Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en covert/skjult narsissist?


WubWub

Anbefalte innlegg

 

Hva er du da?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

 

narsissist din inabile løk. det står i tittelen.

Anonymous poster hash: a4662...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Og jeg ser at du ikke hadde hjernekapasitet til å se at jeg var ironisk tilbake ;)

Det er ganske tydelig hvilke diagnoser du har, man trenger ikke være et geni for å skjønne det. :P

Anonymous poster hash: 5993f...dd1

 

 

Vel. Hadde du vært klar over hvor mange personangrep , trusler og skitkasting jeg blir utsatt for så hadde du ikke sagt det der. 

 

Jeg mottar daglig drapstrusler og generelle trusler.Det er baksiden ved å være KG kjendis.

 

Jeg får mange trusler per dag. Derfor har jeg nå våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

narsissist din inabile løk. det står i tittelen.

Anonymous poster hash: a4662...cb7

 

 

Prøver du å lage nye norske ord av engelske? Det ordet finnes ikke på norsk.

Anonymous poster hash: 0312e...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Hadde du vært klar over hvor mange personangrep , trusler og skitkasting jeg blir utsatt for så hadde du ikke sagt det der. 

 

Jeg mottar daglig drapstrusler og generelle trusler.Det er baksiden ved å være KG kjendis.

 

Jeg får mange trusler per dag. Derfor har jeg nå våpen.

 

Jeg tror du lyver, kan du bevise at du får så mange trusler?, screenshot, men anonymisiere avsenderen?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, disse trådene, altså.

 

Ingen med disse trekkene vil gå på et forum og si "jeg er narsissist og mester i bedrag". Ønsketenkning fra TS, kanskje? Hele poenget med disse menneskene er at de vil være skjult. Det er slik man bedrar mennesker best mulig.

 

 



Anonymous poster hash: 15fcb...9b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

narsissist din inabile løk. det står i tittelen.

Anonymous poster hash: a4662...cb7

 

Da er du psykopat.

Anonymous poster hash: 5993f...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Hadde du vært klar over hvor mange personangrep , trusler og skitkasting jeg blir utsatt for så hadde du ikke sagt det der. 

 

Jeg mottar daglig drapstrusler og generelle trusler.Det er baksiden ved å være KG kjendis.

 

Jeg får mange trusler per dag. Derfor har jeg nå våpen.

Jeg sier fremdeles det samme, no regrets ;) 

Anonymous poster hash: 5993f...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er du da?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

 

 

Det har jeg allerede sagt. Ikke mitt problem  om du er for tjukk i hodet til å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg allerede sagt. Ikke mitt problem  om du er for tjukk i hodet til å forstå det.

 

Men hvorfor har du et så stort oppmerksomhetsbehov da? Du sitter jo hele tiden på KG og lager tråder, "se på meg, se på meg". Gir oppmerksomheten du får her på KG deg en slags tilfredsstillelse? Eller er det som jeg tror, at du får leve litt i en fantasiverden her på KG?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror du lyver, kan du bevise at du får så mange trusler?, screenshot, men anonymisiere avsenderen?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

 

 

Hehe du får bli kjent med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er du psykopat.

Anonymous poster hash: 5993f...dd1

 

nei. begge er personlighetsforstyrrelser, men psykopati er en form for antisosial personlighetsforstyrrelse (aspd). narsissistisk personlighetsforstyrrelse har ingen ting med aspd å gjøre.

Anonymous poster hash: a4662...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hvorfor har du et så stort oppmerksomhetsbehov da? Du sitter jo hele tiden på KG og lager tråder, "se på meg, se på meg". Gir oppmerksomheten du får her på KG deg en slags tilfredsstillelse? Eller er det som jeg tror, at du får leve litt i en fantasiverden her på KG?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

 

narsissister liker oppmerksomhet. er dette virkelig noe nytt for deg?

Anonymous poster hash: a4662...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men hvorfor har du et så stort oppmerksomhetsbehov da? Du sitter jo hele tiden på KG og lager tråder, "se på meg, se på meg". Gir oppmerksomheten du får her på KG deg en slags tilfredsstillelse? Eller er det som jeg tror, at du får leve litt i en fantasiverden her på KG?

Anonymous poster hash: 0312e...33f

 

 

Vel, nei. det går i perioder. Jeg har nå vært borte fra KG hele 2 uker. Så nei, jeg sittera ikke på KG hele tiden, Jeg har et mønster. Det er flere mennesker her på KG som har oppdaget mønsteret mitt. For det er nemlig ikke slik at jeg sitter på KG hele tiden, Om du tror det så har du bommet enormt. Jeg tipper du er en psykolog ypling som trener på psykologi. Men her bommer du,  beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Jeg er veltrent med et meget bra utseendet og jeg har iq på 141, for og ikke snakke om kunnskapsnivået mitt som er skyhøyt. Jeg kjenner flere historie lærere og de ringer meg når det er noe de lurer på. Jeg har tilnærmet fotografisk hukommelse.

 

Jeg er også verdensmester i løgn og bedrag. Manipulasjon er min største styrke.

 

Så hvorfor kan du ikke date noen som har så mange positive sider?

 

Breivik snakket og slik om kunnskapen sin, selv om han aldri kunne spesielt mye. Du er åpenbart ingen professor i historie, og jeg regner med at du ikke får mye anerkjennelse for kunnskapen din, siden du må påpeke hvor mye du kan her. Du kan kanskje noen fakta, og det er imponerende hvis noen kan mye, men det er ikke så veldig imponerende når du ikke er professor i historie, eller har noe respekt i fagmiljøet. Jaja, flott at noen historielærere tar kontakt med deg, men det er vel det...

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Breivik snakket og slik om kunnskapen sin, selv om han aldri kunne spesielt mye. Du er åpenbart ingen professor i historie, og jeg regner med at du ikke får mye anerkjennelse for kunnskapen din, siden du må påpeke hvor mye du kan her. Du kan kanskje noen fakta, og det er imponerende hvis noen kan mye, men det er ikke så veldig imponerende når du ikke er professor i historie, eller har noe respekt i fagmiljøet. Jaja, flott at noen historielærere tar kontakt med deg, men det er vel det...

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

 

 

Det er ingen i Norge som har det samme kunnskapet om historie som meg. Ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ingen i Norge som har det samme kunnskapet om historie som meg. Ingen.

 

Hva er grunnen til at du mener dette? Er det noen andre enn deg selv som vil gå god for det? Har du noen som helst formelle papirer fra universitet, eller er alt selvlært?

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du vært sammen med en russisk mafiadatter? Russiske mafiadøtre har som regel god utdannelse(engelskspråklig universitet), god økonomi, feminine og de beste kjærestene så lenge vi få viljen vår. Kan bli litt  krangling, men så lenge du ikke gjør noe veldig dumt så griper ikke familien inn.



Anonymous poster hash: b31ae...938
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er grunnen til at du mener dette? Er det noen andre enn deg selv som vil gå god for det? Har du noen som helst formelle papirer fra universitet, eller er alt selvlært?

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

 

 

Hehe, i motstetning til deg så er jeg uhyre intelligent. Og jeg har fotografisk hukommelse. 

 

Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i motstetning til deg så er jeg uhyre intelligent. Og jeg har fotografisk hukommelse. 

 

Haha :D

 

Vel, det er bra for deg da. Men jeg synes det er interessant at det er akkurat historie du har så mye kunnskap om, og er norges beste i. Det er vel et fagfelt hvor man lett kan påstå å være mester, uten virkelig og måtte bevise det.

 

Men dette har kanskje noe med narsissismen din å gjøre. Du har funnet et fagfelt som ikke krever så mye ferdigheter, annet enn å huske mye, og du har kanskje lært deg mye. Så nå tror du at du er norges beste i historie.

 

Uansett hvor mye du kan vil nok de fleste synes at det er mer imponerende med en som klarer å bruke kunnskapen sin i historie, f. eks. bli professor eller får en annen jobb på universitetet. Enn å sitte på KG og skryte om hvor mye man kan. Men vi har sett dette før med Breivik, han leste litt på egen hånd, og så skrøt han av at all kunnskapen hans var verdt flere bachelorer eller hva det enn var.

 

Narsissismen gjør vel at du trenger å virkelig føle deg best i Norge, og etter å ha studert historie på egen hånd, kan du kanskje si til deg selv at du er best?

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...