Gå til innhold

Hva skal dere single i ferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal dere single gjøre ferien i år? Jeg er 30 år og vennene mine har fått baby og skal på ferie med sine kjærester. Forstår godt at de prioriterer ferie med kjæresten det hadde jeg også gjort om jeg hadde det. Tidligere har jeg dratt på tur med venner rundtom i verden, men i år vet jeg ikke.

 

Så hva gjør dere som er single i ferien?

 

 



Anonymous poster hash: a2ac5...21f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder meg hjemme hvis jeg ikke har noen å dra på ferie med. Kunne godt tenke meg å komme meg ut, men har ingen å dra på ferie med når det passer meg.

Anonymous poster hash: 59714...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg skal gjøre? Det er bare en ting som er bombesikkert: jeg skal fortsette med å være singel!   :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på ferie med venner. Bros before hoes. Ingen i gjengen vår får lov til å nedprioritere noen av vennene for kjærester  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Nei hvem vet har ikke bestemt meg enda. Men jeg drar nok et eller annet sted. 

 

Det som er så delig med å være singel er at. Du kan dra hvor du vil uten og måtte ta hensyn til hva andre vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosoul

Nyte sommeren sammen med venner og familie.
I midten av August ca skal skolebøkene frem igjen, så da får jeg nok å holde på med regner jeg med..:daane:
Neste helg skal jeg på festival sammen med noen venner. Også skal jeg på festival siste helga i August!
Føler, og frykter at sommeren kommer til å rase av sted.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farte litt rundt på egenhånd. Se meg litt rundt i både Norge, Sverige og Finland, møte noen spennende folk, dra fram teltet og soveposen på fjelltur og så blir det kanskje et par netter på hotell med en elsker som ikke lenger får noe hjemme.

Anonymous poster hash: bd64c...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke styre unna KG når den dekker hele himmelen! :opplyser: *gammelt jungelordtak*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke styre unna KG når den dekker hele himmelen! :opplyser: *gammelt jungelordtak*

Hvis det er sant, når har man behov for å lage eller joine en ny himmel da? Når himmelen ikke forstår at ting får en snar utløpsdato når den stjeler og tar mer energi enn den er interessert og motivert nok til å gi tilbake?

Anonymous poster hash: 7ae94...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til egypt i et par uker , alene . Og mulig jeg tar en tur til Istanbul og besøker venner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på harrysydentur med en venninne, skal på storbytur med en annen venninne, så skal jeg hjem å besøke foreldrene mine.

Anonymous poster hash: bb3d8...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal til egypt i et par uker , alene . Og mulig jeg tar en tur til Istanbul og besøker venner .

Åh, Egypt står absolutt på listen min som must see reisemål, men frykter risikoen for angrep og sånn. Og aller helst om høsten da det ikke er så kokende varmt. Får ta med deg masse solkrem til begge steder, om sommeren blir det stekende hett der. :P

 

Har faktisk ingen konkrete planer i år, men skal ha 3,5 uker kun for meg selv og selvpleie, starte med trening og få til en mer aktiv hverdag. Kanskje noen kjøreturer med bil hit og dit. Eneste som frister er en tur på Mjøsa med Skibladner etter jeg fikk reklame om medlemsfordeler, 2 personer for prisen av en hver fredag, men da jeg må finne selskap i så fall. Noen som vil være med? :P

Endret av Devilheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Egypt står absolutt på listen min som must see reisemål, men frykter risikoen for angrep og sånn. Og aller helst om høsten da det ikke er så kokende varmt. Får ta med deg masse solkrem til begge steder, om sommeren blir det stekende hett der. :P

 

Har faktisk ingen konkrete planer i år, men skal ha 3,5 uker kun for meg selv og selvpleie, starte med trening og få til en mer aktiv hverdag. Kanskje noen kjøreturer med bil hit og dit. Eneste som frister er en tur på Mjøsa med Skibladner etter jeg fikk reklame om medlemsfordeler, 2 personer for prisen av en hver fredag, men da jeg må finne selskap i så fall. Noen som vil være med? :P

Terror og skit kan skje overalt . Aldri noensinne ofret en tanke til det . Og 40 + er bare digg ;) jeg har leilighet i Kairo så det blir ikke noe strandliv uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Reising litt ulike steder, hytteturer, holmeturer, fisking, volleyball på stranda, masse ulike sommerfester hos forskjellige venner, konserter, ulike arangementer vi har laget som vi har invitert endel folk til, krabbeplukking, fisking, kubb, diverse greier som skjer her i byen. Det meste involverer vel egentlig fest, lek og/eller alkohol..
Så satser jeg på noen nye sommerflørter, og en hel del hvitvin!;)

Er jo Masse gøy man kan gjøre som singel! Sommeren er jo helt herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terror og skit kan skje overalt . Aldri noensinne ofret en tanke til det . Og 40 + er bare digg ;) jeg har leilighet i Kairo så det blir ikke noe strandliv uansett.

Du har rett, skulle man bekymre seg for den minste ting, får man jo ikke levd livet. Da skal jeg vurdere og se om det er noen turer dit til høsten. :) Huff, nei, ikke for meg, jeg foretrekker klima som jeg faktisk kan puste i. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...