Gå til innhold

Hva skal dere single i ferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er syk, så slipper heldigvis å tenke på det :P

 

På besøk hos mine foreldre på en annen kant av landet. Deilig å bytte stue :)



Anonymous poster hash: 240db...f0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på hytten. Både alene, og med mine foreldre, og min søster. Jeg skal også ta en biltur litt omkring i landet, besøke Trondheim som jeg aldri har vært i. Jeg hadde en tur til London i vår, så blir ikke noe utenlands i sommer. 



Anonymous poster hash: fbd0d...1bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, lommeboka er slunken(les;møllspist) og alle andre er opptatt, så sitter enda og funderer litt på den. Antagelig blir det fint lite.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel på andre sommeren, så feriepenger for to år står klar. Tenker litt på å reise alene, men vet ikke helt. Mange dager virker ikke spesielt artig...

Anonymous poster hash: 4c722...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telttur og hyttetur :) 

Har nettopp vært 9 dager alene på hytta. Nå skal jeg nordover for å sove i telt og fiske med noen venner i 14 dager. Så blir det nok enda en tur på hytta på slutten av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En småtur her og der. Ellers jobbe. (Ja, barneforeldre greier som vanlig ikke å ta vare på sine egne drittunger. )



Anonymous poster hash: 580fd...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, vet ikke, nå har jeg nettopp kjøpt ny leilighet, og bruker "alle" pengene på nye møbler. Mulig det blir utenlandstur i august/september, og da faller valget på en ukes tid i Paris :)



Anonymous poster hash: 9735a...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å dra alene. Mange steder jeg vil gå, men tror det blir en tur til Nederland og besøke familien min. Men orker ikke mer en 4 dager dernede :P Norge har blit "hjemme" for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på to-ukers gruppetur med kilroy til costa rica! Grugleder meg. Reiser helt alene sammen med 17 andre jeg ikke aner hvem er eller hvor i verden de er fra. 🙈

Anonymous poster hash: 896e2...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal reise alene rundt i europa på diverse psy-trance festivaler :) gleeeder meg helt vilt!



Anonymous poster hash: 2a5d6...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ingenting

Hva jeg skal gjøre? Det er bare en ting som er bombesikkert: jeg skal fortsette med å være singel! :skratte:

Jeg kan tenke meg du har mange friere etter deg :jepp: Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker til hjembyen min for å tilbringe tid med venner og familie. Ser fram til det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...