Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg har hørt at før noen andre kan like deg, må du like deg selv. Da er det ikke håp.



Anonymous poster hash: b1ef4...854
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske komplekst. Lite fin, dårlig kropp, unger, treffer ikke nok folk, de jeg liker liker ikke meg og omvendt.

 

Og jeg blir svært, svært sjeldent forelsket. Som nå; har verdens beste FF. Han er en super mann, fin, digg, bra hode og vi kan snakke sammen om alt mellom himmel og jord, har vært på tur sammen, lager mat og koser oss like mye som vi har sex. Akkurat en sånn mann som hadde vært perfekt på absolutt alle måter, i tillegg til at han er mer et kjæresteemne enn et FF-emne. Og jeg har ingen følelser overhodet for han, annet enn at jeg selvsagt liker han som menneske. Så jeg er temmelig useless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke truffet noen hvor gjensidig kjærleik har oppstått, og jeg trives så godt alene at det er helt uaktuelt å gå inn i et forhold med mindre det er snakk om ekte kjærleik fra begges side. 



Anonymous poster hash: b6df4...d38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sær og uavhengig, både sosialt og i forhold til samfunnets forventninger. Gidder ikke forholde meg til alt hysteriet.

Privat, kynisk og forknytt som person, tar lang tid å bli kjent med meg.Har kjæledyr. Føler en intens motvilje mot å være intim med noen. Faller for feile menn.

Men hovedårsaken er nok at jeg ikke tar intiativ til å skaffe meg kjæreste. Tror jeg har det best på egenhånd uansett.

Anonymous poster hash: 75c83...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange årsaker, men hovedårsaken er at jeg har ekstremt stygge tenner. 

Ta deg en tur til tannlegen :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For tjukk.

Anonymous poster hash: 38474...b4d

 

 

Jeg så en dame på tv i går som var gift, hun veide 285 kg.

 

 

Anonymous poster hash: 742e3...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg så en dame på tv i går som var gift, hun veide 285 kg.

 

 

Anonymous poster hash: 742e3...c00

 

Da blir spørsmålet; hvem var hun gift med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt langvarig forelsket. Mister liksom gnisten etter noen uker. :( Skjønner ikke hva som er galt, anser ikke meg selv for å være en dømmende person, men jeg finner liksom alltid noe ved personen som ikke passer til meg. 



Anonymous poster hash: 7388f...3fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange årsaker, men hovedårsaken er at jeg har ekstremt stygge tenner. 

hæ? Det kan vel fikses

Anonymous poster hash: 3bc00...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

 

hæ? Det kan vel fikses

Anonymous poster hash: 3bc00...a37

 

Koster altfor mye å fikse det som må fikses. Det er ikke snakk om noe så enkelt som hull i tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en kombinasjon av flere ting:

-Litt sjenert og vanskelig å komme innpå.

-Litt kresen

-Ikke redd for å være singel,trives i eget selskap

-Litt brent etter tidligere hendelser

-Er ingen "kjærestejente"



Anonymous poster hash: 8b74a...466
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det aldri skjedd før? Og er det ikke det du går å venter på nå?

Anonymous poster hash: e3f2c...74c

Nei til begge deler, faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ganske komplekst. Lite fin, dårlig kropp, unger, treffer ikke nok folk, de jeg liker liker ikke meg og omvendt.

 

Og jeg blir svært, svært sjeldent forelsket. Som nå; har verdens beste FF. Han er en super mann, fin, digg, bra hode og vi kan snakke sammen om alt mellom himmel og jord, har vært på tur sammen, lager mat og koser oss like mye som vi har sex. Akkurat en sånn mann som hadde vært perfekt på absolutt alle måter, i tillegg til at han er mer et kjæresteemne enn et FF-emne. Og jeg har ingen følelser overhodet for han, annet enn at jeg selvsagt liker han som menneske. Så jeg er temmelig useless.

Dersom fyren har "alt" og til og med tenner deg seksuelt, hva med å gjøre et fornuftsbasert valg å bli sammen med ham likevel? Dersom han er interessert i det..Jeg mener, hvor mange av oss over 22 blir forelsket likevel? Jeg blir aldri det og har innsett at jeg bør ta menn som "har alt" bortsett fra en følelsesmessig "klikk" hos meg, burde få en reell sjans. Hva tenker du selv? 

 

 

Anonymous poster hash: dc906...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo seff ikke klar for forhold. Nå. Og jeg er nok ikke typen hans forholdsmessig heller. Og vil man egentlig det, være uten følelser i et forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster altfor mye å fikse det som må fikses. Det er ikke snakk om noe så enkelt som hull i tennene.

 

Kan du ikke spare penger? Få støtte av Nav hvis det er skikkelig ille? Ta opp lån og dra til et annet land og fikse? Fins jo sånne tann-reiser til billigere land. Forbrukslån eller låne privat?

 

Kronerulling?

Anonymous poster hash: 742e3...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har konkludert med at det er noe galt med meg som jeg ikke selv ser og som vennene mine ikke forteller meg om. Jeg er blond, lange ben, veltrent, velutdannet, har et rikt liv, omsorgsfull, trives med meg selv og har gode venner, men ingen interesserte mannfolk. Jeg prøver stadig å dra på nye aktiviteter for å bli kjent med nye mennesker, uansett kjønn, men det er sjelden jeg møter noen det gnistrer med.



Anonymous poster hash: d62c9...76b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...