymous poster hash: ed3fc...8a1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne en sms hvor du eksplisitt forteller hva du syns om hennes

feige oppførsel, hadde ikke hatt betenkeligheter overhodet selv.

Så kanskje tenker hun seg om 2 ganger neste gang.



Anonymous poster hash: 12372...000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge siden er det du sendte henne melding?

Jeg kan fort vente et døgn med å svare hvis jeg er opptatt eller ikke har mer batteri. 

 

Hvis det har gått noen dager, er det nok en dårlig avvisning. 

Hvorfor, er umulig å vite. Kanskje handler det om at hun fant noen som var mer interessante, eller har gått tilbake til en ex, eller kanskje hun ikke er tiltrukket av deg, eller kanskje hun er redd for forpliktelser, eller kanskje hun har missforstått og ikke tror du er interessert.

 

Jeg ville sendt en melding om et par dager der du ber henne ut igjen. Men to meldinger er maks. Ikke noe poeng å virke desperat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Send henne en sms hvor du eksplisitt forteller hva du syns om hennes

feige oppførsel, hadde ikke hatt betenkeligheter overhodet selv.

Så kanskje tenker hun seg om 2 ganger neste gang.

Anonymous poster hash: 12372...000

 

 

Nei, ikkje dette. For det første vil ho ikkje lære. Som kvinne på nettdating, er hennar seksuelle kapital hogga inn i stein, og uangripeleg, så ho har ikkje nokon grunn til å lære. Det er heller ikkje i kvinners natur å ta hensyn til menn dei ikkje har nokon seksuell/romantisk attraksjon mot. I hennar auger er han som luft å rekne, og det er akkurat dette ho kommuniserer med ikkje å gje han beskjed. Ein kan ikkje klandre henne for å vere ærlig heller, kan ein vel?

 

Derimot ligg det i mannen sin natur å bry seg om kvinner og kva dei meiner og føler, til og med kvinner ein ikkje har nokon seksuell/romantisk relasjon til. Så det eineste han kan oppnå med å "rage" mot henne, er at han vil føle seg som ein borderline psykopat etterpå. Han må svelge nederlaget, og bevege seg vidare. Det er det eineste ein kan gjere når alt kjem til stykkjet. Målet hans bør være å "bry seg mindre", ikkje "bry seg meir".

Endret av Veslefrikk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dårlig gjort å ikke svare.. Man kan hvertfall si "Takk for daten, du virker hyggelig men tror det blir med den ene daten, lykke til videre :)"

 

For eksempel.

 

Feig måte å si at hun ikke ville noe mer. Jeg har gjort det selv på nettet, kanskje dårlig det også. Men aldri latt være å svare noen jeg har møtt.

Anonymous poster hash: ed3fc...8a1

 

 

Hvor lenge siden er det du sendte henne melding?

Jeg kan fort vente et døgn med å svare hvis jeg er opptatt eller ikke har mer batteri. 

 

Hvis det har gått noen dager, er det nok en dårlig avvisning. 

Hvorfor, er umulig å vite. Kanskje handler det om at hun fant noen som var mer interessante, eller har gått tilbake til en ex, eller kanskje hun ikke er tiltrukket av deg, eller kanskje hun er redd for forpliktelser, eller kanskje hun har missforstått og ikke tror du er interessert.

 

Jeg ville sendt en melding om et par dager der du ber henne ut igjen. Men to meldinger er maks. Ikke noe poeng å virke desperat.

 

Etter daten som var her om dagen sendte jeg en melding til henne for å takke for daten. Fikk et ok svar, og jeg gjorde et lite forsøk på å få igang en samtale, men ikke noe store greier da jeg visste hun skulle sove.

Nå har hun vært bortreist noen få dager, så sende jeg henne melding istad og hun har vært aktiv etter dette. 

 

Kan være noe med de løsningene Hanna! kommer med, men det er allikevel utrolig kjedelig.

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Etter daten som var her om dagen sendte jeg en melding til henne for å takke for daten. Fikk et ok svar, og jeg gjorde et lite forsøk på å få igang en samtale, men ikke noe store greier da jeg visste hun skulle sove.

Nå har hun vært bortreist noen få dager, så sende jeg henne melding istad og hun har vært aktiv etter dette. 

 

Kan være noe med de løsningene Hanna! kommer med, men det er allikevel utrolig kjedelig.

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

 

Slutt å sende ho meldingar. Ho er ikkje interessert, og du kan ikkje gjere noko for å forandre på det. Ok, så ho krenka deg. Lev med det, det skjer heile tida. Trur du ho bryr seg? Eller at ho bryr seg noko meir om du seier ifrå? Du er luft i hennar auger, seier eg deg, luft.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sende ho meldingar. Ho er ikkje interessert, og du kan ikkje gjere noko for å forandre på det. Ok, så ho krenka deg. Lev med det, det skjer heile tida. Trur du ho bryr seg? Eller at ho bryr seg noko meir om du seier ifrå? Du er luft i hennar auger, seier eg deg, luft.

Stemmer dette, om du har sendt en melding hvor du har tydelig vist iniativ til nytt møte

og hun ikke har svart bekreftende på dette så er det game over. Kvinner, spesielt de

som er unge og attraktive tror de kan velge og vrake uten å ha ansvar ovenfor noen

overhodet. Slik er verden, se det i øynene og gå videre.

Anonymous poster hash: 12372...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som gikk galt på daten kan vel ikke vi ha den villeste anelse om uten å kjenne deg eller henne, eller overhodet vite som foregikk på eller hva dere pratet om på daten...

 

Men nei, om hun ikke svarer er hun nok ikke interessert i en date nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som Ts har vert på jobbintervju, og nesten tror han kan kreve tilbakemelding fra daten.

 

Kan det være så vanskelig å "Get it", når noen ikke svarer. 

 

 

Move on, ta den neste isteden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på noen dates, og truffet mange flotte menn. Der ikke lett å møte den rette. Jeg har aldri klart å si nei til møte nr to når vi går hvert til vårt, men jeg sender en sms i løpet av kvelden, etter å ha tenkt litt, takker for hyggelig date, men... Ja, jeg er fortsatt singel, hehe... Men hatt noen flotte forhold med noen jeg har likt 100 % på alle måter. Humor og glede hos en mann er gull verdt, men å date noen videre når det ikke stemmer helt, utenom at han hadde vært veldig fin som kompis...men greit å gi beskjed...bedre med et avslag enn taushet...litt voksne er vi vel? Ubehagelig ja...men bedre å ta det raskt enn å la noen vente på den måten...fy....

Anonymous poster hash: 07569...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stemmer dette, om du har sendt en melding hvor du har tydelig vist iniativ til nytt møte

og hun ikke har svart bekreftende på dette så er det game over. Kvinner, spesielt de

som er unge og attraktive tror de kan velge og vrake uten å ha ansvar ovenfor noen

overhodet. Slik er verden, se det i øynene og gå videre.

Anonymous poster hash: 12372...000

 

Jeg har ikke visst iniativ til et nytt møte. Etter daten har jeg sendt henne totalt 3 meldinger og jeg har fåt svar på 2 av de. Riktignok noe jeg opplever som et litt "care" svar. Den tredje meldingen sendte jeg henne istad, og spurte hvordan det gikk med henne. Hun har vært aktiv 1 gang etter dette.

 

Hater å ikke nå opp til andres forventinger. 

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke visst iniativ til et nytt møte. Etter daten har jeg sendt henne totalt 3 meldinger og jeg har fåt svar på 2 av de. Riktignok noe jeg opplever som et litt "care" svar. Den tredje meldingen sendte jeg henne istad, og spurte hvordan det gikk med henne. Hun har vært aktiv 1 gang etter dette.

 

Hater å ikke nå opp til andres forventinger. 

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

 

 

Det trenger ikke handle om deg. Ikke tenk at det handler om deg.

Jeg synes du gjerne kan be om konstruktiv kritikk om hva som gjorde at hun ikke ville møtes, men med mindre du får helt konkrete ting å jobbe med, så er det ikke noe problem. Vi vet ikke hennes grunner. Kan være hun venter på stormforelskelsen og så er alt annet ikke godt nok.

 

Ellers er det bare å ikke skrive mer. Kjipt å bli avvist. Kjipt å bli avvist på en så feig/uklar måte. Hvis hun har en tøff periode eller noe som ikke har noe med deg å gjøre, så kan det jo hende hun skriver til deg om en uke igjen. Men det er ikke noe poeng å forvente det, tvert imot burde du se på det som et lukket kapittel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vi begge lo!

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Menn ler kun av kvinners vitser når de er ute etter sex. Du traff nok på en oppegående kvinne som gjennomskuet deg.

Anonymous poster hash: 18724...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er da ikke så rart. Du skriver at hun er nydelig. Og da er det sikkert veldig mange andre menn som deler den oppfatningen. Denne jenta har valgmuligheter. Og da vil hun ut fra det velge fra den øverste hyllen. Så om du skulle falle i hennes smak så hadde du vært heldig. Men veldig mange faller sikkert ikke i smak hos henne. Det hadde vært verre om en mindre attraktiv dame hadde avvist deg, for hun er sannsynligvis ikke like kresen som denne "nydelige" jenta.



Anonymous poster hash: 3e796...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Kjip måte å bli "dumpet" på, men se positivt på det! Da slipper du å kaste bort tid på henne som du heller kan bruke på noen andre som faktisk fortjener deg. Bedre at det skjedde etter kun én date, og ikke etter flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip måte å bli "dumpet" på, men se positivt på det! Da slipper du å kaste bort tid på henne som du heller kan bruke på noen andre som faktisk fortjener deg. Bedre at det skjedde etter kun én date, og ikke etter flere.

Takk for fine ord!

Anonymous poster hash: 0e24b...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...